Návod:
Jako první jsem začal shánět pneumatiky, nechtěl jsem do nich nejlépe nic investovat, a tak jsem zašel do prodejny a dostal jsem přední asi 50% cross pneu a zadní nejetou silniční pneu. Investice za pneu= 0 Kč.
Dále jsem na internetu hledal různé návody, jak to dělají ostatní a rozhodl jsem se, že to udělám s vratovými šrouby a z druhé strany utažené dvěma matkami kontra (proti sobě).
Zašel jsem koupit 135 vratových šroubů, 135 podložek a 270 matek. Šrouby jsem dával nepravidelně do mnou vyvrtaných děr. Do přední jsem dal 48 šroubů ve dvou řadách a do zadní 87 šroubů ve třech řadách. Šrouby jsem zatím nijak nezkracoval, to budu řešit až po první projížďce podle toho jaké to bude.
Náklady na zimní pneu:
Vratový šroub 6x30: počet: 135, 1ks= 1Kč, celkem= 135Kč
Podložka M6: počet: 135, 1ks= 0,30Kč, celkem= 40,50Kč
Matice M6 obyč.: počet:270, 1ks= 0,30Kč, celkem= 81Kč
Celkové náklady: 256,50 Kč
Přidávám taky nějaké fotky jak to vypadá.
Doufám že vám to pomohlo a přeji hodně štěstí s montáží a jízdu bez pádů.
Naposledy editováno 18.11.2011 17:28:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na zimu (s hroty)
Dman píše: Janek> Blobost, když to projel pionýr (zádný blbnutí se nekonalo) tak to musí větší mašina zvládat jako nic...
Jenom jestli trochu nekecáš . U 21" kola je 20 cm skoro 1/3 výšky kola. U 16" kola bude 20 čísel sněhu minimálně po brzdový buben . A to nepřemýšlím o světlý vyšce Pionýra