Téma: Motory v MotoGP
 
11.11.2011 v 19:05
Ahoj motorkáři,
Mám možná hloupý dotaz, ale chtěl jsem se zeptat, jak to bylo loni a jak to bude letos s motory v MotoGP, jednotlivé závody moc nesleduji, proto nemám šanci z televize zjištovat technické informace o motorkách,či jejich motorech, vím že objemy byly 800CCM a letos budou 1000CCM jak to bylo dříve, ale chtěl jsem se zeptat na počty válců a jejich uskupení, děkuji ps pokud to tu někde je, přesměrujte mne prosím. S pozdravem Kapr

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory v MotoGP

13.11.2011 v 16:29 | Nahoru | #1
mamba54> JV - To je vše pěkné, ale vy oba pořád žijete v období 1972- 1981! JE JINÁ DOBA! vše už funguje jinak! Kromě toho mám pocit, že ty čtyřtaktní šestiválce 250tky a 350tky a 5V 125tky a podobné hodinářské stroje neskončily dobrovolně nebo, že by to nemohly utáhnout fabriky, ale právě díky tomu omezení počtu válců, ze strany FIM, kde jim nařídili 1V 50 a 8O, 2V 125 a 250 a čtyřválce 350 a 500 + sidekary! Dvoutakty už začínaly vládnout a čtyřtakty při stejném objemu přestávaly stačit!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory v MotoGP

13.11.2011 v 16:56 | Nahoru | #2

AKRO píše: mamba54> JV - To je vše pěkné, ale vy oba pořád žijete v období 1972- 1981! JE JINÁ DOBA! vše už funguje jinak! Kromě toho mám pocit, že ty čtyřtaktní šestiválce 250tky a 350tky a 5V 125tky a podobné hodinářské stroje neskončily dobrovolně nebo, že by to nemohly utáhnout fabriky, ale právě díky tomu omezení počtu válců, ze strany FIM, kde jim nařídili 1V 50 a 8O, 2V 125 a 250 a čtyřválce 350 a 500 + sidekary! Dvoutakty už začínaly vládnout a čtyřtakty při stejném objemu přestávaly stačit!


Protože v MS nebyly dvoutakty znevýhodněny objemem jako dnes například v motokrosu, tak nakonec zůstala jen MV Agusta. Do dnešní doby vzpomínám, "se slzou v oku", na Brno, kdy v zatáčkách mezi Farinkou a lomem byly v prvním kole mezi několika desítkama dvoutaktů jasně slyšet Agusty Agostiniho a Reada jak akcelerujou z baltisbergerovy zatáčky k Farince. Ta hlučnost nakonec Agustu dostala, když přišlo omezení, tak 4 takty měly moc velké ztráty výkonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory v MotoGP

13.11.2011 v 17:11 | Nahoru | #3
AKRO> Opět se mýlíš...Honda končila rokem 67, padesátky a osminky byly omezeny od roku 69, 250 od 70. A osobně beru historii jako celek, takže mohu v klidu říci, že všechno už tady bylo...a ne jako třeba ty, který stále na vše nadáváš. Zbytečně...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist