globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: komaxit na kola
 
19.11.2011 v 18:59
Zdravim pánové,nechal sem si rozšířit zadní ráfek takže tam je ted vevařený na každé straně pásek.Práci dělal profík takže neni žádný problém,jen ted řešim toto-kolo je chromované,ale moje představa je mít obě kola v černé.Takže poradte,mam to dát do komaxitu,nebo to nastříkat? V případě komax.nevim jestli mam vytahnou ložiska když jo budu je muset asi zničit bo jinak ven nejdou.Za druhé- zda vyšroubovat špice,protože se dotýkají při křížení a jestli tam pak pujdou v poho spátky bo ta vrstva kom.je docela silná.Za třetí-bude to na tom chromu vůbec držet? a co ten přechod po svařování z pásoviny na chrom,nebude se to po opískování loupat? Když bych to stříkal,poradte prosím postup jak a čím. Ještě mam poslední možnost,vyleštit ty pásky do vysokého lesku a přestříkat to bezbarvym lakem,ale do toho se mě moc nechce. Možná se ptam jak blbec,ale dvakrát měř... předem díky tipy Tom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

24.11.2011 v 10:00 | Nahoru | #1

GRASSEL píše: osiris> hele já už na tebe fakt nemám nervy, ty snad musíš něco brát... psal si...

"...na ten nápad si najdi jinýho troubu kterýho bys pak vláčel prachem když tě omrzí odstín a chtěl bys jinej a samozřejmě tvrdil: "prachy zpět"

Už fakt na to nervy nemám.


...samozřejmě, význam slovního spojení "když tě omrzí odstín a chtěl bys jinej" je snad jasnej, kde z toho vidíš něco jinak?
...evidentně asi nevíš, že odstíny = různý barvy, tj. když tě omrzí zelená, že budeš chtít červenou, to snad nejde ani překroutit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

24.11.2011 v 19:20 | Nahoru | #2

osiris píše: ...samozřejmě, význam slovního spojení "když tě omrzí odstín a chtěl bys jinej" je snad jasnej, kde z toho vidíš něco jinak?
...evidentně asi nevíš, že odstíny = různý barvy, tj. když tě omrzí zelená, že budeš chtít červenou, to snad nejde ani překroutit



Jak můžu chtít vrátit peníze za to že budu chtít kola zelený a pořád budou zelený?! Já jsem mluvil jasně o poškození laku od kamínků a bordelu tak nevím co to má společnýho s tímhle.

Jinak když se vrátím k laku z výroby co je na kolech tak vím o člověku kterej kola čistil ředidlem, je to píčovina ale prostě to tak dělal...
Nicméně jediný co to vydrží je ten originální lak a komaxit což myslím taky dost vypovídá o tom že ten lak z výroby je úplně jinde než běžnej lak

Naposledy editováno 24.11.2011 19:25:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist