globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak vypustit karburátory ZXR750J1
Zdravim chlapi,

Dokazal by mi tu někdo poradit, popsat, případně ukázat na fotech, či rozpadech, jak vypustit u Kawasaki ZXR750 J1 r.v.91 karbce ?

Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Jak vypustit karburátory ZXR750J1

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2011 v 16:14 | Nahoru | #1
Nevím jestli jsou to přesně ony, ale mělo by to být stejné. Přístup by měl být z pravé strany, na ten 4 ti asi nebude stačit imbus

postimage.org/image/b40uc73ef/][img]http://s7.postimage.org/b40uc73ef/carbs_046.jpg[/img

(reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

7.11.2011 v 16:24 | Nahoru | #2
mmks> přesně tak to mam ja na H1 imbus jsem prodloužl

2 reakcí na tento příspěvek Jak vypustit karburátory ZXR750J1

7.11.2011 v 16:37 | Nahoru | #3
jj, taky jsem to tak řešil. Ale nikdy jsem nepochopil, proč to soudruzi z Kawy nemohli dát 2 šrouby nalevo, 2 šrouby napravo

(reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

7.11.2011 v 17:00 | Nahoru | #4

mmks píše: jj, taky jsem to tak řešil. Ale nikdy jsem nepochopil, proč to soudruzi z Kawy nemohli dát 2 šrouby nalevo, 2 šrouby napravo


jo soudruzi nechtěli dělat dva druhy víček

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

7.11.2011 v 19:47 | Nahoru | #5
mmks> Díky moc chlapi, to je odpověď. Stručné a jasné A ještě otázka, děláte to před zazimováním ?

(reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

7.11.2011 v 20:01 | Nahoru | #6

DevilZXR píše: mmks> Díky moc chlapi, to je odpověď. Stručné a jasné A ještě otázka, děláte to před zazimováním ?



Nedělám to nikdy

(reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

7.11.2011 v 20:05 | Nahoru | #7

DevilZXR píše: mmks> Díky moc chlapi, to je odpověď. Stručné a jasné A ještě otázka, děláte to před zazimováním ?


ja jezdim pořád tak nezimuju jsem rad že mi veteran jezdi tak jenom opravuju udržuju a jezdim

1 reakcí na tento příspěvek Jak vypustit karburátory ZXR750J1

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2011 v 20:09 | Nahoru | #8
dělal jsem to, pomáhalo to. Když jsem to neudělal tak to nechtělo naskočit, tak jsem vypustil, pustil na PRY na cca 10s a pak v klidu nastartoval.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

8.11.2011 v 06:07 | Nahoru | #9
mmks> Počkej, PRY ? To ja na kohoutu nemám. Pouze OFF, RES a ON. Bohužel zaplavení plovákovek tu neni a čerpadlo to tam natlačí, až když točí starter. Tudiž po dlouhém stání, kdy mašině ty plovákovky vyschnou, tak to celkem trvá, než ji nakejchnu Což je jedna jediná věc, co mě na ZXR vadí. Nevim, proč to neudělali tak aby to to čerpadlo natlačilo již při sepnutí klíčku do ON, ajko u jiných motorek.

(reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

8.11.2011 v 20:20 | Nahoru | #10
DevilZXR: Nejsem si jistý, jestli to funguje i u ZXR, ale kdysi tu někdo popisoval trik jak čerpadlo oblafnout. Spočíval v tom, že se zařadila rychlost, nezmáčkla spojka a stisklo tlačítko startéru. Ten se neroztočil, ale čerpadlo se rozběhlo i tak a daly se karburátory naplnit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

8.11.2011 v 20:23 | Nahoru | #11

DevilZXR píše: mmks> Počkej, PRY ? To ja na kohoutu nemám. Pouze OFF, RES a ON. Bohužel zaplavení plovákovek tu neni a čerpadlo to tam natlačí, až když točí starter. Tudiž po dlouhém stání, kdy mašině ty plovákovky vyschnou, tak to celkem trvá, než ji nakejchnu Což je jedna jediná věc, co mě na ZXR vadí. Nevim, proč to neudělali tak aby to to čerpadlo natlačilo již při sepnutí klíčku do ON, ajko u jiných motorek.


Lze vyřešit za 100 Kč v nákladech. Čti.

edit: Aby jsi to správně pochopil. Musíš vyměnit to relé co je pod sedlem řidiče, cca 5 cm za akumulátorem a je viditelné po sejmutí sedadla řidiče.

Naposledy editováno 08.11.2011 20:27:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

9.11.2011 v 07:22 | Nahoru | #12
Poggy> To stim rele vypada dobře, ale mám dotaz a prosbu.

Prosba: Jelikož jsem hranim si s Ele.součástkama nepostižen, mohl by někdo prosim vyfotit a vyznačit které to rele za baterkou se prohazuje ?

Dotaz: Když ho vyměnim za origo a čerpadlo pak zapne pokaždé když je chcípák na ON a tlačí do plovákovek benál. Ono pak nějak samo vypne, když jsou plovákovky plné, nebo jak to funguje ? Mohl by mi někdo popsat i jak to funguje v origo stavu ? Za jízdy to čerpadlo jede pořád a plynule doplňuje, nebo je tam nějaké hlídání hladiny a sepíná, jak pozná že poklesla ?

Jde mi o to motorku pokud možno zachovat v origo stavu a jen bych rád vyřešil tyhle blbý studený starty po delšim stání. Někdo tam taky psal o nějakém fíglu s napojenim čehosi přímo na baterku. Mohl byste mi to někdo vysvětlit ?

Díky za rady

(reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

9.11.2011 v 16:43 | Nahoru | #13
DevilZXR>
To relé je vidět ihned po sundání sedla řidiče z vrchní strany plastu. Není schované pod podsedlovýma kapotama. Velikost cca 3x5 cm a drží ho gumová objímka. Nelze splést.
Funkce origo relé: při pokledu napětí při startu sepne a je stále sepnuté do doby než vypneš chcípák. Čerpadlo je odstavováno kontakty v palivovém čerpadle nezávisle na relé. Naplní se čerpado, dojde k jeho elektrickému odstavení přímo v čerpadle. Za jízdy se čerpadlo spíná samočinně dle potřeby.
Funkce klasického spínacího relé. Po jeho výměně relé sepne ihned po zapnutí chcípáku. To je jediná změna. čerpadlo zavrčí (cca 5 sec. může i déle, pokud jsou prázdné karburátory) a po naplnění benzínem dojde k jeho automatickému odstavení. Jen musíš mít puštěný benzín, jinak čerpadlo neodstaví a poběží stále.
Pokud se na to necítíš někomu to dej. Tohle zvládne každý autoelektrikář v okolí.

2 reakcí na tento příspěvek Jak vypustit karburátory ZXR750J1

10.11.2011 v 12:20 | Nahoru | #14
Je to to co jsem na teto fotce označil šipkou, červeně ? Ale to je cele takové zalité v plastu a jen z hora je do toho zasunut červený konektor. Jak je u předešlé diskuze (viz.tvuj odkaz a o pár přízpěvků dále) Jak se to propojí stim konektorem ?

(reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

10.11.2011 v 18:00 | Nahoru | #15
DevilZXR>
To je on.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

Skvělá odpověď, děkuji! 14.11.2011 v 22:36 | Nahoru | #16
DevilZXR> Zdravím, jestli origo relé vyměníš za obyč relé za pár korun, tak ten origo konektor na něj nezapojíš. Máš dvě možnosti: Buď origo konektor odstřihneš a na dráty nacvakáš konektory vhodné velikosti co ti budou pasovat na nové relé, nebo pokud chceš původní konektor zachovat, tak si udělat propojovací dráty, na jednom jejich konci budou menší konektorky co se zapojí do toho origo a na druhém konci vetší co připojíš na nové relé.

(reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1

16.11.2011 v 09:06 | Nahoru | #17
mischa638> Ahoj chlape, díky za radu. Jelikož to chci zachovat origo, zaujala mě varianta: Nové relé do něj propojovaci drát a ten aby šel druhým koncem propojit s červeným konektorem, který je teď zasunut do origo rele ! Pochopil sem to správně ? Zbývá otázka, nechtěl bys mi takovou to sestavu (nové relé + propojovací kábl (se stavajicím konektorem), udělat, případně jestli znáš nějakého šikovného auto elektro machra nechat udělat ? Rád zaplatim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder


TOPlist