globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 954RR po 600F?
18.11.2011 v 15:47
Zdravím,
začínám uvažovat nad výměnou mého eFka za CBR954RR. Jsem do té motorky už strašně dlouho zamilovaný a začlo mi to ted' v hlavě dost vrtat a myslím, že by to bylo i reálné. Vím, že tu toho je dost, ale jde mi spíše o porovnání přímo 600F a 954RR. Hlavně, co se týká spotřeby všeho, pohodlí a spotřeby.. Prostě jakékoliv poznatky uvítám.. Předem díky za odpověd'
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 17
Následující

2 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 15:53 | Nahoru | #1
mě se taky libí a i bych do ní šel ale měl by jsem hodně strach aby mě neodešel alternátor nebo co to odchází prostě to nabíjení a hlavně o spotřebuju oleje

2 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 15:55 | Nahoru | #2
Tak já u mé Cebruše má vyměněný regulátor dobíjení a pohoda

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 16:04 | Nahoru | #3
Olej dobry kusy neberou. Mno takle ja chtel 954RR znovu, tu motorku mam rad. Ale zjistil jsem ze vetsina tehle motorek. Je dobvezena rozstrelena z IT/DE/FR. A vetsinou spravene neodborne. I moje motorka mela problem s kotoucema. Dost mozna i hle bryle a vidle. Pak jsem se pokousel koupit teda dalsi. V servisu mi rekli ze je taky kriva. No a ze 954RR je nehorsi Fireblade. Ze se jim tam sypou prevodovky a nekdy se zadre klika. A taky problemy s alternatorem. No jsou to uz stare motky. A maj nalitano vetsinou 50 000km - 60 000km. Je problem najit ji v dobrem stavu. Chybi tam tlumic rizeni. Malem jsem si rozbil hubu uz cestou domu. Ta moje uz mela nejlepsi za sebou. A projizdka na novejsim GSXR byla o necem jinem. Po tehle zkusenosti jsem se rozhodl ze uz do toho nejdu. A koupim si GSXR k5+ nebo CBR 1000RR k5+ . Pohodlne to je ale pokud jsi vetsi tak se tam mozna budes hur skadat. GSXR do 2005 je vetsi. Spotreba je 8 litru pri normalni svizne jizde. Jede to docela slusne oproti setkam. Zabira uz od 3000. Klidne se da jezdit 45000 - 9000 ot/min. Nad 8000ot uz tahne dost slusne. Ale modernim litrum (135kw) se to nevyrovna.

Pokud vim tak CBR 600F jsi jezdil jen letos. Klidne bych si ji j jetse sezonu nechal. Zvast jestli nemas neomezenej ridicak.

Naposledy editováno 18.11.2011 16:08:04

CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 16:08 | Nahoru | #4
954 je nejhezčí Fároš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 16:23 | Nahoru | #5
SVSkritek> letos jsem nalítal 16000km a prostě mě ta 954 nehorázně táhne řikám si, že 04+ je zase silná a GSXR nepohodlné (na SS).. a s výškou problém nemám, mám asi 181cm..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 16:36 | Nahoru | #6
FiFi.> No tak jestli se ti libi tak proc ne. Ale rikam. Vetsina rozstrelena, stocena z 50 000+ km, 3. nebo 4. majitel a ve spatnem stavu. Neni vyjimkou doraz zatlaceny o 3mm . Mne uz to nebavi obchazet. Ted chci neco v TOP stavu. A rikam moderni litry uz jsou dnes jinde vykon, podvozk, tlumic rizeni, palivove mapy atd. I kdyz je to fakt ze je to prijemny kompromis mezi ostrou sestkou a litrem. Neni az tak silny a jde i z nizkych otacek.

Naposledy editováno 18.11.2011 16:50:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 16:42 | Nahoru | #7
FiFi.> věř tomu že GSXR je mnohem pohodlnější než 954 absolvoval sem na tom letos cestu do chorvatska a teda po 900km na zátah sem byl zralej na to jít na 2 dny někam zdechnout do houští má strašně tvrdý sedlo třeba oproti zx10r ale zvyknout se na to asi dá...takže pokud se ti líbí začni špatně neuděláš

jinak nechápu co všichni maj s tim že tomu chybí tlumič řízení :D mě teda za celou sezónu nechyběl ani jednou...olej sem u mojí nedolejval ani decku takže toho bych se taky nebál...že ležela skoro každá je normální,jestli si někdo myslí že koupí K5 která neležela tak to taky nemusí bejt pravda já si myslim že vybrat se dá dobrej kousek i teď a že to neni zas takovej problém
mimo to podvozek a brzdy jsou pořád na hodně hodně dobrý úrovni,kde ale budeš ztrácet hodně je na motor no,ale tak víš jak,to je v rukách a né v motorce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 17:04 | Nahoru | #8
SVSkritek>myslím že budeš obcházet dlouho,pokud si tedy nekoupíš novátora.

CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 17:20 | Nahoru | #9
Který GSXR přesně? Chci zase něco podobné eFku, no.. Aby se na tom dalo dát zajet 500km/denně.. Třeba párkrát do roka.. Převážně stejně budu jezdit 200-300km. A taky jak se zavazadlama - na 954 se dělá kufr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 17:21 | Nahoru | #10

dark demon píše: FiFi.>

jinak nechápu co všichni maj s tim že tomu chybí tlumič řízení :D mě teda za celou sezónu nechyběl ani jednou...



Asi za to málo taháš

CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 17:25 | Nahoru | #11
Kamarád s GSX-R 600 K3 s námi jel letos na dovolenou a v pohodě zvládnul 500km za den. Oproti jiných šestkám není váha tolik na rukách a je to celkem velký, takže s tvojí výškou se na to poskládáš jak nic a můžeš si vybrat jestli 600ccm, 750ccm nebo 1000ccm, takže by to mohla být taky dobrá volba.
Jinak si myslím, že 954RR bude ve stejném stavu jako všechny jiné motorky z tohoto roku, takže strach bych z toho neměl. Zajel bych se na to podívat, projel se na tom a pak by se rozhodlo.

Naposledy editováno 18.11.2011 17:26:16

CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 17:28 | Nahoru | #12
Já mám 99 to moje eFko a je v hodně dobrým stavu Chce to vybírat.. Já bych si polepšil o 3-4 roky..

CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 17:53 | Nahoru | #13
Na to ještě nemáš řidičák ne ? Kamarád ho měl a je to dobrá motorka, ale na cestování bych ho teda nechtěl.

CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 18:27 | Nahoru | #14
Proc ne? akoratna to pohodlicko si budes muset krapet odvyknout

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 18:31 | Nahoru | #15

dark demon píše:
jinak nechápu co všichni maj s tim že tomu chybí tlumič řízení :D mě teda za celou sezónu nechyběl ani jednou...


Kdyz tahas na vyjezdech ze zatacky treba na trojku na horsim povrchu tak ho driv nebo pozdeji potrebovat budes. Uz kdyz jsem na tom jel od projdejce domu tak se mi na vyjezdu ze zatacky na trojku ve 130 rozkmitaly riditka. Pokud tahas malo tak se bez nej treba obejdes. A jendou jsem jel z Ze ŽB domu přes vrchlabí. A už byla tma a v 70 jsem najel na nejaky boule bez plynu. A myslel jsem ze se na tom neudrzim...

Naposledy editováno 18.11.2011 18:48:04

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 18:37 | Nahoru | #16

Everest píše: SVSkritek>myslím že budeš obcházet dlouho,pokud si tedy nekoupíš novátora.

Myslim ze najkou hezkou treba 2007 bych mohl sehnat. Mne neavadi ze spadla nekde na plasty. Ale kdyz manekdo zarazenej doraz. Tak stim vetsinou jdou i vidle, kotouce, bryle atd... Klidne at byla pourana pokud muze dokazat ze byla dobre opravena.

