globalmoto_kveten





Téma: Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
 
12.11.2011 v 21:41
Zdravím všechny příznivce jedné stopy ,

dnes byl pro mě a mojí Suzanku den loučení...

"Byla můj sen, který se stal díky mým úžasným rodičům v 17-ti letech skutečností. Sen, který jsem snil až doposud. Ale jako každý - i ten můj musel někdy skončit. Probudil jsem se z něj dnes, kolem 11 hodiny ráno."

Suzuki GSX-R 600 K7 - dělala mi jen samou radost. Snad se o ni budoucí majitel bude starat alespoň tak, jako já, a bude mu dlouho a bezproblémově sloužit .

Pro adminy: Klidně mi to smázněte, považujete-li téma jako absolutně zcestné. V opačném případě nechte ostatní pořešit skutečnost, že Whites s motorkami nyní na nějakou dobu končí .

Všem co nejkratší zimu , Whites

Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 17:17 | Nahoru | #151

Scrappy.Bored píše: selkie... Servis bych ani tak řešit nemusel to by mi dělal kamarád co dělá v origo bmw servisu a díly taky sežene levnějc.
M-paket neřešim nechci sportáka ale cestáka.
A že automat žere dost výkonu? Jak moc to poznáš při běžném ježdění? kor s timhle motorem když sem zvyknutý na maloobjemové motory
Celkem bych aut. chtěl pač příští rok budu v prahe a s manuálem ty zasraný křižovatky, světla....nevim nevim..i když zase po městě budu jezdit mhd..alespon si to myslim co je lepší ? autem nebo mhd ?pač to je jedna z věcí která o tom rozhoduje.
Zábava s automatem ? co lehké drifty? jen tak se nechat bokem vyvezt z kruháče?
báwo v zimě ? kapitola sama o sobě....?



ja sem bmw s automatem nikdy nejel, ale s tima e39 jezdi s automatem i lidi co uz vyzkouseli par bmw a myslim si o nich ze tomu rozumi.. 540i bude mozna problem sehnat za rozumny penize, to bych mozna za ty prachy radsi koupil peknou 530iA.... ad drift nemam sajn, nezkousel sem... ale stezejni na kloudnej drift je samosvor, s klasickym diffem je to takova parodie na drift no:) na snehu bude lepsi trojka, kvuli rozlozeni hmoty.. kupicko samo nejlip, ja mam za sebou 2 zimy s e36 a rozjezdy z mista jsou samo horsi nez s predokolkou.. kdyz treba stojim v rade aut a projede pluh tak pres ten val snehu je problem se rozjet.. zvlast kdyz to primrzne.. pro tenhle pripad vozim v zime lopatku v kufru. kdyz uz to jede tak sem vyjel zatim vse.. i veci u kterejch uz sem nedoufal... kvalitni zimaky s dostatkem vzorku jsou ale zaklad, samosvor taky hodne pomuze(ja mam klasickej diff). po praze jezdim MHD - kazdodenni jizda do prace.. nemam kde zaparkovat a spotreba atd... pak mimo spicku kdyz jedu treba na veceri apod tak uz je to napohodu, kdyz nestojis v zacpach tak se da jezdit za beznou spotrebu.. tzn kolem tech deseti...

Naposledy editováno 14.11.2011 17:18:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 17:20 | Nahoru | #152

Stev píše: Scrappy.Bored> mhd vs auto v praze, nejvíc záleží odkud kam budeš jezdit, já to mám přes celou prahu a i když mám služebáka tak jezdím převážně mhd, šetří to nervy, čas, i peníze. Navíc velkej motor na pojíždění do prahy je blbost, to žere jak tank.



to je mi jasný , když sem v ph radši nechávám auto na okraji(zličín) a jedu metrem ale nevim jaká je dostupnost tramvají a trolejů....autem bych rozhodně nejezdil každej den ,třeba do školy spojení bude v pohodě ale jináč po praze nemám přehled co je lepší..

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 17:25 | Nahoru | #153
Scrappy.Bored> jak psal assassin, taky záleží na době, volno je zhruba od osmi večer. Obecně se dá říct že když jedeš přes řeku je to spíš lepší mhd. Ale opravdu záleží na konrétním místě kam chceš jet, mhd se dá rozhodně dojet prakticky všude v rozumnym čase a intervalech čekání.

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 17:32 | Nahoru | #154

Scrappy.Bored píše: assasin...chtěl bych spíš cestovní auto ,5r AUT
K tomu Xdrivu....koukal sem na náký videa(v cizim jazyku) a znich sem pochopil ,že je to trvalý awd...pokud awd tak mám ve výběru Outbacka 3,0 h6 nebo gt ale ta už zase ztrácí cestovní komfort...
je to zapeklitá situace strašně moc bych chtěl awd(subaru) ale zase ten motor 4.4 ve spojení s manuálem a pohonem na prdel musí bejt něco úžasnýho ale zase spojka do prahy
potřebuju dvě auta



hele tak sem lehce googlil a ty xdrivy vsechny jsou awd s mezinapravovym diffem, ty novejsi co mas na mysli ty maji mezinapravovej a zadni diff otevreny a "uzavery" to resi pomoci toho jejich "ESP" tim ze to brzdi protacejici se kola...

novejsi bawa (x3 a vejs) maj soucasti mezinapravovyho diffu lamelovou spojku kterou to rozdeluje moment na predek/zadek.

starsi bawa ala e30 325xi maj zadni a stredovej diff klasika planetovy samosvory(s lamelama)

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 17:34 | Nahoru | #155

Scrappy.Bored píše: selkie... Servis bych ani tak řešit nemusel to by mi dělal kamarád co dělá v origo bmw servisu a díly taky sežene levnějc.
M-paket neřešim nechci sportáka ale cestáka.
A že automat žere dost výkonu? Jak moc to poznáš při běžném ježdění? kor s timhle motorem když sem zvyknutý na maloobjemové motory
Celkem bych aut. chtěl pač příští rok budu v prahe a s manuálem ty zasraný křižovatky, světla....nevim nevim..i když zase po městě budu jezdit mhd..alespon si to myslim co je lepší ? autem nebo mhd ?pač to je jedna z věcí která o tom rozhoduje.
Zábava s automatem ? co lehké drifty? jen tak se nechat bokem vyvezt z kruháče?
báwo v zimě ? kapitola sama o sobě....?


i se slevou budeš servis řešit, věř mi navíc, kamarád taky potřebuje bejt z něčeho živej

M podvozek je docela fajn, je sundanej snad jenom o 3 cm, ale je to dost poznat na jízdních vlastnostech, kterýžto má e39 výborný už v základu . Cena M podvozku 30 před slevou (jenom tlumiče)

docela dost se řeší řízení, pokud možno nekupuj s servotronicem, je to napíču a sere se to - cena 40, klasický hřebenový je dostačující, V8 má dokonce ještě maticový a to je nesmrtelný, ovšem je to logicky vykoupeno horší zpětnou vazbou

při běžnym ježdění rozdíl mezi man/aut moc nepoznáš, ale je to prostě cejtit, že je to vláčnější, teda, když už v tom nějakou chvíli jezdíš (třeba manželka je z toho pořád unešená, pořád říká, že to strašně letí ) navíc tahle stará konstukce automatů mi přijde trochu "zmatená"...dupneš plnej, vteřinu se nic neděje a pak teprve podřadí, celkem otravný, naštěstí se to dá řešit "sekvencí", ale tu se zase nedoporučuje používat příliš často, hlavně ne u převodovek od GM...ZF jsou na tom líp - jinak repas 40

záleží, kde budeš po Praze jezdit,pokud někde na periferii, tak klidně autem, pokud centrum, tak bych se na to vykašlal a jezdil sockou. Moje 530dA bere po měste cca 11 (kde sou ty hlasy těch, co tvrděj, že tohle auto umí jezdit za 7,5 - možná tak z Horní Lhoty do Dolní...) dlouhodobou mam 9,3. S V8 man jsem jezdil po Praze 11,2, ale skoro vůbec centrum

jen tak bokem z kruháče možná tak v rychle a zběsile, tohle auto má dvě tuny a když se urve, tak to tak lehký neni. Navíc automat ti většinou odřadí, takže to chce opět přepnout na sekvenci, která ten kvalt podrží o něco dýl, ale jsem opět u toho používání sekvence...
další věc je, že bez špéry se to bude dělat nahovno, ne, že to nepůjde, ale půjde to ne tak dobře - a jestli seženeš 540i se samosvorem, tak seš dobrej

bávo v zimě - jak bych ti to...jel si někdy v zimě s žigulíkem? tak tohleje podobný, jenom o něco lepší. Rozhodovat bude kvalita pneu, ale jakmile se někde zahrabeš, tak seš druhej a automat ti od toho taky zrovna dvakrát nepomůže, i když se krátkodobě může "zatížit" rychlým přecvakáváním R/D

pokud máš rád pohodlný svezení, tak 5er...jestli se rád semtam svezeš rychle, tak 530i sedan

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 18:20 | Nahoru | #156
jo a na "skolni leta" v Praze bych bral radeji E30/E36 ... nebude ti toho tolik lito pri blbnuti a i na parkovani na ulici/u koleji nebude naka pekna E39/E46 to pravy, ja mam od tohodle zpusobu uzivani to auto pekne dobity.. pomackany, omlaceny od kamenu, objety klicem,ukradeny ruzny dily ala znáčky.. atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 19:01 | Nahoru | #157

assassin píše: bylo jich malo ale byly, tech 850i s automatem je kupa, ale ten dvanactivalec asi prinasi vic problemu nez ta V8 a pritom asi nepridava nic moc navic...


Tak ze zájmu. jaké konkrátní "mouchy" mjaí ty 5,4 V12?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 19:07 | Nahoru | #158

Poggy píše: Tak ze zájmu. jaké konkrátní "mouchy" mjaí ty 5,4 V12?



hele zly jazykove tvrdi ze to malokdy jede na 12 atd... ale tipuju ze problemy budou stejny jako u R6.. jen tim ze je tam vlastne to co u R6 2x tak vetsi moznost a pravdepodobnost vyskytu ... na tech R6 obcas zlobi lambdy, senzory polohy kliky,zapalovaci civky, vahy vzduchu a volnobezny ventily.. ale tohle bude problem pro "laika" .. nekdo kdo vi jak to maka tak prehazuje dily z funkcni pulky motoru na nefunkcni a zavadu odhali - jak psal fugo. ty famy o spolehlivosti dost mozna rozsiruji lidi co do toho nevidi a servis jim nauctoval vymenu 8mi lambda sond nebo tak neco:) protoze spoustu nadavek na V12 sem slysel treba od na AHC foru popularniho "nisma" a od nej sem slysel i ze vanos je ukrutne slozita vec do jejiz opravy se pusti jen nejvetsi blazen.. ja sem vanos rozebral a prijde mi to proste jen jako primitivni hydraulickej pist, spojenej s vackou spiralovym ozubenim a axialnim loziskem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 19:14 | Nahoru | #159
assassin>
Tak lambdy, snímače otáček a zapalovací cívky zlobí tak nějak náhodně u libovolného benzíňáku. Kór když má přes 200. Jen je jich tam prostě trochu víc. Má ta V12 taky Vanos? Jako rozebrat tyhle věci s patřičným zázemým není až tak složitý. Já to zatím nedělal, ale koukal jsem na to. I když ten "náš" systém se od BMW dost liší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 19:22 | Nahoru | #160

Poggy píše: assassin>
Tak lambdy, snímače otáček a zapalovací cívky zlobí tak nějak náhodně u libovolného benzíňáku. Kór když má přes 200. Jen je jich tam prostě trochu víc. Má ta V12 taky Vanos? Jako rozebrat tyhle věci s patřičným zázemým není až tak složitý. Já to zatím nedělal, ale koukal jsem na to. I když ten "náš" systém se od BMW dost liší.



ta V12 ma tusim jen jednu vacku (SOHC) takze je bez vanosu. jen ten motor v 850CSI co ho delala ///M divize je uplne jinej.. DOHC a ctyrventilova hlava, ten ma tusim vanos i na sacich i na vyfukovejch vackach...

to moje ma variabilni jen saci, u e46 apod uz mela i tahle 2,8 dualni tusim. tzn variabilni saci i vejfukova...

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 19:24 | Nahoru | #161
assassin>
Už jsem si vzpomněl. Ta V12 je vlastně dvouventil. Dík.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 20:51 | Nahoru | #162
Selkie..dík za vyčerpávající odpověd...
Jasně, je to luxusní bmw s dražším servisem musim počítat ale kámoš udělá za polovic takže +1
jen poslední otázka....Stojí to za to? pocit luxusu , bezpečí, jízdní vlastnosti X ty peníze za provoz atd ...jestli když sedneš do octavie divíš se co to je za křáp...oproti 5r

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

15.11.2011 v 10:28 | Nahoru | #163
Scrappy.Bored> no hele...ta moje vrána je deset let stará a NIKDE NIC nevrže. V práci mam dva roky starýho Spuerba, kterej má najeti 30tis km a vrže mu céčkovej sloupek...
tři, čtyři roky starý T5 vržou madla dveří...
Audi A6 cosi ťuká zpod palubky...

cestování:

mam nahrkanejch pár kilometrů z různejma autama - co mě štve na Octávce a koncernu obecně je tolikrát vychvalovaná tuhost sedaček, nevim, co na tom redaktoři spatřujou tak úžasný, ale mě prostě sere, když z auta vylezu rozlámanej, jak kdybych seděl na prkně potaženým molitanem. Navíc docela dlouhý sedáky, bez možnosti nastavení dýlky...
Pro příklad Peugeot 607 má ty sedadla zase dost měkký, ale je to příjemnější, jak koncern, máš pocit, že si zapad do nadejchaný postele (zase, je to jenom můj osobní dojem a názor)
ale e39, to je jiná...nevim, jak to soudruzi v NDR udělali, ale z tohodle auta vylezu uplně v pohodě, nic mě nebolí, nemam žádnej špatnej pocit ze sedaček - fakt jsem spokojenej. Tim nechci říct, že neni žádný jiný auto s lepšíma sedačkama (třeba S-klasse má ortopedický sedačky a to bude asi jiný kafe), určitě jich budou mraky, navíc každej má "jiný" záda a vyhovuje mu jiná tuhost...chce to vyzkoušet

jo, teď mě ještě napadlo...
OII, rychlost 160 a vejš - aerodynamickej hluk kolem zrcátek a áčkovejch sloupků je HODNĚ slyšet, musí se mluvit nahlas

co je ale nevýhodou E39 je to, že v ní necejtíš rychlost - tuhle jela manželka po dálnici, chvíli se nedívala na tacho a měla tam 190, když jsem jí taktně upozornil, že zapomněla vysunout křídla, tak se lekla a říkala, že si myslela, že jede tak 150 - takže na tohle bacha

takže moje resumé? klidně bych šel do Koktávky (ať už jedničkový nebo dvojkový) 1,9 TDI, případně B5/5,5 Passat se stejnou motorizací (kdyby se povedlo sehnat zachovalá rotačka, tak by to bylo bájo)..díly za pusinu, směšná spotřeba
nebo 530i sedan manuál s M-paketem

a k tvojí otázce, jestli to za to stojí - mně jo párkrát jsem jí chtěl prodat, pak jsem se ale svezl a rázem mě to přešlo.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

18.11.2011 v 12:43 | Nahoru | #164
Tvým odchodem od motorek jsi pro svět udělal MOC. díky a už to nezkoušej prosím.

Naposledy editováno 18.11.2011 12:43:45

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

19.11.2011 v 13:04 | Nahoru | #165

Malus-Animus píše: Tvým odchodem od motorek jsi pro svět udělal MOC. díky a už to nezkoušej prosím.



Časem se zase vrátím, neboj .

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

24.11.2011 v 12:55 | Nahoru | #166
Proč časem? Pořiď správně nostalgickýho fichtla a seš tu hned i se strojem ne? Na tom ti nebude zima ani v zimě, občas než se to roztlačí tak se člověk na půl hodiny dopředu zahřeje

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

28.11.2011 v 12:38 | Nahoru | #167

Bimbam píše: Proč časem? Pořiď správně nostalgickýho fichtla a seš tu hned i se strojem ne? Na tom ti nebude zima ani v zimě, občas než se to roztlačí tak se člověk na půl hodiny dopředu zahřeje



Dobrej nápad, ale já teď na motorku ani nemám čas - přes týden jsem na koleji a o víkendu najezdím minimum .

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

30.12.2011 v 12:34 | Nahoru | #168

Karlie píše: A i přeto jsou chlapi takoví čůráci, že s nima chtěj dál bejt



Tak tak, co by bez nich dělali!

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

26.1.2012 v 17:20 | Nahoru | #169
hop
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist