bmw_r1300gs_cartec





Téma: Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
 
12.11.2011 v 21:41
Zdravím všechny příznivce jedné stopy ,

dnes byl pro mě a mojí Suzanku den loučení...

"Byla můj sen, který se stal díky mým úžasným rodičům v 17-ti letech skutečností. Sen, který jsem snil až doposud. Ale jako každý - i ten můj musel někdy skončit. Probudil jsem se z něj dnes, kolem 11 hodiny ráno."

Suzuki GSX-R 600 K7 - dělala mi jen samou radost. Snad se o ni budoucí majitel bude starat alespoň tak, jako já, a bude mu dlouho a bezproblémově sloužit .

Pro adminy: Klidně mi to smázněte, považujete-li téma jako absolutně zcestné. V opačném případě nechte ostatní pořešit skutečnost, že Whites s motorkami nyní na nějakou dobu končí .

Všem co nejkratší zimu , Whites


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 14:48 | Nahoru | #61

Klohar píše: Vubec nechapu o co jde,proc ho tak urazite a jste na neho tak sprosti,vzdyt se do nikoho nenavazel. Nebo to vam tak vadi ze tu motorku mu financovali rodice? Lidska zavist nezna mezi


Urazit takovou bukvici je nemožný. A závidět někomu, že vypadá jak šeredná holka by mi přišlo minimálně zvrácený.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 14:48 | Nahoru | #62
WhiteS> Hele jestli mas na takovyhle auto tak si kup nejakou chutovku. Az budes mit rodinu tak uz si to neporidis ale ted by sis mohl doprat neco peknyho. Spravnej zaklad je atmosferickej motor, hnana zadni naprava a nizka hmotnost. Budto nejaky pekny BMW a nebo treba MX5. Na hrani skvely auto. Kdybych na to mel prostredky ja tak uz nejakou MX5 mam a trenuju jizdu bokem.

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 14:50 | Nahoru | #63

pylot píše: WhiteS> Hele jestli mas na takovyhle auto tak si kup nejakou chutovku. Az budes mit rodinu tak uz si to neporidis ale ted by sis mohl doprat neco peknyho. Spravnej zaklad je atmosferickej motor, hnana zadni naprava a nizka hmotnost. Budto nejaky pekny BMW a nebo treba MX5. Na hrani skvely auto. Kdybych na to mel prostredky ja tak uz nejakou MX5 mam a trenuju jizdu bokem.


Rodinu? To jako že homokládám povolej adopci?

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 14:52 | Nahoru | #64

pylot píše: WhiteS> Hele jestli mas na takovyhle auto tak si kup nejakou chutovku. Az budes mit rodinu tak uz si to neporidis ale ted by sis mohl doprat neco peknyho. Spravnej zaklad je atmosferickej motor, hnana zadni naprava a nizka hmotnost. Budto nejaky pekny BMW a nebo treba MX5. Na hrani skvely auto. Kdybych na to mel prostredky ja tak uz nejakou MX5 mam a trenuju jizdu bokem.



Když auto, tak Němce! Chci taky něco trošku praktickýho, takže kupátka či kabria nepadají v úvahu.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 14:53 | Nahoru | #65
A atmosferickej motor? Ani omylem!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 15:05 | Nahoru | #66

Harley.Davidson píše: Urazit takovou bukvici je nemo?ný. A závid?t n?komu, ?e vypadá jak ?eredná holka by mi p?i?lo minimáln? zvrácený.

a proc te tak zajima jak vypada? Jestli spis ta bukvice nejsi ty mi je treba uplne u prdele jak vypada,klidne at si vypada jako Michael Jackson,urazet ho ale kvuli tomu prece nebudu,je to jeho vec. A nebo mas nejaky komplex se svym vzhledem?

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 15:07 | Nahoru | #67

Klohar píše: a proc te tak zajima jak vypada? Jestli spis ta bukvice nejsi ty mi je treba uplne u prdele jak vypada,klidne at si vypada jako Michael Jackson,urazet ho ale kvuli tomu prece nebudu,je to jeho vec. A nebo mas nejaky komplex se svym vzhledem?



šéfe, jsi tu chvilku, čili nemůžeš znát všechny souvislosti, proto bych radil zdrženlivost s obviněními. Nic proti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 15:08 | Nahoru | #68

WhiteS píše: Spotřeba 3.0 V6 (ať již dieselového či benzinového) by se mi platit nechtěla .


nějak nerozumím tomu že se ti nechce živit 3,0 V6 a chceš si kupovat A4,nebo pašíka....teda pokud to nejsou ty první modely co se prodávaj za 80.tis.....ale předpokládám že budeš chtít tak 3 roky starý auto..........tudíž budeš ten týpek co běžně potkávám na benzince...auto napucovaný,navoněný,vlasy nagelovaný,nohy oholený,ale tankují za 300,-

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 15:11 | Nahoru | #69

Scrappy.Bored píše: co se ti nelíbí na motorizaci? velkej obsah? 3L v6 je úžasnej motor a třeba nafta od bmw je jediná která by mi směla do baráku jinak nafta kamionům....



WhiteS píše: Spotřeba 3.0 V6 (ať již dieselového či benzinového) by se mi platit nechtěla .



ne, že bych vám do toho chtěl, kluci, nějak moc kecat, ale BMW V6 nedělá, pouze R6...do V se dělá pouze osmi-, deseti- a dvanáctiválec

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 16:49 | Nahoru | #70

WhiteS píše: Spotřeba 3.0 V6 (ať již dieselového či benzinového) by se mi platit nechtěla .



kamarád vlastní 5r 3.0 190 kw MY 2005 ..s klidnou nohou 6,7 l/100km...

selkie...jasný dík za opravu ....vim to ale furt říkám v6...jako 6 válců

Naposledy editováno 13.11.2011 16:52:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 16:56 | Nahoru | #71

WhiteS píše: A atmosferickej motor? Ani omylem!



a v bramboře si se už někdy svezl? tím nemyslim nákou 316ku....

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 17:13 | Nahoru | #72
Taky jsem v květnu toho roku prodal moji krásku, sice to byla dváca YBR, ale bylo to z důvodu nedostatku financí na auto. Nikdy bych ji zpatky za auto nevyměnil, ale v létě mi motorka strašně chyběla. Mám doma ještě skutříka, ale to už není ono. Jenže teďka na zimu je ta motorka zase k ničemu, zase by stala chuděra nějake 4měsíce v garáži...Pořidil jsem Octávu 1.9Tdi 81kW a spokojenost na prvním místě, hozena do stylu RS.

Jinak to co měl WhiteS, toho bych se asi jen tak nezbavil. Ovšem pokud Ti budou rodiče financovat i to nové auto, nedivím se, že máš myšlenky nad modely, které uvádíš. To se pak vybíra už jinak, když má člověk dá se říct neomezené prostředky, či finance.

Tak snad pořidíš nějakou plechovku, co bude fakt "kundolap" jako si měl motku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 17:18 | Nahoru | #73

Rostišrot píše: Taky jsem v květnu toho roku prodal moji krásku, sice to byla dváca YBR, ale bylo to z důvodu nedostatku financí na auto. Nikdy bych ji zpatky za auto nevyměnil, ale v létě mi motorka strašně chyběla. Mám doma ještě skutříka, ale to už není ono. Jenže teďka na zimu je ta motorka zase k ničemu, zase by stala chuděra nějake 4měsíce v garáži...Pořidil jsem Octávu 1.9Tdi 81kW a spokojenost na prvním místě, hozena do stylu RS.

Jinak to co měl WhiteS, toho bych se asi jen tak nezbavil. Ovšem pokud Ti budou rodiče financovat i to nové auto, nedivím se, že máš myšlenky nad modely, které uvádíš. To se pak vybíra už jinak, když má člověk dá se říct neomezené prostředky, či finance.

Tak snad pořidíš nějakou plechovku, co bude fakt "kundolap" jako si měl motku


Naco by mu byl kundolap? Ten potřebuje ptákolap.

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 17:26 | Nahoru | #74

Harley.Davidson píše: Naco by mu byl kundolap? Ten potřebuje ptákolap.



Proto bylo slovo kundolap v uvozovkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 20:20 | Nahoru | #75

Scrappy.Bored píše: a v bramboře si se už někdy svezl? tím nemyslim nákou 316ku....



Proč budeš kupovat 3.2 V6 když podobný výkon můžeš mít ve 2.0 TFSI? Jenom kvůli zvuku či označení motorizace na zadních dveřích fakt ne .

Jinak - atmosferický motor mi prostě nic neříká. Od doby, co jezdím v turbomotorech mi ty atmosféry nějak nejdou pod nos. Jejich výkon je až nahoře, musí se to pořád držet v otáčkách, atmosferickej musí mít daleko vyšší objem, aby jel alespoň tak, jako daleko menší objem dopovaný turbem.

Turbobenziny zabíraj krásně již odspodu a mívají daleko vyšší krouťák za cenu nižší spotřeby - při normální jízdě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 20:22 | Nahoru | #76

trins píše: nějak nerozumím tomu že se ti nechce živit 3,0 V6 a chceš si kupovat A4,nebo pašíka....teda pokud to nejsou ty první modely co se prodávaj za 80.tis.....ale předpokládám že budeš chtít tak 3 roky starý auto..........tudíž budeš ten týpek co běžně potkávám na benzince...auto napucovaný,navoněný,vlasy nagelovaný,nohy oholený,ale tankují za 300,-



Proč třílitr, když dvoulitr dopovaný turbem bude mít takřka stejné výkonové hodnoty (né-li vyšší)?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 21:32 | Nahoru | #77

WhiteS píše: Proč třílitr, když dvoulitr dopovaný turbem bude mít takřka stejné výkonové hodnoty (né-li vyšší)?!


protože turbo stojí 14 a vejš...čert ví, jak na tom budou vstřikovače, co se týče kvality, to by ti řek někdo, kdo dělá v koncernu, ale po zkušenostech bych tomu velkou naději nedával

pokud to budeš kupovat nový, teda sorry, pokud to ti to budou rodiče kupovat nový, tak asi jo...mě osobně vadí ten zvuk šicího stroje, R4 je snad nejnudnější motor ze všech

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 21:35 | Nahoru | #78

selkie píše: protože turbo stojí 14 a vejš...čert ví, jak na tom budou vstřikovače, co se týče kvality, to by ti řek někdo, kdo dělá v koncernu, ale po zkušenostech bych tomu velkou naději nedával

pokud to budeš kupovat nový, teda sorry, pokud to ti to budou rodiče kupovat nový, tak asi jo...mě osobně vadí ten zvuk šicího stroje, R4 je snad nejnudnější motor ze všech



Zvuk turbomotoru je obvykle trošku jiný - je tam slyšet to syčení - a kord u turbobenzinu. Ale to mi nevadí .

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 21:36 | Nahoru | #79
Jinak - co se 2.0 TFSI 147 kW týče - je to prý absolutně bezproblémové. Jediné, co se může posrat, je možná tak turbo.

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 21:39 | Nahoru | #80

WhiteS píše: .... Jejich výkon je až nahoře, musí se to pořád držet v otáčkách, atmosferickej musí mít daleko vyšší objem, aby jel alespoň tak, jako daleko menší objem dopovaný turbem.

Protoze hnat motor v otackach a slyset jekot sestivalce je uplne jinej zazitek nez sedet v audi A4 s dvoulitrovym ctyrvalcem preplnovanym turbem. Ale pokud ti to nic nerika tak je to jen tvoje smula.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 21:40 | Nahoru | #81
kup si felcku odjezdi 2x zimu a potom uvažuj o něčem jiném.

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 21:43 | Nahoru | #82
Nejdřív Fugien, pak Ďábelvkravatě a ten jdeš i ty...no, co se dá dělat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 22:12 | Nahoru | #83

Mirek12 píše: kup si felcku odjezdi 2x zimu a potom uvažuj o něčem jiném.



To už mám za sebou. Sice né s felckou, ale základy řízení mám!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

13.11.2011 v 22:18 | Nahoru | #84

WhiteS píše: To už mám za sebou. Sice né s felckou, ale základy řízení mám!



máš prd.. sjezdi jedny gumy letní a zimní a potom budeš vědět co od auta chceš, znamá kolíky co mají auta silné jako prase a račí chodí po svejch do práce, páč jim to papá a polovinu vejplaty by jim sežralo auto a jako studet tech peněz nebudeš mít asi tolik.. felcka ideál , to si nedělám prdel , všechno za kačku

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 07:26 | Nahoru | #85
Jak říká Mirek12, všechno hezký do tý doby než... taky mě bavilo 180ps v puntu, nebo zátah 2,5 V6 v MG, ale když pak máš dojíždět denně do práce, tak to fakt není to pravý a radši jezdím odporným TraktorDrnčíImrvere nicméně za 5l nafty A jesli si dačickej šamponek myslí že 2.0 TFSI je nějaká raketa, tak těch 147kw v tom není zrovna moc znát, a troufám si tvrdit že když ho bude točit vezme si víc než ten V6

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 09:15 | Nahoru | #86
No konečně tě napadlo to prodat!!! Tak doufam že přestaneš navštěvovat Motorkáře

2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 09:16 | Nahoru | #87
WhiteS: mno tvaris se ze tech 147kW bys nechtel kvuli machrovani(viz velky cislo s oznacenim motoru na kufru) ale na druhou stranu se ohanis spotrebou... kdyz se jede stylem pan klobouk tak opravdu ty male turbomotory zerou min nez velke atmosfery, ale pri trochu sviznejsi jizde uz je spotreba jasne ve prospech velkyho atmosferickyho motoru...

ale muzu rict ze budu mit uprimnou radost kdyz misto do 130i nastoupis do golfa gti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 09:32 | Nahoru | #88

assassin píše: WhiteS: mno tvaris se ze tech 147kW bys nechtel kvuli machrovani(viz velky cislo s oznacenim motoru na kufru) ale na druhou stranu se ohanis spotrebou... kdyz se jede stylem pan klobouk tak opravdu ty male turbomotory zerou min nez velke atmosfery, ale pri trochu sviznejsi jizde uz je spotreba jasne ve prospech velkyho atmosferickyho motoru...

ale muzu rict ze budu mit uprimnou radost kdyz misto do 130i nastoupis do golfa gti



To jakože se v tom dřív zabije?

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 09:40 | Nahoru | #89

Harley.Davidson píše: To jakože se v tom dřív zabije?



no kdybych ho chtel videt mrtvyho tak by to bylo asi opacne no.. spis jsem to myslel ze by byla skoda aby to auto padlo na nekoho kdo ho neumi ocenit.. viz ty teorie o motorech.. ale byla to lehce nadsazka, je mi celkem jedno kdo v cem jezdi a image znacky nebo vozu je mi taky sumak a navic auto je jen vec, lidi to s tim jak to zerou trosku prehanej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 09:47 | Nahoru | #90

assassin píše: WhiteS: mno tvaris se ze tech 147kW bys nechtel kvuli machrovani(viz velky cislo s oznacenim motoru na kufru) ale na druhou stranu se ohanis spotrebou... kdyz se jede stylem pan klobouk tak opravdu ty male turbomotory zerou min nez velke atmosfery, ale pri trochu sviznejsi jizde uz je spotreba jasne ve prospech velkyho atmosferickyho motoru...

ale muzu rict ze budu mit uprimnou radost kdyz misto do 130i nastoupis do golfa gti



2.0 FSI a 200 Nm je na A4 či Passata prostě málo!

2.0 TDI 16v je samá porucha (praskání hlav). 2.0 TDI 8V moc nejezdí (a když - všechny maj DPF - musel by se odstranit, aby nedělal bordel). 1.9 TDI 85 kW ještě padá v úvahu . Ten se dá i slušně nachipovat - pak má krouťák kolem 380 Nm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist