2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit vs ZR7
Naposledy editováno 01.11.2011 21:32:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit vs ZR7
yama_lube píše: FILODENDRON> naskytla se možnost zr7 za slušné prachy zr7 je to kousek tak to zajedu omrknout,na druhou stranu bych musel dát prachy za škrcení,jinak se dívám po pětistovkách na vyšší objemy si moc netroufám
Za 30 tisíc nevypadá na první pohled špatně. Otázkou je, co to znamená, "že potřebuje poladit a proto taková cena". Normální cena za slušnou ZR-7 se pohybuje okolo 48 - 50 tisíci. Navíc vypadá, že asi bude neškrcená a nejsem si jist, jestli se ti tady podaří sehnat nějaký 25 kW kit na uškrcení a zda ti to dovozce vůbec zcertifikuje.
Jestli ti mohu poradit, podívej se spíše po nějaké lehké pětistovce, nejlépe Honda CB 500 nebo i Suzuki SV 650 by nemuselo být marné. ZR-7 je dost těžká kráva a zrovna moc lehce se neovládá, tak abys nebyl zklamaný .
1 reakcí na tento příspěvek Bandit vs ZR7
ZR 7
+ jede lépe v nízkých a středních otáčkách
+ dobré brzdy
+ verze S je slušná na cestování
+ dobrá pro spolujezdce
- mizerný kroutící se podvozek
- vysoká hmotnost jak na místě tak za jízdy
- celkové zpracování motorky a uživatelská promyšlenost
(například musíš vymontovat vzducháč abys mohl vytáhnout baterii)
Bandit 600
+ lepší ve vyšších otáčkách
+ dobré brzdy
+ je lehčí a hravější (o dost)
+ lepší podvozek
+ mnohem lépe zpracovaná a uživatelsky promyšlená
- mizerné sedlo spolujezdce
- slabý motor v nízkých otáčkách
edit: písmenko
Naposledy editováno 02.11.2011 08:20:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit vs ZR7
Já mám GPZ která je větší než GS, měřím 183 a po 100 km mě začínají bolet kolena jak je mám zohlé, a to nemám nohu na brzdové páčce, protože to by mi noha upadla už po 30 km. Spolujezdec začíná brblat už po 50 km.
Edit: a při tvých kilech to GS pojede trochu dýchavičně. Z pětikulí bych dnes šel do kawasaki er5 - hlavně protože to je naháč a na těch se člověk naučí líp jak na kapotě, a je levnější než CB500. Ikdyž trochu technicky starší, na ten výkon ta technika bohatě stačí.
Naposledy editováno 02.11.2011 20:56:03
1 reakcí na tento příspěvek Bandit vs ZR7
Martin.z.brna píše: > souhlasím více méně ve všech bodech, obzvláště s podvozkem (to je taky důvod, proč koukám po něčem jiným), ale s tou váhou to není tak horký.. jasný, že jakákoliv pětistovka je proti tomu koloběžka, ale s mejma proporcema 178/80 s ní nemám žádnej problém...
Nemyslel jsem tím že tu motorku kvůli hmotnosti nezvládne. Měl jsem na mysli obtížnější manipulaci na místě a především pocit při jízdě, kde je hmostnost motorky dost často vnímána jako menší. To u ZR 7 ale neplatí a působí jako "těžká váha" v každé situaci - s tím je nutno počítat a proto jsem to zmínil.
yama_lube píše: Takže na delší cesty gpz moc neee? Já si myslel že spíš jo kor když má kapoty a plexi
Jako v tomto ohledu jo, ale je to prostě takové smrsknuté. Cestování v jednom s mou výškou jde, ale chce se to občas protáhnout, ale ten spolujezdec asi moc výskat nebude, nebo aspoň ten můj 170cm+ moc nevýská a v poslední době spíš rezolutně odmítá jezdit na delší než hodinové vyjížďky :) Ale je to taky asi dost o jednotlivci řekl bych.
Celkově bych na té motorce potřeboval nižší stupačky (jenže to bych zase furt brousil asfalt), protože s mou výškou sice možné se schovat za větrný štítek, ale chce to dost snahy a není to ideální, naopak kolenama při uvolněnější pozici šmíruju hranu vykrojení nádrže pro nohy.
Počítám že GS v tomto ohledu na tom bude ještě hůř.
Ale samozřejmě si to chce osahat a vyzkoušet. Na GS jsem si připadal jak vosa na bonbonu, ikdyž je fakt, že na blbnutí na parkovišti bych ho teď bral :) Na CB zas člověk sedí jak ali paša, takže to mě taky moc nevzalo. Kawuše mi přišla hravější. Jinak ty nové CB jsou dost velké, ale taky dost drahé. GPZ a ER5 jsou někde mezi. Na ER5 jsem nesedl, ale myslím, že tam by mohla být pozice jezdce o něco uvolněnější než na GPZ.
Edit: >vtr78: souhlas. Alespoň pro mě je i ta muší váha GPZ na základní naučení se manipulace s motorkou, jako např. otáčení se na standartní silnici nebo ve městě, úhybné manévry, řízený smyk aj., až až. Hlavní výhodou je, že když při učení nějaký manévr nezvládneš, nepošle tě váha hned k zemi, ale jsi schopný ledacos vymanévrovat nohama, řidítky apod. Tudíž čím lehčí motorka, tím lepší.
Krom toho, největší plus 500ccm jsou oproti 600+ccm náklady na údržbu - oceníš, až budeš shánět náhradní díly, ale projeví se to i na "spotřebce" jako gumy či řetěz.
Jediné skutečné mínus GPZ (krom rozměrů daných kubaturou) vidím v brzdách. Stopie s nimi určitě nedáš a pokud jo, tak budeš mít přední kolo až v chladiči. Tj. na obyč ježdění to docela jde, závodění vůbec, krizovky kvůli vysoké rychlosti mohou být problém. Pokud ale nejsi zvyklý na sotré brzdy, tak se ti zase nestane, že bys přebrzdil, protože no za normálních podmínek se sériovými GPZ brzdami nejde.
Naposledy editováno 03.11.2011 13:02:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 47 | Dnes v 10:50 Ozzy_ |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |