globalmoto_kveten





Téma: Opel,Renault, Honda
 
17.11.2011 v 18:04
Zdravím.Položím jednoduchou otázku.Opel Zafira,Renault Scenic,Honda HR-V.Vše benzín rok cca +-2001.Co z techto vozu řadíte na první,druhé a třetí místo.Prosím o fakta a odpovedi k tématu.Dekuji.Jde me pouze o vecný názor na tyto vozi.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda

17.11.2011 v 18:20 | Nahoru | #1
HR-V
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Zafira
Scenic

Naposledy editováno 17.11.2011 18:20:54

(reakce na) Opel,Renault, Honda

17.11.2011 v 18:22 | Nahoru | #2
Hornetyk> díky názor.

Opel,Renault, Honda

17.11.2011 v 18:26 | Nahoru | #3
vim ze chces vybirat jen z tech 3,ale proc ne treba ford galaxy? taky fajn auticko....akorat uz vidim ty chytraky jak tu pisou fordem tam,vlakem zpatky a podobny kecy...akorat to jsou vetsinou ti,co nikdy zadneho nemeli ...

Opel,Renault, Honda

17.11.2011 v 18:27 | Nahoru | #4
Ford Galaxy? To je stejné jako Sharan, né? Na to auto jsem neslyšel moc pozitivů, i když se mi hodně líbí.

Opel,Renault, Honda

17.11.2011 v 18:35 | Nahoru | #5
Rencka nebrat....scenika máme v rodině a do 4let v pohodě,tak tak akorát z macochy dolů.....osobně bych volil hondičku

Opel,Renault, Honda

17.11.2011 v 18:40 | Nahoru | #6
Honda

1 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda

17.11.2011 v 18:44 | Nahoru | #7
Sharan,Alhambra,Galaxy

Opel,Renault, Honda

17.11.2011 v 19:03 | Nahoru | #8
Honda,.Opel,.....Renault

(reakce na) Opel,Renault, Honda

17.11.2011 v 19:17 | Nahoru | #9
The_Kučí> To je už velké a vetšinou už to má odtaháno a bambilion na budíku.

Opel,Renault, Honda

17.11.2011 v 19:38 | Nahoru | #10
mrkni na TUV reporty , Hr-V jsem tam přímo nenašel, ale s poruchovostí jsou na tom hondy oproti ostatním dobře

1 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda

17.11.2011 v 21:03 | Nahoru | #11
Osobně bych si staršího renaulta rozhodně nekupoval, v každým co jsem viděl se sypalo co mohlo. Na opely sice všichni nadávají, ale u nás v rodině jich máme několik a spokojenost. Honda asi bude nejspolehlivější.

TUV testy:renault-scenic, opel-zafira, honda-crv

A ještě bych dodal že pořadí podle zájmu zlodějů je
1) Renault - 116x
2) Opel - 15x
3) Honda - 0x

A tomuhle pořadí bude nejspíš odpovídat i hojnost náhradních dílů z vrakovišť a pod.

http://www.odcizena-vozidla.cz/automobilky



Naposledy editováno 17.11.2011 21:12:10

(reakce na) Opel,Renault, Honda

17.11.2011 v 21:45 | Nahoru | #12
No tak to je s trochou nadsazky jako by ses ptal, jestli si koupit pneumatiky Jin-lin nebo Michelin.
Samozrejme, ze Hondu. Ale taky asi pocitej s tim, ze pri stejnem roku vyroby bude ta Honda cenove nekde jinde - opravnene.

Naposledy editováno 17.11.2011 21:46:36

3 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 07:00 | Nahoru | #13
Hodnocení dle očekávání. TUV reporty, každý chytrý jak rádio. Co jsem viděl, pak renaulta tady měl jen jeden. Zvláštní. Když se řekne Ducati nebo Honda, tak se každý rozplývá o italském charakteru a to, že tyhle mašiny vyžadují větší péči, jinak se kazí, bere každý jako samozřejmost. V Renaultech jezdím dvacet let. Několik let jsem je opravoval. Ty auta vůbec nejsou špatné, pokud dostanou servis, který mají mít. To je ovšem jiná otázka, protože úroveň servisní sítě v ČR je tristní. U dealerů mají většinou štěstí, když tam mají jednoho šikovného mechanika, který umí. Smůlu máte, když vaše auto dostanou na práci ti ostatní. Málo se ví, že např. v antikorozní ochraně patří Renault mezi špičku. Elektrolytické zinkování používá už od řady R9/11, v čemž byl tuším po Volvu druhý na světě. Pokud auto nebylo havarované, nerezne. Slabší u těchto Sceniků bývají čepy, kor na našich silnicích. Ale solidní aftermarket není žádná velká suma. V rodině máme scenicy ročníku 2001 dva. Oba benzín, jeden s automatem a tou proklínanou automatickou brzdou. Ale díky pravidelné údržbě stále bez problémů. Osobně mám Lagunu 2001 2.0 IDE, což jak zasvěcení vědí, je ten nejhorší motor, který Renault v poslední dekádě vyrobil. Už ji nechybí mnoho do 250 tis. km. Ne, že by problémy nebyly, ale povětšinou svíčky (jednou byla vadná nová svíčka), zapalovací kabely (1x), jednou rozdělovač (2 tis. kč) a klasicky čepy (jen jednou). Nedávno mi praskla zadní pružina (všiml jsem si toho při výměně gum), což vzhledem ke kilometrům akceptuji. Pak jen olej a benzín. Na druhou stranu zrovna HRV podobného stáří, jako uvažuješ, měl táta nedávno na servise. Auto relativně v pohodě, ale co ho překvapilo, jak byly zarezlé šrouby. To je běžná věc u starých škodovek, u Hondy by to člověk nečekal.
A poslední věc. Kupuješ ojetinu. Nad Hondou se můžou všichni rozplývat, ale za dané peníze může být paradoxně v lepším stavu a nakonec i lepší službu odvede ten proklínaný Renault.

Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 07:09 | Nahoru | #14
scenicy už jsme měli v rodině dva-jednou myslim r.v. 96 a motor 1.4- dobrý, ale slabý. Teď máme r.v. 99 (přesně mezi tim starym a novym ksichtem)-výbava kaleido a motor 1.6 16V- problémy jsou docela s elektrikou (spínače u okýnek) a pak ještě zadní světla (když se brzdí, zároveň trochu svítí i blinkr)- všechno se to dá řešit... Motor je bezproblémovej, akorát je to benzín, jtakže výkon až nahoře a musí se to točit- na dálku veme tak 6-7l, kombinovaná (spíš město) okolo 8-9l a když se jede tzv. Jako prase, tak je schopnej vzít 4i 12l ... Ale pak to jede hodně slušně :) Za ty prachy je to hoodně slušný rodiný auto si myslim :) hmg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 07:23 | Nahoru | #15
scalla> Svíčky , kabely ,rozdělovač Co to je? Kup si jiný auto a tohle řešit nebudeš. Teda budeš ale budeš to menit preventivně a ne až když dojedes domu na 3 válce.Osobní zkušnosti se Scénicem .. Rezavý jak prase ( nebouraný) ,žádenj šroub nejde povolit,prasklé pružiny ( přední obě) 2x ložisko v předním kole,váha vzduchu,podsvícení palubky ( věčně neco nefunguje,regulace ventilatoru.Pak uz jen spotrebak,jako brzdy,vejfuk,olej,filtry. A ted mii rekni co z toho co jsem tu psal ovlivni dobrej servis a jeho péče o auto? Ve firmě máme jen Renaulty a jeden po 3 letech shořel a dalsi jsou na tom taky hodne bídně. Vše koupeno jako nové a servisováne v autorizovaném servisu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 07:27 | Nahoru | #16
scalla> Ale tak je to s kdejakou značkou. Na opely všichni nadávají. Když navíc zjistí, že mám fronteru, dostanou pocit že ubožejší terénní auto jsem si koupit nemohl. Přitom opely nejsou vůbec špatný, díky mizerný pověsti mají docela levný díly a alespoň ty starši jsou krásně mechanicky jednoduchý, kdeco si člověk zvládne opravit sám. To rozhodně nemůžu říct o audi a4, co jsem měl předtím.

Renaulty jsme měli dva, R19. Oběma se sypala celá elektrika, věčně nefungovaly okýnka, světla, starter, ložiska v kolech. Pak jsem chvíli jezdil v meganu, to samý. Možná jsou novější lepší, těžko říct.

Naposledy editováno 18.11.2011 07:28:17

1 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 07:44 | Nahoru | #17
scalla - to co pises ohledne servisu to plati na vsechny znacky ne jen na chudacka renaulta...

1 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 07:53 | Nahoru | #18
Díky za názor všem zde přispívajícím.Ono servis a taky jak kdo s tím či oným vozem zachází.Mít jako služební auto Rencka asi nejni to pravé ořechové.Nicméne jsem teda zužil na zafirku a HR-V.Já mám Opla Astru 1,7 TDS Isuzu ale má to nejlepší za sebou.Motor drží a neveme kapku oleje.A má 380 tis km!!Vše kolem odchází.Já chci auto kam budu nasedat pohodlne.Tak ješte jednou díky.

(reakce na) Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 08:28 | Nahoru | #19
Lukyvaran1> Pokud vybereš Zafiru, tak u první řady jsou použitelný jen dva motory. Benzín 1.8 92 kW a nafta 2.2.
Obvyklé závady pro tenhle typ jsou:
alternátor - při častém ježdění po městě odchází díky velkému odběru posilovače řízení
zadní tlumiče odcházejí když vozíš plně naložené auto a jěště odchází středový display počítače.
Jinak je sedmimístné, sedačky se nevyndávají - proto je auto docela těžké ale poznat je to v podstatě jen na rozjezdu.
Mám 1.8 benzín a při jěždění třetina venku a dvě třetiny po městě mám spotřebu kolem osmi litrů.
Můj osobní názor je, že je to nenápadné ale dobré auto - pokud seženeš kus ke kterému se majitel choval jako k osobáku a ne jako k dodávce.

Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 08:32 | Nahoru | #20
Honda ....

Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 08:42 | Nahoru | #21
hrv bude asi nejspolehlivejsi, ale je to takovy "stylovka" tzn co se uzitny hodnoty - misto a variabilita interieru - tyka tak bude scenic i zafira o kus dal.... (zafiru ma/melo par znamejch a pomerne si ji chvalili)

Naposledy editováno 18.11.2011 08:42:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 09:33 | Nahoru | #22

scalla píše: Osobně mám Lagunu 2001 2.0 IDE, což jak zasvěcení vědí, je ten nejhorší motor, který Renault v poslední dekádě vyrobil. Už ji nechybí mnoho do 250 tis. km. Ne, že by problémy nebyly, ale povětšinou svíčky (jednou byla vadná nová svíčka), zapalovací kabely (1x), jednou rozdělovač (2 tis. kč) a klasicky čepy (jen jednou). Nedávno mi praskla zadní pružina (všiml jsem si toho při výměně gum), což vzhledem ke kilometrům akceptuji. Pak jen olej a benzín.


Lagunu 2001 jsme mělai taky a ani zadarmo bych to nechtěl. Hned po záruce se to začalo srát a za ten rok a půl než jsme se toho křápu zbavili jsme do toho na opravách nalili přes 60 tis.

Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 09:49 | Nahoru | #23
Honda taky dělá mpv, zafiře odpovídá Honda Stream

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 09:55 | Nahoru | #24
xsibi> Rozdělovač odešel hned po koupi. No, možná neodešel, ale jelo to na tři válce a potřeboval jsem jezdit. Neměl jsem čas se v tom hrabat. Svíčky měním podle předpisu výrobce. to se neboj, že bych jezdil, až to klekne Jsou tam iridiovky na 60 tis. km, takže to zase taková položka není, abych na tom šetřil. A kabely? Občas to pocukávalo, svíčky to nebyly. Prostříkal jsem kabely a bylo to pryč. Proto jsem je vyměnil preventivně. Ostatně stejěn jako tlumiče. Byť byly ještě "dobré". Na tomhle nešetřím. A když koupím jiné auto, tak třeba na oslavovaném VW se svíčky nemění? Nebo kabely? Na každém autě se něco sere. Kamarádka koupila fungl nové Polo. A to musím říct, zlatý Renault. Za celých dvacet let jsem neměl na Renaultu poruchu, že bychom nedojeli. Ji to Polo několikrát kleklo v polích. Bydlí v Krkonoších, v autě prcka, fakt zábava. V rámci záruky nic. Podle diagnostiky auto v pořádku. Čau. Kabely a svíčky jí tam mění furt (asi aby vykázali činnost). Pokud jde o vaše firemní Renaulty, pak ke korozi se nevyjádřím. Neviděl jsem, nevím, co s tím kdo dělal. Já mám na laguně odřený rám dveří (při nakládání bedny dozadu jsem to sedřel až na kov) už deset let. Fort, že to zbrousíme a zalakujeme. Řekl jsem, že až to začne reznout. Dodnes to není rezavé. A to jezdím celoročně skoro denně. Takže pokud někde něco prorezlo, je otázka, co se stalo nebo jestli to někdo v dobré víře "neopravil". Stejně tak ty závady, co popisuješ. Nenapsal jsi rok výroby. Ložiska - to byla jednu dobu u Renaultu fakt bolest. To se měnilo jak na běžícím pásu. R9,11,19. Hlavně přední. Ale bylo to jednak kvalitou dodavatele (problém výrobce, což tebe jako zákazníka nemusí zajímat) a jednak "kvalitní" montáží. Protože lis dodnes mají v málokterém servise a mlátí to tam kladivem, v lepším případě přes přípravek. Shořel? A kdo se v tom hrabal? Promiň, ale tohle je blbost. Dnešní auto samo od sebe neshoří. Pokud tam někdo "odborně" nenamontuje třeba alarm. A může to být třeba i u dealera (lidi, kteří se specializují na alarmy by mohli vyprávět). Váha vzduchu? To odchází na všech autech. A jestli jsou na tom ostatní taky bídně, pak bych zvážil změnu servisního místa. Když s těmahle závadama přijedeš do servisu, měli by ti je odstranit. Vše má svoji příčinu. Podsvícení palubky - starší modely žárovka, výměna. Novější LED, nejčastěji studeňák na tišťáku. Oprava je snadná, ale dealer ti do toho nepůjde. Raději nechá nasraného zákazníka. Ovládání ventilátoru nevím, možná podobná prkotina. Chvíli jsem taky dělal u Renaulta v německu, tatík tam byl pár let. Taky přijel chlapík s pokaženou stahovačkou. To víš, němec, nasraný jak brigadýr, zasrané francouzské auta. Fotr vyměnil stahovačku a přinesl u ukázat tu starou. Od Bosche. Made in Germany. Tož asi tak. Nechci tady agitovat za Renaulty. Už nedělám v oboru, vyjma svého auta nebo někoho známého se v tom nevrtám. Nebudu tajit, že mne ten můj Rendlík občas taky pěkně nesere. Viz třeba to občasné cukání. Taky si říkám, ty svině francouzská, co máš co cukat? Ty máš jezdit! Pak potaháš za kabely, prostříkneš je kontaktolem a zase to jede, jako by se nechumelilo. A to si zase řeknu, jestli nadávám oprávněně, když se "nic nepokazilo"? Na druhou stranu, když tohle neumíš a dáš to do servisu, tam to píchnou na diagnostiku, ta jim pochopitelně řekne prd a ty jedeš s cukatůrou dom. No, zase tady píšu román. Podobných story (různých značek) bych tady mohl taky vyblít mraky. Ty máš s Renaultem zkušenosti, třebas negativní. Plno lidí tady píše, protože si přečetli nějaký report TUV. Přitom to není nic jiného než výpis z technických kontrol. A to, na druhou stranu, dobrý servis ovlivnit může.

(reakce na) Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 09:57 | Nahoru | #25
vonZahn> Jo jo, Laguna 2001, to byla mrcha. A s motorem 2.0 IDE mrcha na druhou. Taky bych nikomu nedoporučoval tyhle roky kupovat.

Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 10:05 | Nahoru | #26
Pomer cena/hodnota ma nejvyssi nejspis to GM (Opel)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 10:12 | Nahoru | #27
MattiK> Máš pravdu. Ale u ostatních značek nemusí být takové nároky na servis. Původ hledej v kontrole kvality ve výrobě. Konkrétně Renault si neumí pohlídat kvalitu subdodavatelů. Byť se to zlepšuje. Takže tam, kde u Toyoty nemusí nic dělat, u Renaulta holt musí vyvinout činnost. A pak jsou to jisté konstrukční zločiny. Třeba zadní brzdy u Laguny 2001 vyžadují čas od času vyhodit a pročistit třmeny, aby chodily volně desky a čepy. To je přesně ten případ, který se objeví v TUV reportu. Když se to neudělá, brzdí to nestejnoměrně. Neprojdeš technickou. Oprava materiálově nula, časově jedna hodina. Brzdy jiného typu na to tak náchylné nejsou. A který servis to udělá? Mechanik je placen za objednané úkony. Vyměň olej, filtry, čep, desky. A když dělá ty desky, bude se zdržovat rozebíráním třmenu? Nebude. Leda že by byl zakutý tak, že by s ním nešlo pohnout, aby tam ty desky dostal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 10:16 | Nahoru | #28
scalla> Ono to taky bude tím, že když jedu do servisu, tak chci aby udělali to, co mě trápí. A ne že vymění co jim zrovna zbylo na skladě a vyfakturujou kdejakou ptákovinu, kterou údajně udělali (a protože to tak dělaji, nikdo si netroufne říct "udělejte co je potřeba"). Proto jezdím s autem ke známýmu. Sice auta opravuje v garáži u svýho domu, střechu má z vlnitýho plechu, ale opraví to co chci a to co pozná že je třeba. Je to opravář a ne jen někdo, kdo mění díly za nový.

(reakce na) Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 10:17 | Nahoru | #29
todvora> Na každém autě najdeš něco. Známý měl služební Xedos9. 300 tis. km bez nejmenšího problému. Pak se vrátil ze služebky na odtahovce s prasklým blokem. Prostě jsou to jen stroje a dříve či později se pokazí každý. Na druhou stranu je otázka, co dříve a jak později

1 reakcí na tento příspěvek Opel,Renault, Honda

18.11.2011 v 10:21 | Nahoru | #30
Scenic 1,6 je naprosto pohodové auto. Mám jednoho v garáži (rv2000). Má najeto 270 tkm a kromě běžné údržby (tlumiče, kotouče, čepy,...) jsem neregistroval žádnou vážnou závadu.
Náklady na údržbu - celkem žádné (ale ten olej po 70 tisících asi už opravdu vyměním)
A to má za sebou stavbu a s ní spojený přesun všech možných materiálů přímo v autě i na vozíku.
Spotřeba - město tak kolem 6,8 - dlouhé trasy 5,8 - a když jedu jako prase po dálnici tak 8,5.
Takže já bych šel znovu do Renaultu
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist