Dokazal by mi tu někdo poradit, popsat, případně ukázat na fotech, či rozpadech, jak vypustit u Kawasaki ZXR750 J1 r.v.91 karbce ?
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Jak vypustit karburátory ZXR750J1
postimage.org/image/b40uc73ef/][img]http://s7.postimage.org/b40uc73ef/carbs_046.jpg[/img
2 reakcí na tento příspěvek Jak vypustit karburátory ZXR750J1
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1
1 reakcí na tento příspěvek Jak vypustit karburátory ZXR750J1
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1
DevilZXR píše: mmks> Počkej, PRY ? To ja na kohoutu nemám. Pouze OFF, RES a ON. Bohužel zaplavení plovákovek tu neni a čerpadlo to tam natlačí, až když točí starter. Tudiž po dlouhém stání, kdy mašině ty plovákovky vyschnou, tak to celkem trvá, než ji nakejchnu Což je jedna jediná věc, co mě na ZXR vadí. Nevim, proč to neudělali tak aby to to čerpadlo natlačilo již při sepnutí klíčku do ON, ajko u jiných motorek.
Lze vyřešit za 100 Kč v nákladech. Čti.
edit: Aby jsi to správně pochopil. Musíš vyměnit to relé co je pod sedlem řidiče, cca 5 cm za akumulátorem a je viditelné po sejmutí sedadla řidiče.
Naposledy editováno 08.11.2011 20:27:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1
Prosba: Jelikož jsem hranim si s Ele.součástkama nepostižen, mohl by někdo prosim vyfotit a vyznačit které to rele za baterkou se prohazuje ?
Dotaz: Když ho vyměnim za origo a čerpadlo pak zapne pokaždé když je chcípák na ON a tlačí do plovákovek benál. Ono pak nějak samo vypne, když jsou plovákovky plné, nebo jak to funguje ? Mohl by mi někdo popsat i jak to funguje v origo stavu ? Za jízdy to čerpadlo jede pořád a plynule doplňuje, nebo je tam nějaké hlídání hladiny a sepíná, jak pozná že poklesla ?
Jde mi o to motorku pokud možno zachovat v origo stavu a jen bych rád vyřešil tyhle blbý studený starty po delšim stání. Někdo tam taky psal o nějakém fíglu s napojenim čehosi přímo na baterku. Mohl byste mi to někdo vysvětlit ?
Díky za rady
To relé je vidět ihned po sundání sedla řidiče z vrchní strany plastu. Není schované pod podsedlovýma kapotama. Velikost cca 3x5 cm a drží ho gumová objímka. Nelze splést.
Funkce origo relé: při pokledu napětí při startu sepne a je stále sepnuté do doby než vypneš chcípák. Čerpadlo je odstavováno kontakty v palivovém čerpadle nezávisle na relé. Naplní se čerpado, dojde k jeho elektrickému odstavení přímo v čerpadle. Za jízdy se čerpadlo spíná samočinně dle potřeby.
Funkce klasického spínacího relé. Po jeho výměně relé sepne ihned po zapnutí chcípáku. To je jediná změna. čerpadlo zavrčí (cca 5 sec. může i déle, pokud jsou prázdné karburátory) a po naplnění benzínem dojde k jeho automatickému odstavení. Jen musíš mít puštěný benzín, jinak čerpadlo neodstaví a poběží stále.
Pokud se na to necítíš někomu to dej. Tohle zvládne každý autoelektrikář v okolí.
2 reakcí na tento příspěvek Jak vypustit karburátory ZXR750J1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vypustit karburátory ZXR750J1
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 | Georg_moto | 4 | 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto |
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 | Grambldouch | 10 | 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak |
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 | virgilm | 1 | 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf |
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 | Kába | 9 | 29.1.2023 v 22:46 Kába |
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 | marekvjatrak | 10 | 29.1.2023 v 08:22 Thunder |