Ale jestli chces 25kw v TP tak tovych 954RR fakt moc neni.

Naposledy editováno 18.11.2011 18:40:44

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 19:51 | Nahoru | #17
máš na eFko kupce? hledám nějaké přibližovadlo co jede za pár korun a když se rozbije, tak není velké škody

2 reakcí na tento příspěvek CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:06 | Nahoru | #18
SVS myslel jsem že seš mladej a rozumnej ... před několika měsíci si básnil o te 954 jako o nejlepším stroji ... to že si objížděl mašiny co byly něják hnute nebo vyjebané bude asi tím co a za kolik si vybíral...

954 je pokrokový skok u fárošů a myslím si že má podstatně navíc oproti SUZE K1 K2 K3 tam je sice výkonější motour a na maximalku bude možná rychlejší ...ale brzdy nic moc .. koncepce SBK let 90 (trochu mohutnější) ale suza je taky dobrá...

954 je skok od 929 hlavně podvozkově a jízdně ... to že to nemá tlumič řízení .. no a ta mašina je slazená a funguje dobře .. že se ti zachvějí řidítka no a ... na 1000RR se to dějej taky a taky divoce ..vše záleží na stylu jak jezdíš a zda zapojuješ hlavu nebo si z toho cvrnkneš..
954 je podle mě jeden s těchnejhezčích fárošů je tam motor se 150 koníky a jede jak pila o tom že by tam klekla klika jsem neslyšel a jezdí na nich 5 lidí v mém okolí a ne zrovna do školy.
převodovka se nevysypala taky nikomu.

ja na 1000RR dělal teď na podzim a to hlavně preventivně protože se mi to nezdálo (byla hlučnější na 4ce) tady díky za kazetovku...

jinak GSXR taky převodovky u K5 K6 zase rámy (i když neslyšel sem kolem sebe o masívním praskání .. jen jedna ale učil se kolega na zadním - takže samé rásk o zem)

954 nebere olej , semtam chrastí koš spojky na volnoběh .. ty už mívaj buď přes 40tis km na origo spojce nebo to někdo trápil furt na spojce třeba gumovačkou nebo wheelie spojkou
motorka je velice dobře ovladatelná a to i na dnešní poměry a dá se na tom zajet slušnej čas ...

R1 toho samého roku stejnej výkon .. hlučnější motory... jinak sloužila taky dobře ...mě ale moc nebavila

954 je podle mne hodně povedená mašina lehká výkonu má dost a to že se někdy muže něco vysypat hold riziko staršího stroje ... ale do sběru rozhodně nepatří

je pravdou že 1000RR je už jinde i výkonově, ovladatelnost je porovnatelná, pravdou je že ten el. tlumič funguje podle mne lépe nežhydro...

tak či tak po 600f to je skok jinam a zklamaný nebudeš...
1000RR za 80-90 tis taky hitparada netknutosti nebude..

můžeš mít štěsti a sehnat nějaký zachovalý exemplař za 90 ale ti co tu motorku maj v šupu si ji taky cení

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:08 | Nahoru | #19

SVSkritek píše: Kdyz tahas na vyjezdech ze zatacky treba na trojku na horsim povrchu tak ho driv nebo pozdeji potrebovat budes. Uz kdyz jsem na tom jel od projdejce domu tak se mi na vyjezdu ze zatacky na trojku ve 130 rozkmitaly riditka. Pokud tahas malo tak se bez nej treba obejdes. A jendou jsem jel z Ze ŽB domu přes vrchlabí. A už byla tma a v 70 jsem najel na nejaky boule bez plynu. A myslel jsem ze se na tom neudrzim...

a to si myslíš že vyřeší tlumič?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:11 | Nahoru | #20
Radim-CC> to jako myslíš, že jí střelim za 20?

25kW mě netrápí bud' bych jí koupil ted' a zavřel a nebo až příští rok, to budou noty na neomezeno..

jinak, díky za názory..

a co se týká cestování?

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:14 | Nahoru | #21
FiFi.> psal tu někdo něco o 20??

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:17 | Nahoru | #22

primax69 píše: mě se taky libí a i bych do ní šel ale měl by jsem hodně strach aby mě neodešel alternátor nebo co to odchází prostě to nabíjení a hlavně o spotřebuju oleje

Klucííí,takhle to brát nemůžete!!!To by jsme museli jezdit na kolech Mě osobně se teda 954 taky moc líbí

Naposledy editováno 18.11.2011 20:19:14

CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:23 | Nahoru | #23
je to super sport co by sis přál ... ja dal na svoji 570km a dalo se to prdel je stejně dřevěná i na FZ1GT to máš fuk ...

měl jsem CBR 600F 96 3400km(první větší),900RR 12000km(vlastní) .. 929 půjčenou asi 1200KM ... 954(vlastní) 3500km ....1000RR(vlastní) 4700km
Yamaha R1(vlastní) 98 4000km , 2002(koupena na firmu kolegy) 2000km, SZR 660(vlastní) 9000km , FZ1 GT 7300km(vlastní), bimota 2300km

pujčené tak do 500km GSXR 03 ,05 .. triumph DAYTONA 675 , R6, Kawa ZX9 98-2000 , ZX10 04 a 06

vidíš že honda je moje značka a to i v autech na druhou stranu mám rád i yamahu a suzu

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:25 | Nahoru | #24
FiFi.> Být tebou ještě si to rozmyslím a pouvažuji spíš o litru než podlitru. Časem o něm budeš stejně uvažovat.

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:26 | Nahoru | #25

primax69 píše: mě se taky libí a i bych do ní šel ale měl by jsem hodně strach aby mě neodešel alternátor nebo co to odchází prostě to nabíjení a hlavně o spotřebuju oleje


co ty o tom víš asi něco z mýtů na fóru ...

Naposledy editováno 18.11.2011 20:26:42

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:31 | Nahoru | #26
SVSkritek> tak snad mám ruku a na výjezdu nevotočim plynem jak to prase ne??? ne jako třeba je to možný že na výjezdech málo tahám,ale nesetkal sem se stim ani v Brně na okruhu že by byl tak ukrutně nutnej ono je to dobrá věc,ale že by se bez něj nedalo jezdit mi teda nepřipadá a na trojec už vubec ne

CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:37 | Nahoru | #27
tlumič není o tom jak za to taháš ale jaký je povrch

mužu jet 200 zatáčkou bez i s tlumičem a projedu ji stejně pokud tam bude vlna tak se rozvlní obě ale pravdou je že se to líp zvládne s tlumičem ...na te FZ1 GT široký řidítka projedu stejně rychle zatáčkou jak na SBK sice je cítit trochu víc vrtění ale jde to ... je to o hlavě

(reakce na) CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:38 | Nahoru | #28
marekparek> Njn. Asi jsem to s to trochu prehnal. Jsem jeste nasranej z toho posledniho vyletu. Kdy jsem kuvuli tomu najel 300km a jeste jsem mel pujcenej vlek. Tak to berte dnes se rezvou

dark demon> V Brně nejsou zaplaty a hrbloly

Porad si myslim ze to je dobra motorka na svoji dobu. Ale chce to dobrej kus no.

Naposledy editováno 20.11.2011 22:06:09

CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:44 | Nahoru | #29
opravdu je to jen o tom jak si na tom s hlavou to že se zavlí neznamená že hodíš tlamu ... nesmíš panikařit a držet stopu ... pokud jezdíš hranu tak musíš mít něco najeto o tom žádná a to si os´vojíš nejlíp s někým kdo jede před tebou a vidíš to ...že to jde

CBR 954RR po 600F?

18.11.2011 v 20:45 | Nahoru | #30
autor měl napsat kolik chce vysypat penízků za novej bike
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 17
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist