globalmoto_kveten





Téma: Motory v MotoGP
 
11.11.2011 v 19:05
Ahoj motorkáři,
Mám možná hloupý dotaz, ale chtěl jsem se zeptat, jak to bylo loni a jak to bude letos s motory v MotoGP, jednotlivé závody moc nesleduji, proto nemám šanci z televize zjištovat technické informace o motorkách,či jejich motorech, vím že objemy byly 800CCM a letos budou 1000CCM jak to bylo dříve, ale chtěl jsem se zeptat na počty válců a jejich uskupení, děkuji ps pokud to tu někde je, přesměrujte mne prosím. S pozdravem Kapr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory v MotoGP

13.11.2011 v 16:56 | Nahoru | #1

AKRO píše: mamba54> JV - To je vše pěkné, ale vy oba pořád žijete v období 1972- 1981! JE JINÁ DOBA! vše už funguje jinak! Kromě toho mám pocit, že ty čtyřtaktní šestiválce 250tky a 350tky a 5V 125tky a podobné hodinářské stroje neskončily dobrovolně nebo, že by to nemohly utáhnout fabriky, ale právě díky tomu omezení počtu válců, ze strany FIM, kde jim nařídili 1V 50 a 8O, 2V 125 a 250 a čtyřválce 350 a 500 + sidekary! Dvoutakty už začínaly vládnout a čtyřtakty při stejném objemu přestávaly stačit!


Protože v MS nebyly dvoutakty znevýhodněny objemem jako dnes například v motokrosu, tak nakonec zůstala jen MV Agusta. Do dnešní doby vzpomínám, "se slzou v oku", na Brno, kdy v zatáčkách mezi Farinkou a lomem byly v prvním kole mezi několika desítkama dvoutaktů jasně slyšet Agusty Agostiniho a Reada jak akcelerujou z baltisbergerovy zatáčky k Farince. Ta hlučnost nakonec Agustu dostala, když přišlo omezení, tak 4 takty měly moc velké ztráty výkonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory v MotoGP

13.11.2011 v 18:06 | Nahoru | #2

bobus píše: Protože v MS nebyly dvoutakty znevýhodněny objemem jako dnes například v motokrosu, tak nakonec zůstala jen MV Agusta. Do dnešní doby vzpomínám, "se slzou v oku", na Brno, kdy v zatáčkách mezi Farinkou a lomem byly v prvním kole mezi několika desítkama dvoutaktů jasně slyšet Agusty Agostiniho a Reada jak akcelerujou z baltisbergerovy zatáčky k Farince. Ta hlučnost nakonec Agustu dostala, když přišlo omezení, tak 4 takty měly moc velké ztráty výkonu



Přesně tak Ty MV byly slyšet áž za lomem, jak najížděly do Baltisbergu. Ten nádherný zvuk se rozléhal těmi lesy neskutečně Pořád si myslím, že byl krásnější jak dnes. No a těď se nám pro změnu bude stýskat po 2t a ricínu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist