globalmoto_kveten





Téma: Motory v MotoGP
 
11.11.2011 v 19:05
Ahoj motorkáři,
Mám možná hloupý dotaz, ale chtěl jsem se zeptat, jak to bylo loni a jak to bude letos s motory v MotoGP, jednotlivé závody moc nesleduji, proto nemám šanci z televize zjištovat technické informace o motorkách,či jejich motorech, vím že objemy byly 800CCM a letos budou 1000CCM jak to bylo dříve, ale chtěl jsem se zeptat na počty válců a jejich uskupení, děkuji ps pokud to tu někde je, přesměrujte mne prosím. S pozdravem Kapr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory v MotoGP

13.11.2011 v 14:33 | Nahoru | #1
josef58> A kolik těch Hond bylo na startu? Proč tedy tyto aparáty v MS skončily? Proč FIM od roku 69 omezovala počet válců a kvaltů? Odpověď je jednoduchá - ani gigant jako Honda to nemohl finančně utáhnout. Yamaha pak začala sypat ty prodejní dvouvály a prakticky zachránila MS. Její motory se taky dávaly do různých podvozků - a nikdo neříkal, že je to Yamaha cup...na startu hafo jezdců...
Jinak první tým,který měl, dá se říci dnešní podobu, byl tým HB Suzuki v roce 1982. Jinak do té doby vše táhly továrny samy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory v MotoGP

13.11.2011 v 15:58 | Nahoru | #2

JV píše: josef58> A kolik těch Hond bylo na startu? Proč tedy tyto aparáty v MS skončily? Proč FIM od roku 69 omezovala počet válců a kvaltů? Odpověď je jednoduchá - ani gigant jako Honda to nemohl finančně utáhnout. Yamaha pak začala sypat ty prodejní dvouvály a prakticky zachránila MS. Její motory se taky dávaly do různých podvozků - a nikdo neříkal, že je to Yamaha cup...na startu hafo jezdců...
Jinak první tým,který měl, dá se říci dnešní podobu, byl tým HB Suzuki v roce 1982. Jinak do té doby vše táhly továrny samy.

Tak, tak, Honzo. Jenže tehdy jsme ještě neměli internetovou generaci, která do toho mohla ve své anonymitě vrtat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist