globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: komaxit na kola
 
19.11.2011 v 18:59
Zdravim pánové,nechal sem si rozšířit zadní ráfek takže tam je ted vevařený na každé straně pásek.Práci dělal profík takže neni žádný problém,jen ted řešim toto-kolo je chromované,ale moje představa je mít obě kola v černé.Takže poradte,mam to dát do komaxitu,nebo to nastříkat? V případě komax.nevim jestli mam vytahnou ložiska když jo budu je muset asi zničit bo jinak ven nejdou.Za druhé- zda vyšroubovat špice,protože se dotýkají při křížení a jestli tam pak pujdou v poho spátky bo ta vrstva kom.je docela silná.Za třetí-bude to na tom chromu vůbec držet? a co ten přechod po svařování z pásoviny na chrom,nebude se to po opískování loupat? Když bych to stříkal,poradte prosím postup jak a čím. Ještě mam poslední možnost,vyleštit ty pásky do vysokého lesku a přestříkat to bezbarvym lakem,ale do toho se mě moc nechce. Možná se ptam jak blbec,ale dvakrát měř... předem díky tipy Tom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

24.11.2011 v 19:20 | Nahoru | #1

osiris píše: ...samozřejmě, význam slovního spojení "když tě omrzí odstín a chtěl bys jinej" je snad jasnej, kde z toho vidíš něco jinak?
...evidentně asi nevíš, že odstíny = různý barvy, tj. když tě omrzí zelená, že budeš chtít červenou, to snad nejde ani překroutit



Jak můžu chtít vrátit peníze za to že budu chtít kola zelený a pořád budou zelený?! Já jsem mluvil jasně o poškození laku od kamínků a bordelu tak nevím co to má společnýho s tímhle.

Jinak když se vrátím k laku z výroby co je na kolech tak vím o člověku kterej kola čistil ředidlem, je to píčovina ale prostě to tak dělal...
Nicméně jediný co to vydrží je ten originální lak a komaxit což myslím taky dost vypovídá o tom že ten lak z výroby je úplně jinde než běžnej lak

Naposledy editováno 24.11.2011 19:25:48

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

24.11.2011 v 19:30 | Nahoru | #2

GRASSEL píše: Jak můžu chtít vrátit peníze za to že budu chtít kola zelený a pořád budou zelený?! Já jsem mluvil jasně o poškození laku od kamínků a bordelu tak nevím co to má společnýho s tímhle.

Jinak když se vrátím k laku z výroby co je na kolech tak vím o člověku kterej kola čistil ředidlem, je to píčovina ale prostě to tak dělal...
Nicméně jediný co to vydrží je ten originální lak a komaxit což myslím taky dost vypovídá o tom že ten lak z výroby je úplně jinde než běžnej lak



hele kola meju taky acetonem:) (teda vlastne nitroredidlem, kdyz mame ve vlakne odborniky :) )
a drzi mi i ten lak co jsem si je nechaval lakovat... s tima dvouslozkovejma to nehne urcite...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist