Téma: Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
 
12.11.2011 v 21:41
Zdravím všechny příznivce jedné stopy ,

dnes byl pro mě a mojí Suzanku den loučení...

"Byla můj sen, který se stal díky mým úžasným rodičům v 17-ti letech skutečností. Sen, který jsem snil až doposud. Ale jako každý - i ten můj musel někdy skončit. Probudil jsem se z něj dnes, kolem 11 hodiny ráno."

Suzuki GSX-R 600 K7 - dělala mi jen samou radost. Snad se o ni budoucí majitel bude starat alespoň tak, jako já, a bude mu dlouho a bezproblémově sloužit .

Pro adminy: Klidně mi to smázněte, považujete-li téma jako absolutně zcestné. V opačném případě nechte ostatní pořešit skutečnost, že Whites s motorkami nyní na nějakou dobu končí .

Všem co nejkratší zimu , Whites


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 19:22 | Nahoru | #1

Poggy píše: assassin>
Tak lambdy, snímače otáček a zapalovací cívky zlobí tak nějak náhodně u libovolného benzíňáku. Kór když má přes 200. Jen je jich tam prostě trochu víc. Má ta V12 taky Vanos? Jako rozebrat tyhle věci s patřičným zázemým není až tak složitý. Já to zatím nedělal, ale koukal jsem na to. I když ten "náš" systém se od BMW dost liší.



ta V12 ma tusim jen jednu vacku (SOHC) takze je bez vanosu. jen ten motor v 850CSI co ho delala ///M divize je uplne jinej.. DOHC a ctyrventilova hlava, ten ma tusim vanos i na sacich i na vyfukovejch vackach...

to moje ma variabilni jen saci, u e46 apod uz mela i tahle 2,8 dualni tusim. tzn variabilni saci i vejfukova...

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 19:24 | Nahoru | #2
assassin>
Už jsem si vzpomněl. Ta V12 je vlastně dvouventil. Dík.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist