1 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Zafira
Scenic
Naposledy editováno 17.11.2011 18:20:54
1 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda
1 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda
TUV testy:renault-scenic, opel-zafira, honda-crv
A ještě bych dodal že pořadí podle zájmu zlodějů je
1) Renault - 116x
2) Opel - 15x
3) Honda - 0x
A tomuhle pořadí bude nejspíš odpovídat i hojnost náhradních dílů z vrakovišť a pod.
http://www.odcizena-vozidla.cz/automobilky
Naposledy editováno 17.11.2011 21:12:10
Samozrejme, ze Hondu. Ale taky asi pocitej s tim, ze pri stejnem roku vyroby bude ta Honda cenove nekde jinde - opravnene.
Naposledy editováno 17.11.2011 21:46:36
3 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda
A poslední věc. Kupuješ ojetinu. Nad Hondou se můžou všichni rozplývat, ale za dané peníze může být paradoxně v lepším stavu a nakonec i lepší službu odvede ten proklínaný Renault.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opel,Renault, Honda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opel,Renault, Honda
Renaulty jsme měli dva, R19. Oběma se sypala celá elektrika, věčně nefungovaly okýnka, světla, starter, ložiska v kolech. Pak jsem chvíli jezdil v meganu, to samý. Možná jsou novější lepší, těžko říct.
Naposledy editováno 18.11.2011 07:28:17
1 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda
1 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda
Obvyklé závady pro tenhle typ jsou:
alternátor - při častém ježdění po městě odchází díky velkému odběru posilovače řízení
zadní tlumiče odcházejí když vozíš plně naložené auto a jěště odchází středový display počítače.
Jinak je sedmimístné, sedačky se nevyndávají - proto je auto docela těžké ale poznat je to v podstatě jen na rozjezdu.
Mám 1.8 benzín a při jěždění třetina venku a dvě třetiny po městě mám spotřebu kolem osmi litrů.
Můj osobní názor je, že je to nenápadné ale dobré auto - pokud seženeš kus ke kterému se majitel choval jako k osobáku a ne jako k dodávce.
Naposledy editováno 18.11.2011 08:42:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opel,Renault, Honda
scalla píše: Osobně mám Lagunu 2001 2.0 IDE, což jak zasvěcení vědí, je ten nejhorší motor, který Renault v poslední dekádě vyrobil. Už ji nechybí mnoho do 250 tis. km. Ne, že by problémy nebyly, ale povětšinou svíčky (jednou byla vadná nová svíčka), zapalovací kabely (1x), jednou rozdělovač (2 tis. kč) a klasicky čepy (jen jednou). Nedávno mi praskla zadní pružina (všiml jsem si toho při výměně gum), což vzhledem ke kilometrům akceptuji. Pak jen olej a benzín.
Lagunu 2001 jsme mělai taky a ani zadarmo bych to nechtěl. Hned po záruce se to začalo srát a za ten rok a půl než jsme se toho křápu zbavili jsme do toho na opravách nalili přes 60 tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opel,Renault, Honda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opel,Renault, Honda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opel,Renault, Honda
1 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda
Náklady na údržbu - celkem žádné (ale ten olej po 70 tisících asi už opravdu vyměním)
A to má za sebou stavbu a s ní spojený přesun všech možných materiálů přímo v autě i na vozíku.
Spotřeba - město tak kolem 6,8 - dlouhé trasy 5,8 - a když jedu jako prase po dálnici tak 8,5.
Takže já bych šel znovu do Renaultu