globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou
Zdravim neví někdo něco o použití kliky a pístu z panelky do kejvačky?

Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

10.12.2011 v 22:32 | Nahoru | #1
Jde to ale musíš použít kliku i s pístem

Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

10.12.2011 v 22:33 | Nahoru | #2
Proč to řešíš? panelka je jinej motor nevím přesně jak klika ale píst je jinej.

Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

10.12.2011 v 22:39 | Nahoru | #3
ona má ta ojnice taky jinou délku; dávalo se to z nouze při nedostatku origo pístů, musela se měnit ojnice popř. celá klika.
Prostě v kejvě bezproblémově funguje panelkovej píst v kompletu s ojnicí

Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

10.12.2011 v 22:58 | Nahoru | #4
Tuším že uložení kliky je jinak

Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

10.12.2011 v 22:59 | Nahoru | #5
Je to stejné(ložisko,labirint,ložisko,klika,ložisko) jen ji jinak dlouhá ojnice,proto se musí dávat klika i s pístem

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

10.12.2011 v 23:06 | Nahoru | #6
No, já sem koupil svojí 353 a nejela - strašný vybrace a kouř
Tak sem jí rozhodil a ujistilo se podle pístu že je tam panelka :klika i píst
Tak kámoš usoudil že je to blbost a sehnal se set 353
Na tom sem jezdil a ted sla srát klika a zbyla mi klika panelky ale nemám válec a nevím jestli je to realný aby to fungovalo

a co bloky koukal serm že jsou jiný že bych na to dal vrch panelky

Naposledy editováno 10.12.2011 23:09:00

Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

10.12.2011 v 23:33 | Nahoru | #7
ojnice je stejně dlouhá jako u panelky,písty jsou jinak dlouhý.a panelková klika má užší setrváky.panelková klika normálně pasuje do kejvačky a píst musí bejt panelkovej proto,protože má větší díru na ojniční čep.jinak takhle to mam nacpaný v mojí krosce.

(reakce na) Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

10.12.2011 v 23:35 | Nahoru | #8
život> vrch z panelky na kejvačku nedáš.má jinak vložku a sací kanál a rozteč šteftů je jiná.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

11.12.2011 v 00:23 | Nahoru | #9
Tak to znamená že mám ojnici panel a setrváky kejvačka

(reakce na) Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

Skvělá odpověď, děkuji! 11.12.2011 v 10:25 | Nahoru | #10
Zdravim,já jsem to kdysi dělal.Je to min.28let,tak si to pamatuji matně.Klika panelka,píst taky.Kejvačka má 15mm pístní čep a panelka 18mm.Musel jsem udělat nové zámky pro pístní kroužky a myslím,že jsem otočil píst šipkou k sání.Byl tam problém s přepouštěním v kanálech.Panelka má na pístu vybrání,které jde k výfukovému kanálu a u kejvačky je píst rovný.Použil jsem starou jehlu z karburátoru na nové zámky pístních kroužků.Jen pro zajímavost.Píst z panelky jsem napasoval i do ČZ175 typ 477.Tam jsem musel udělat podložku pod válec a jehlové ložisko pístního čepu 16mm vyměnit za pouzdro a čep 18mm.Válec po řádném výbrusu to vydržel.Jelo to super a na tehdejší dobu to nemělo chybu.Byl to pěkný závoďák se super odstupňovanou převodovkou se spotřebou 11 litrů supru a k M2T na nádrž jedna decka červené brzdovky.Ani Bizon 350 se nechytal.Na trojku to chodilo 110km.Kde je jí asi konec???Někdy sem dám fotky.

(reakce na) Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

11.12.2011 v 18:44 | Nahoru | #11
život> NELABORUJ: Nech si udělat výbrus 353 válce,píst do něho si nechej dát panelkovej.
Pokud je ta klika z panelky v pořádku můžeš dát motor dohromady.
Hlavně dej nové ložiska a píst dej šipkou dopředu.
Nic jiného předělávat nenusíš.Tahle kombinace má jedinou ale podstatnou výhodu,pístní čep 18 uložená v jehlovém ložisku které vydrží daleko víc než 15 s futrem.
Mnoho zdaru.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

11.12.2011 v 19:48 | Nahoru | #12
No válec je dobrej : jen klika v pr...

Ale jak sem pochopil tak tam tuhle upravu přede mnou nškdo odělal
No jestli se tedy kliky liší v setrvákách tak mám setrváky kejva a ojnici panel
takže zkusim otočit píst dozadu

(reakce na) Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

11.12.2011 v 20:25 | Nahoru | #13
život> Píst otočit nemůžeš protože zámky pístních kroužků musej chodit mimo kanálky ve válci jinak rána a motor v pr....
Prostě šipkou DOPŘEDU.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

11.12.2011 v 20:41 | Nahoru | #14
ale to má to vybrání a nejede to... takhle sem to koupil a nejelo takže zkusim radu kolegy a udělám zámky

ale díky ted už vim proč sety zámky předělávaj

tady je frajerka

Naposledy editováno 11.12.2011 20:44:08

(reakce na) Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

11.12.2011 v 20:55 | Nahoru | #15
život> To vybrání na panel.pístu je vejfukový tak proč ten píst chceš otáčet.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

11.12.2011 v 21:47 | Nahoru | #16
protože kejva má rovnej píst ne? kvýly časovámí


nahoře to píše kolega

Naposledy editováno 11.12.2011 21:50:27

(reakce na) Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

11.12.2011 v 22:59 | Nahoru | #17

život píše: protože kejva má rovnej píst ne? kvýly časovámí


nahoře to píše kolega



žádný časování neřeště.mam to normálně v motorce a jede to.

Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

11.12.2011 v 23:19 | Nahoru | #18
jede to líp bo hůř

Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

11.12.2011 v 23:29 | Nahoru | #19
Zdravim,tak jsem si přečetl pár příspěvků,které jste zde napsali.Panelka nemá jehlové ložisko pro pístní čep,ale futro jako kejvačka.Klika je naprosto stejná a liší se pouze tím,že má pístní čep průměr 18mm a ne 15mm.Ten píst jsem opravdu otočil a předělal zámky pro kroužky z důvodu,že směs z pod kliky kanálem v karteru neotevře tento kanál na maximum v dolní úvrati.Je to opravdu 28let,co jsem to dělal a na 99% si to pamatuji,že to tak bylo.V horní úvrati jsou výfukové kanály na otočený píst O.K.Určitě by to jelo i na píst ze šipkou k výfuku,jak se píst normálně dává.Já jsem přišel na mnou popisovaný problém,tak jsem píst otočil a s kejvačkou dodnes jezdí kamarád.Zaregistroval jsem v jednom příspěvku,že to chceš předělat proto,že ti to nejede.Chyba bude asi někde jinde.Chtělo by to popsat trochu víc,jak ti ta motorka nejede a co máš za problém.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

12.12.2011 v 00:54 | Nahoru | #20
kawa-gpz ne, špatně sis to přečetl , já jsem jí s panel ojkou a pístem koupil , protože nešla vytočit a měla strašné vibrace ...Tak sem jí rozdělal A byl tam píst normálně a ne otočený(panelka píst)
ale já jsem dal kliku i píst origo kejva a klika mi ted odešla
tak tam chci zas dát ten panel píst s klikou ale
jak jsem četl u tebe musim ho otočit

doufám že to pojede líp

Naposledy editováno 12.12.2011 00:58:10

(reakce na) Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

12.12.2011 v 11:02 | Nahoru | #21
Tak to jo.Až to budeš skládat,tak se podívej co jsem ti napsal celkem dost podrobně,jestli mám pravdu.Budu rád,když mi napíšeš,jestli nekecám.To,že to mělo vibrace bylo špatně vyváženou klikou nebo odešlo některé ložisko.Chce to hodinky a vycentrovat pořádně kliku.Já jsem dal vyváženou kliku tenkrát do mrazáku.Kartéry s ložisky ohřál na el.vařiči a jde to super složit.Jen pozor,ať ti při skládání čep kliky nezajede tak hluboko do ložisek,že se setrvák opře o kartér.Každý úder klice vadí!Kartéry jsem dal na silikonové lepidlo,kterým jsem tenkrát lepil akvária.Dnes je velký výběr,tak je to jednoduchý.Pokud motor dobře vyčistíš,tak dávej do benzinu olej do motorových pil Stihl.Mám zatřídění klasifikace a je to nejlepší minerál na trhu.TSF od Mogulu je napodobenina a je o třídu horší.Já řešil olej,když jsem repasoval Suzuki GT250x7.Sada pístů a oj.čepů stála před 10lety 9tis.a nakonec volba padla po všech možných testech na tento olej.Ještě si pamatuji,že ložiska na kliku musí mít označení C3.Já budu repasovat v zimě taky motor do kejvačky,který mám v domácím traktůrku.Čeká mi to taky a už se mi do toho moc nechce.Kde jsou ty časy,když mi to bavilo?Hodně pracovních úspěchů a ať to jezdí.

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

12.12.2011 v 14:54 | Nahoru | #22
No já ty vybrace přisuzuju tomu že píst z panelky tam byl tim vybránim dopředu a ne otočený jak říkáš

nemám pravdu?

musim ho otočit???

(reakce na) Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

12.12.2011 v 20:21 | Nahoru | #23

život píše: No já ty vybrace přisuzuju tomu že píst z panelky tam byl tim vybránim dopředu a ne otočený jak říkáš

nemám pravdu?

musim ho otočit???



píst ti přece neudělá vybrace čoveče.jenom něco co se otáčí mimo osu,takže klika.bud je rozhozená nebo má ohnutej čep na lavé straně u spojky.takovou kjliku sem si koupil na burze.nechápu jak se to někomu mohlo povest.ještě že stála kilo.

(reakce na) Rozdíl mezi Kejvou a Panelkou

12.12.2011 v 22:38 | Nahoru | #24
život> Už v příspěvku G.O. klikovky jsem ti mapsal co a jak máš udělat.
Pošli padalíkovi kejvačkovej válec a jednu z těch tvejch rozhrkanejch klikovek on ti udělá komplet G.O.na ojnici ti dá to jehloví ložisko který se tam dává už asi deset roků.
Touto radou se ovšem řid jenom v případě že chceš na tej motorce ještě jezdit pokud ne můžeš dál zkoušet co ten motor ještě vydrží
PS:Zaplatíš pro tebe asi nemalej peníz ale pak už ten motor jenom složíš a JEZDÍŠ.
Pokud si netroufáš na složení sám radši někoho popros.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3877, 3878] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116330 Dnes v 15:17 Jirka4137
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist