globalmoto_duben_nolan





Téma: Co vybrat? DR400 x WR450
 
1.11.2006 v 15:41
Takže na jaře chystám nahradit stávající DR650SE za nový stroj a rozhoduji se mezi DRkem a WRkem.
Potřeboval bych zkušenosti majitelů výše uvedených strojů. Zajímá mě především životnost motoru - servisní intervaly a intervaly pro výměnu oleje (zejména u WRka).
Lze DR400 občas prohnat na motokrosové trati aniž bych musel mít strach, že se rozlomí při větším skoku?? Dá se něm vůbec nějaký ten skok absolvovat? Lze na WRku vyrazit polema, loukama, lesama cca 100km tam a zase 100km zpět?
Je reálné na WRku vyrazit třeba na Ukrajinu, pohodovou rychlostí do 100km/h a tam zařádit po karpatských kopcích?
Pokud bych se rozhodl pro DR, je lepší koupit SM a dokoupit enduro kola nebo naopak? Dočetl jsem se, že SM verze by měla mít kyvku a vidle z RM.
Nevím, neznám, ....proto se ptám
Zasvěceným a zkušenějším díky za rady a pomoc s výběrem.
roula
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

(reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

21.11.2007 v 16:38 | Nahoru | #121
milda.1>Já už mám i SPZ ...

(reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

21.11.2007 v 22:02 | Nahoru | #122
PetrAT> 7,5l obsah. žere to 6l na 100 víc si ještě nevzala. To že jsem ju otevřel nemělo na spotřebu vliv. Taky bych bral větší nádrž, ale není to zas taková hrůza. Je to lehoučká motka a ne cesťák. Dá se zvyknout, když jedu s autem k benzíně, beru kanystr a pak před každou vyjížďkou dolívám. Servis se tady řešil na jiných stránkách, podle ostatních no problém. Koupil jsem v Brně a prý by zaservisovali v pohodě. Všechny tyto mašiny jsou stejně podobný a co nesedí, se dá objednat. Nevím jak DR, ale Pampera má nižší zdvihy pérování. Je to údajně křížený enduro s šlapačkou. Podobný moto dělala ještě Beta. Asi to bude výhoda, když se chceš někam vyškrábat. Viděl jsem u Gase prodávat i 17l nádrž, ale nevím, jestli na to pasuje. Ale ja už bych ju asi ani nechtěl. Dělám si dozadu malej nosič, a kdyby došlo na nějakou "expedici" bude tam z boku držák na kanystr.

Co vybrat? DR400 x WR450

30.11.2007 v 13:18 | Nahoru | #123
chlapi taky dik za vysvětlení ac pumpy ale ja mam jiny problem ja potřebuju sehnat přímý karbec pravě s tou ac pumpiou nejlepe starší novy je nehorazne drahy mam ktm 640 a tam je pravě nahovno že tam je podtlakovy karbec a když zato zatahnu tak si mužu ustlat než to dostane nějaky narust znamy ma ktm s karburatorem s acpumpou a když zato opravdu zatahneme stejne tak než mě se motor roztočí tak on ma otačky v červenem, tak hledam karbec kdybyste neco vedeli tak dejte vědět

(reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

1.12.2007 v 17:59 | Nahoru | #124
roula>Takže pánové,zjistil jsem,že modely DRZ-400 E r.v. 07 (možná už i poslední modely 06) mají stejný kabec jako S -ka,tzn.jsou méně ostré,a to z důvodu emisí... *no* P-H

2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat? DR400 x WR450

7.1.2008 v 11:48 | Nahoru | #125
V roce 2003 jsem koupil novou "ostrou" DR-Z400E(pouze el startér, od "soft" verze S se liší plastovou nádrží, chudší přístrojovou deskou, absencí brzdového světla- v městském provozu, navíc bez dokladů docela problém a seřiditelnými tlumiči s vyššími zdvihy- přední vidlice je prakticky převzata z RM 96- 98 které neměly USD) kromě hnusných ocelových sériových řidítek, který jsem hned vyhodil a nasadil renthaly fat bar to byla ta nej motorka co jsem kdy měl. Prodal jsem ji z důvodů nemožnosti přihlášení(nemám ty správný známosti, moto má pouze velkej techničák) a vyměnil za husaberg 650 mod.04:)
Co se týče předepsané údržby modelu 03- olej 30 hodin, kontrola ventilů(pro laika těžší než na husabergu, doporučuju přenechat servisu)po 60 hodinách. Tyto intervaly by dle autorizovaného servisu mohly být i mnohem delší, nicméně jejich provedení a zapsání v servisní knížce je u nového mota nutné k uplatnění případné záruky. Ještě mě napadá, že se DR-Zetko nehodí pro piloty menších postav, měřím 180 cm a měl jsem s tou lavicí dost problémy, např při přejíždění kamenů v hlubším potoce, kdy se je nutný opírat o nohy atd. Husabergy mají sedlo o dost níž. Co se týče výkonu, na polní oranici jsem s přehledem napráskal kamarádovi na tehdy nové TE 450.

(reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

7.1.2008 v 13:03 | Nahoru | #126
azazelo>wow, tak tos měl docela našláplý DR-Z, to moje si k TE450 ani nečichne, teda je fakt že mám sériovku a Huska je trochu potuněná

(reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

7.1.2008 v 22:00 | Nahoru | #127
azazelo>máš recht, nemám 180 a musím se hodně sesedat abych se na ní v terénu ři potoku udržel :thmubup: ale co jsem zkoušel, ne tedy husary, tak je vše přibližně stejný, holt to musím vyřešit sedadlem, myslím že už to tady bylo..

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat? DR400 x WR450

7.1.2008 v 22:21 | Nahoru | #128
Vespoj taky nedosahne na zem :D z toho si nelamte hlavu taky se valí v kazdym potoku :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

7.1.2008 v 22:44 | Nahoru | #129
Ccc, mě to přijde vysoký akorát a mám taky 180, jste bábovky.

Joraell-TE> To bejvávalo, teď sem už neležel ani nepamatuju :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

7.1.2008 v 22:47 | Nahoru | #130
Vespa> :D no ja jenom lituju ze na EV nikdo nenatacel ten prejezd toho maleho nicotneho potucku :D :D prijede 10 lidi na motorkach k takovemu zebraku kterej prekrocim jednim delsim krokem a 8 z 10 se v nem vymacha i s motorkou :thmubup: :thmubup:

(reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

7.1.2008 v 23:03 | Nahoru | #131
Joraell-TE>nj, ty slizký šutry klouzaly jak led

jo už sem si vzpoměl kdy sem naposled ležel, předevčírem na vyjížďce

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat? DR400 x WR450

8.1.2008 v 20:26 | Nahoru | #132
rád bych vyižil příležitosti, že na této diskuzi je hodně DR-ek a požádal o radu..
při dnešní vyjíždce jsem sebou plácl na silnici a odnesli to řidítka, konečně :thmubup: aspoň mám důvod koupit si nový, ale nevím jaký, akorát bych chtěl 28,6mm buď s hrazdou nebo bez, koupil jsem na to totiž blastry, vím že se zde píše o renthalech, ale ty taky stojí a já hledám spíš něco rozumnýho, nejsem žádnej střelec...zatím :lol: a spíš ani dlouho nebudu ;)

Co vybrat? DR400 x WR450

8.1.2008 v 20:28 | Nahoru | #133
TAG - www.mcf.cz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

8.1.2008 v 20:31 | Nahoru | #134
Lubin9>no ono je to tak...koupíš si neohnutelný bezhrazďáky a při druhý držce je ohneš stejně :cool: Tak si vyber, no ;) Já osobně bych bral TwinWally

(reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

8.1.2008 v 20:41 | Nahoru | #135
Já a TOM_TE450 máme Pro Tapery a ani se nehnou, já sice nejsu moc dobrej jezdec, ale o to víc padám, TOM je zas docela závodník a má jedny a ty samý říkal tuším 5 let

(reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

8.1.2008 v 20:45 | Nahoru | #136
hAjPR>jj, to se asi taky může stát, ale ta držka nebyla velká, prostě jsem se jen zklouzl a když jsem znova nasedl říkám si že je mám nějak blízko a bingo, jsou ohnutý, asi bych s něma mohl dál jezdit, ale mám aspoň sám pro sebe záminku a mohu si s klidným srdcem koupit nový :thmubup:
twinwally jsou dobrý, ale za 4litry??? to je síla pro amíka

2 Bathed>no je to taky o ceně, nechce se mi za to vyhodit 3 tácy+redukce...

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat? DR400 x WR450

9.1.2008 v 11:46 | Nahoru | #137
PRO TAPERY, nebo klasika Renthal Fat Bar

(reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

9.1.2008 v 11:48 | Nahoru | #138
na dr-z, (pokud nemáte speš brýle), s redukcí(cca 1000,-)

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat? DR400 x WR450

8.8.2013 v 00:48 | Nahoru | #139
Normálně jsme si mysleli že to bude klidná dovolená oFšem některá pražská vlezla vás najdou i v CHorvatsku



(reakce na) Co vybrat? DR400 x WR450

8.8.2013 v 00:50 | Nahoru | #140
FERATKA> ste zrovna probirali jestli je lepsi DR400 nebo WR450?
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist