globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: komaxit na kola
 
19.11.2011 v 18:59
Zdravim pánové,nechal sem si rozšířit zadní ráfek takže tam je ted vevařený na každé straně pásek.Práci dělal profík takže neni žádný problém,jen ted řešim toto-kolo je chromované,ale moje představa je mít obě kola v černé.Takže poradte,mam to dát do komaxitu,nebo to nastříkat? V případě komax.nevim jestli mam vytahnou ložiska když jo budu je muset asi zničit bo jinak ven nejdou.Za druhé- zda vyšroubovat špice,protože se dotýkají při křížení a jestli tam pak pujdou v poho spátky bo ta vrstva kom.je docela silná.Za třetí-bude to na tom chromu vůbec držet? a co ten přechod po svařování z pásoviny na chrom,nebude se to po opískování loupat? Když bych to stříkal,poradte prosím postup jak a čím. Ještě mam poslední možnost,vyleštit ty pásky do vysokého lesku a přestříkat to bezbarvym lakem,ale do toho se mě moc nechce. Možná se ptam jak blbec,ale dvakrát měř... předem díky tipy Tom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

2.12.2011 v 17:48 | Nahoru | #1

Dawe02 píše: Takze SRAD, cili i to tve TL je z AlSi9Cu3.
Proto ta pevnost, je tam spetka medi. Take jsem se u kafe bavil s jednim dobrym materialnovym inzenyrem a byl jsem potesen ze mi vesmes potvrdil me domnenky. Cili zaver by byl ze original (rozumej lita) kola maximalne mirne zestarnou, jinak nic nehrozi (pokud nekdo nenastavi pec na tyden na 250 stupnu). Ramy a jine tenkostenne svarky by se mely komaxitovat s opatrnosti do ~170degC a te pulhodiny. Tam by se nic nemelo stat ani zinkovym vystarnutym slitinam. Horcikove slitiny nezname dobre nikdo. Takze tam no comment.



Mno takže vytvrzovatelnej silumin. Víceméně asi dle očekávání. Je ale vidět, že při neopatrném přístupu lze tvářenou ( nebo obráběnou z tvářeného polotovaru) součást opravdu zničit - vysokou teplotou (co jsem zběžně našel až 210°C), dlouhou dobou " výdrže" (součet dob při aplikaci několika vrstev) apod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

2.12.2011 v 18:12 | Nahoru | #2
honzabiker> ano, je to tak. Nicmene ta situace je stale dosti nepravdepodobna, ty vydrze by musely byt enormni, vetsinou nejmene desitky hodin pro vyznamnejsi pokles mech. charakteristik i pro ty nejvice choulostive tvarene slitiny (muzu upresnit, pokud by bylo treba).
Dalsi otazkou je podil pouziti techto materialu. Zrovna na kolech to bude jen zlomek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist