1 reakcí na tento příspěvek Páteřák na 125ccm
Před dvěma roky v Hořicích při závodech jsem vlítnul do zatáčky a tam se přes cestu válela lehlá motorka. Většinu jsem odbrzdil a udělal přes ní salto téměř v nulové rychlosti. Jen jsem se přes ní překlopil. Ovšem moje vlastní motorka - stopětadváca - cca 110kg - mi přistála na zádech. A nádrží mi přirazila hlavu k asfaltu. Kevlarová přilba rupla, ale vydržela. A kvalitní páteřák rozložil náraz na celá záda. Polovinu zad jsem pak měl 3 týdny modro-černou. Ale páteř taky vydržela.
Takže - kdybych neměl pořádnou přilbu, tak bych možná tohleto kecání už nepsal. A kdybych neměl pořádnej páteřák, tak bych to možná psal z vozejčku.
Z toho plyne abys nebyl lakota a koupil páteřák. Je to jeden z vyjímečných případů, kdy si můžeš koupit kousek zdraví.
1 reakcí na tento příspěvek Páteřák na 125ccm
Když má velké slovo cena může pomoci typ na tenhle s kloubem:
http://www.m-b-w.cz/...---doplnky-moto-/124
Franky píše: Jakýkoli je lepší než-li žádný!
Když má velké slovo cena může pomoci typ na tenhle s kloubem:
http://www.m-b-w.cz/...ky-moto-/124 [/quote]
podobnej mám
páteřáku vyzná... Na jaře, Cíbo, vezmi peníze který za to budeš moci dát, běž do
"prvního" bajkšopu, kterej potkáš a kup CO NEJDRAŽŠÍ budeš moci Hlavně bez něj už
ani jednou nevyjížděj !!! Celý závodnický generace jezdily s páteřáky Dainese, který neby-
ly nic jinýho, než tužší molitan se sedmi plastovými lamelami - prostě nic jinýho nebylo.
Jsem si jistej, že těch krkolomnejch pádů při závodech bylo tehdá víc než dnes a tato
"ochrana" leckomu zdraví zachránila, nebo aspoň zabránila většímu úrazu
Možná je nejdůležitější, aby páteřák "kryl" co největší část zad, od přechodu krk - záda
až po kostrč
Od různých dovozců jako PMM Farkaš jsme nakupovali za 1200-1500,- různé NO-NAME.
Někomu i tyto fungují dodnes.
a paterak si kup, stoji mnohem min, nez invalidni vozik...
Naposledy editováno 17.11.2011 00:28:29