globalmoto_kveten





Téma: Motory v MotoGP
 
11.11.2011 v 19:05
Ahoj motorkáři,
Mám možná hloupý dotaz, ale chtěl jsem se zeptat, jak to bylo loni a jak to bude letos s motory v MotoGP, jednotlivé závody moc nesleduji, proto nemám šanci z televize zjištovat technické informace o motorkách,či jejich motorech, vím že objemy byly 800CCM a letos budou 1000CCM jak to bylo dříve, ale chtěl jsem se zeptat na počty válců a jejich uskupení, děkuji ps pokud to tu někde je, přesměrujte mne prosím. S pozdravem Kapr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory v MotoGP

13.11.2011 v 15:58 | Nahoru | #1

JV píše: josef58> A kolik těch Hond bylo na startu? Proč tedy tyto aparáty v MS skončily? Proč FIM od roku 69 omezovala počet válců a kvaltů? Odpověď je jednoduchá - ani gigant jako Honda to nemohl finančně utáhnout. Yamaha pak začala sypat ty prodejní dvouvály a prakticky zachránila MS. Její motory se taky dávaly do různých podvozků - a nikdo neříkal, že je to Yamaha cup...na startu hafo jezdců...
Jinak první tým,který měl, dá se říci dnešní podobu, byl tým HB Suzuki v roce 1982. Jinak do té doby vše táhly továrny samy.

Tak, tak, Honzo. Jenže tehdy jsme ještě neměli internetovou generaci, která do toho mohla ve své anonymitě vrtat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory v MotoGP

13.11.2011 v 16:29 | Nahoru | #2
mamba54> JV - To je vše pěkné, ale vy oba pořád žijete v období 1972- 1981! JE JINÁ DOBA! vše už funguje jinak! Kromě toho mám pocit, že ty čtyřtaktní šestiválce 250tky a 350tky a 5V 125tky a podobné hodinářské stroje neskončily dobrovolně nebo, že by to nemohly utáhnout fabriky, ale právě díky tomu omezení počtu válců, ze strany FIM, kde jim nařídili 1V 50 a 8O, 2V 125 a 250 a čtyřválce 350 a 500 + sidekary! Dvoutakty už začínaly vládnout a čtyřtakty při stejném objemu přestávaly stačit!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist