začínám uvažovat nad výměnou mého eFka za CBR954RR. Jsem do té motorky už strašně dlouho zamilovaný a začlo mi to ted' v hlavě dost vrtat a myslím, že by to bylo i reálné. Vím, že tu toho je dost, ale jde mi spíše o porovnání přímo 600F a 954RR. Hlavně, co se týká spotřeby všeho, pohodlí a spotřeby.. Prostě jakékoliv poznatky uvítám.. Předem díky za odpověd'
2 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?
954 je pokrokový skok u fárošů a myslím si že má podstatně navíc oproti SUZE K1 K2 K3 tam je sice výkonější motour a na maximalku bude možná rychlejší ...ale brzdy nic moc .. koncepce SBK let 90 (trochu mohutnější) ale suza je taky dobrá...
954 je skok od 929 hlavně podvozkově a jízdně ... to že to nemá tlumič řízení .. no a ta mašina je slazená a funguje dobře .. že se ti zachvějí řidítka no a ... na 1000RR se to dějej taky a taky divoce ..vše záleží na stylu jak jezdíš a zda zapojuješ hlavu nebo si z toho cvrnkneš..
954 je podle mě jeden s těchnejhezčích fárošů je tam motor se 150 koníky a jede jak pila o tom že by tam klekla klika jsem neslyšel a jezdí na nich 5 lidí v mém okolí a ne zrovna do školy.
převodovka se nevysypala taky nikomu.
ja na 1000RR dělal teď na podzim a to hlavně preventivně protože se mi to nezdálo (byla hlučnější na 4ce) tady díky za kazetovku...
jinak GSXR taky převodovky u K5 K6 zase rámy (i když neslyšel sem kolem sebe o masívním praskání .. jen jedna ale učil se kolega na zadním - takže samé rásk o zem)
954 nebere olej , semtam chrastí koš spojky na volnoběh .. ty už mívaj buď přes 40tis km na origo spojce nebo to někdo trápil furt na spojce třeba gumovačkou nebo wheelie spojkou
motorka je velice dobře ovladatelná a to i na dnešní poměry a dá se na tom zajet slušnej čas ...
R1 toho samého roku stejnej výkon .. hlučnější motory... jinak sloužila taky dobře ...mě ale moc nebavila
954 je podle mne hodně povedená mašina lehká výkonu má dost a to že se někdy muže něco vysypat hold riziko staršího stroje ... ale do sběru rozhodně nepatří
je pravdou že 1000RR je už jinde i výkonově, ovladatelnost je porovnatelná, pravdou je že ten el. tlumič funguje podle mne lépe nežhydro...
tak či tak po 600f to je skok jinam a zklamaný nebudeš...
1000RR za 80-90 tis taky hitparada netknutosti nebude..
můžeš mít štěsti a sehnat nějaký zachovalý exemplař za 90 ale ti co tu motorku maj v šupu si ji taky cení
dark demon> V Brně nejsou zaplaty a hrbloly
Porad si myslim ze to je dobra motorka na svoji dobu. Ale chce to dobrej kus no.
Naposledy editováno 20.11.2011 22:06:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |