globalmoto_kveten





Téma: Motory v MotoGP
 
11.11.2011 v 19:05
Ahoj motorkáři,
Mám možná hloupý dotaz, ale chtěl jsem se zeptat, jak to bylo loni a jak to bude letos s motory v MotoGP, jednotlivé závody moc nesleduji, proto nemám šanci z televize zjištovat technické informace o motorkách,či jejich motorech, vím že objemy byly 800CCM a letos budou 1000CCM jak to bylo dříve, ale chtěl jsem se zeptat na počty válců a jejich uskupení, děkuji ps pokud to tu někde je, přesměrujte mne prosím. S pozdravem Kapr

1 reakcí na tento příspěvek Motory v MotoGP

13.11.2011 v 13:25 | Nahoru | #1
14ti kvaltová převodovka u padesátek, no, za tu dnešní od hondy 15 mega by tenkrát bylo komplet pole 50 a 125 Chápu, že se vše zdražuje, ale ta převodovka je fakt moc, ale to je tam zřejmě takové vše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory v MotoGP

13.11.2011 v 14:33 | Nahoru | #2
josef58> A kolik těch Hond bylo na startu? Proč tedy tyto aparáty v MS skončily? Proč FIM od roku 69 omezovala počet válců a kvaltů? Odpověď je jednoduchá - ani gigant jako Honda to nemohl finančně utáhnout. Yamaha pak začala sypat ty prodejní dvouvály a prakticky zachránila MS. Její motory se taky dávaly do různých podvozků - a nikdo neříkal, že je to Yamaha cup...na startu hafo jezdců...
Jinak první tým,který měl, dá se říci dnešní podobu, byl tým HB Suzuki v roce 1982. Jinak do té doby vše táhly továrny samy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist