globalmoto_kveten





Téma: Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
 
12.11.2011 v 21:41
Zdravím všechny příznivce jedné stopy ,

dnes byl pro mě a mojí Suzanku den loučení...

"Byla můj sen, který se stal díky mým úžasným rodičům v 17-ti letech skutečností. Sen, který jsem snil až doposud. Ale jako každý - i ten můj musel někdy skončit. Probudil jsem se z něj dnes, kolem 11 hodiny ráno."

Suzuki GSX-R 600 K7 - dělala mi jen samou radost. Snad se o ni budoucí majitel bude starat alespoň tak, jako já, a bude mu dlouho a bezproblémově sloužit .

Pro adminy: Klidně mi to smázněte, považujete-li téma jako absolutně zcestné. V opačném případě nechte ostatní pořešit skutečnost, že Whites s motorkami nyní na nějakou dobu končí .

Všem co nejkratší zimu , Whites


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 09:47 | Nahoru | #1

assassin píše: WhiteS: mno tvaris se ze tech 147kW bys nechtel kvuli machrovani(viz velky cislo s oznacenim motoru na kufru) ale na druhou stranu se ohanis spotrebou... kdyz se jede stylem pan klobouk tak opravdu ty male turbomotory zerou min nez velke atmosfery, ale pri trochu sviznejsi jizde uz je spotreba jasne ve prospech velkyho atmosferickyho motoru...

ale muzu rict ze budu mit uprimnou radost kdyz misto do 130i nastoupis do golfa gti



2.0 FSI a 200 Nm je na A4 či Passata prostě málo!

2.0 TDI 16v je samá porucha (praskání hlav). 2.0 TDI 8V moc nejezdí (a když - všechny maj DPF - musel by se odstranit, aby nedělal bordel). 1.9 TDI 85 kW ještě padá v úvahu . Ten se dá i slušně nachipovat - pak má krouťák kolem 380 Nm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 09:55 | Nahoru | #2
WhiteS> ono 200 nm u atmosferickýho benzínu a přes 300 u tdi ještě neznamená že je to tak i na kolech, roli hraje i rozsah otáček. Jen taková marná technická vsuvka, wow efekt a hodnota v tp je samozřejmě přednější ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 10:15 | Nahoru | #3

WhiteS píše: 2.0 FSI a 200 Nm je na A4 či Passata prostě málo!

2.0 TDI 16v je samá porucha (praskání hlav). 2.0 TDI 8V moc nejezdí (a když - všechny maj DPF - musel by se odstranit, aby nedělal bordel). 1.9 TDI 85 kW ještě padá v úvahu . Ten se dá i slušně nachipovat - pak má krouťák kolem 380 Nm.



tak ja taky nerikal nic o tom ze ten atmosferickej motor ma bejt zrovna 2,0fsi... popravde ja bych si v soucasne nabidce koncernu motor nevybral.. kdybych musel tak to 2,0tfsi no.. ale kdybych mel moznost tak bych vybiral jinde...
spotrebu resit u auta typu A4/passat... zvlast kdyz nejspis najedes malo km mi prijde zcestny ... kdyz chce nekdo opici, musi mit na banany...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist