bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová motka a kokos na kokos?
23.10.2011 v 20:02
Zdarec lidi, chtěl bych poradit s pár věcma, začínám na chopperu a chtěl bych si koupit motku Suzuki VS 750 Intruder. Zatím nemám žádné zkušenosti s koupí motorky, proto chci vzít s sebou kámoše který jim rozumí řekne mi co je na ní případne v p*deli, ale nevím jestli ji nevzít někam do servisu kde toho asi zjistí víc než na první pohled, nevím. Poradíte mi?
Druhá věc, chtěl bych si koupit klasický kokos, ovšem ty co jsem našel na e-shopech tak nemají žádnou homologaci (což bych nechtěl). Poradíte kde koupit nějaký s homologací, popř. v čem jezdíte vy? Dík za rady

1 reakcí na tento příspěvek Nová motka a kokos na kokos?

23.10.2011 v 20:14 | Nahoru | #1

(reakce na) Nová motka a kokos na kokos?

23.10.2011 v 20:32 | Nahoru | #2

alpiniště píše: http://www.motohanz.cz/motohanz/eshop/8-1-OBLECENI-A-PRILBY/0/5/1713-Helma-kokos



To je ale to o čem píše. US homologace je mu v Evropě k prdu Doporučuju koukat po otevřenejch helmách a sluneční clony nejsou vůbec k zahození třeba

1 reakcí na tento příspěvek Nová motka a kokos na kokos?

23.10.2011 v 20:41 | Nahoru | #3
Zdar,kokos s homologací neexist.,ten co ti radi alpiniště má US homologaci,ta ti je tady naprd a co se koupě Intrudera týče,vem sebou toho kámoše a doufej v jeho správný úsudek.Do servisu bych to netahal.Podle toho,že to je obsah 750 usuzuju,že to nebude žádný mladík a v servisu ti řeknou maximálně že byto chtělo komplet G.O. aby z toho taky něco měli.Přeji ti štastnou ruku při výběru.

1 reakcí na tento příspěvek Nová motka a kokos na kokos?

23.10.2011 v 22:17 | Nahoru | #4
co te vede k 750? proc ne rovnou 800?

jinak k helme...kokska dobra, ALe nema homologaci a nikdy mit pro CR tento typ helmy nebude a na dlouhou trasu je to k zlosti...fuci okolo usi , nemas klid a kdyz jedes vic jak 100km a pak zastavis tak ses tak vyfoukanej az to pekny neni..da se to vydrzet... ale ja osobne budu kupovat vyklopku.

kokos jen na srazy jako stylovka do kolony a nebo kolem baraku na nejakou tu projizdku pro radost po praci pro kontakt s prirodou :D

u motorky si hlavne skontroluj stav chromu. blbe se to orpavuje, nekdy to uz ani nejde a musi se pak kupovat novej dil coz je docela rana.

u chopperu se nemusis bat motoru, nejezdi na tom lidi co by to ustvali...ono se to totiz ani neda a pokud si to koupi nejakej rapl tak to stejne za chvili proda ,protoze zjisti ,ze zatacky se na tom nedaji jezdit, fouka na tom tak ze nad 100km uz to neni pohoda ,ale opruz..obzvlaste s kokoskou.

co ti doporucim tak jed s motorkou na petku tech 120-130 a zkus vzit fullgass jestli nahodou nezacne prokluzovat spojka. U me to tak bylo... nez sem se na moto trochu vyjezdil tak sem to nepoznal. Pak sem chtel jendou predjet rychleji a docela sem se divil. Takze nasledovlaa vymena spojky a pritlacnych pruzin. cena cca 3000kc vcetne oleje a filtru.

zkontroluj si vsechny cisla dle technickau...typ motoru a podobne a stitek na ramu a vinko vyrazene na ramu motorky. Ja kvuli zmene vin jeste v italii nemam stitek na ramu a neprosel sem evidenckou, byd to tu uz mel borec prihlasene i bez stitku na ramu...takze mi nezbylo nic jineho nez si na zakazku nechat vyrobit kopii stitku kde bude nove vin. Cena 600kc.

zkontroluj si funkci sitice..obcas nechce drzet ve vytazene poloze..tak jako me :D oprava je jednoducha ,ale je to vec na ktere se da ukecat nejaka kacka.

podivej se velmi dobre na stav prednich vidli. Nesmi byt podrene, pokud ano tak bych motorku nevzal...a pokud se rozhodnes i tak pro koupi pocitej s nemalou investici.
Narozdil od tekoucich gufer..to neni takovej problem..material vcetne oleje mne vysel na 570kc, ale vidlice mam bez skrabance, proto zem to koupil ikdyz gufero teklo.

Zkontroluj si klice a funkcnost zamku jak spinacky tak krku rizeni a pokud nevis tak na zadni operce je zamykaci schranka.

na stav tachometru se u chopperu jak uz sem naznacil divat moc nemusis..ja sem koupil motorku co ma najeto 50 000 ted uz teda skoro 53 a neni to na ni vubec znat.

i u aut plati jedno pravidlo. Motor se da opravit, popripade vymenit za jinej ,ale rezavou kastli uz proste neopravis. Stejne je to u motorek. Pokud koupis motoricky bezvadnou masinu ,ale bude mit v haji ram a chromy tak te to bude tak srat ze z jizdy nebudes mit radost...
chopper musi vypadat. Musi se to lesknout a nesmi na tom bejt jedinej kaz. Kdyz nekde zastavis tak se vzdy prijde nekdo podivat. Zcela cizi lidi chodej , ptaj se a koukaj a kdyz by videli nejakej kaz nebo sram nebo neco tak uz vidis jak se zasklebi, ale kdyz bude motorka vzhledove perfektni tak pak staci opravit motor a mas TOP stroj.

preju stastnou ruku ve vyberu. Urcite budes s intruderem spokojenej. Ja sem maximalne.

(reakce na) Nová motka a kokos na kokos?

24.10.2011 v 09:29 | Nahoru | #5
cuir> Asi neposkytnu dostatečně odbornou radu, ale mám Intruder M 800 Z, jako ženská jsem vybírala především podle barvy a pořídila jsem si otevřenou přilbu přímo od Suzuki s logem Intruder. Vypadá to dobře, ale při vyšší rychlosti se kšilt nadzvedával a měla jsem dojem, že mi to utrhne hlavu. Následně jsem potkala několik much, vos a čmeláků...S otevřenou přilbou už bych nejela, natož s kokosem..

1 reakcí na tento příspěvek Nová motka a kokos na kokos?

24.10.2011 v 09:53 | Nahoru | #6
Neblbni a kup si minimálně otevřenou helmu. Ideálně otevírací a nebo integrální helmu. Hlavu máme jen jednu

i u aut plati jedno pravidlo. Motor se da opravit, popripade vymenit za jinej ,ale rezavou kastli uz proste neopravis. Stejne je to u motorek. Pokud koupis motoricky bezvadnou masinu ,ale bude mit v haji ram a chromy tak te to bude tak srat ze z jizdy nebudes mit radost...



Dovolil bych si nesouhlasit. Rezavou kastli ve většině případů opravíš daleko levněji, než totální havárii motoru. Pohromování dílů také není problém.

(reakce na) Nová motka a kokos na kokos?

24.10.2011 v 19:34 | Nahoru | #7

AndělČK píše: Neblbni a kup si minimálně otevřenou helmu. Ideálně otevírací a nebo integrální helmu. Hlavu máme jen jednu



Dovolil bych si nesouhlasit. Rezavou kastli ve většině případů opravíš daleko levněji, než totální havárii motoru. Pohromování dílů také není problém.


asi je to vec nazoru ,ale hlavne co se tyka aut tak kdyz mas schnilou kastli tak ikdyz to vyvaris nikdy to nebude tak jako nove nebo bez koroze. Koroze se bude stale objevovat a v pripade nehody pokud byly vareny hlavni casti to nebude rozhodne delat dobrotu.

To stjene u motorky...pokud ti nekdo povari ram tak asi nebude mit zrovna fajn vlastnosti pro jizdu.

co se tyka totalni havarie motoru, tak to uz se neopravuje..vymeni se to za jinej funkcni.

Ale jak rikam..asi dost vec nazoru. Coz je v poradku...autor tu ma vice pohledu a muze se sam rozhodnout

Nová motka a kokos na kokos?

24.10.2011 v 19:37 | Nahoru | #8
Na léto mám obchod.bikerscrown.cz/caberg-cruiser-17-matt-black-8999900021964 s homologací a z jara a na podzim používám výklopku. Ale těžko radit, každý na to přijde sám co mu sedí.
V otevřené mám větší kontakt s okolím, slyším krásně zvuky motorky. Horší je to když se ochladí, začne pršet, lítaj mušky a pod. Taky mám dvoje brýle, protože v tmavých večer nebo v dešti nic nevidim. Dále musíš mít nějaký šátek přes ústa. Ale není nad to si jen tak pomalu bublat.
Ve výklopce je to pohoda, v obci si ji celou otevřu a za obcí zavřu. Má sluneční clonu. Je to komfort. Také při případném pádu lépe ochrání. Ale zase mně svádí k rychlejší jízdě. Mám obchod.bikerscrown.cz/justissimo-gt-8999900014862 v černé barvě.

Tak si vyber

Naposledy editováno 24.10.2011 19:44:35

1 reakcí na tento příspěvek Nová motka a kokos na kokos?

25.10.2011 v 10:52 | Nahoru | #9
Jo je to jak píše Sally,lepší jsou dvě helmy a proto jsem si koupil jednu,ale univerzální.Shark Evoline.Když je teplo,mám ji překlopenou dozadu a když začne pršet,lítat mouchy nebo jiné svinstvo překlopím dopředu a je to.

Nová motka a kokos na kokos?

25.10.2011 v 13:16 | Nahoru | #10
Hm, už jsem jí na někom viděl. Je to chytře udělaný

(reakce na) Nová motka a kokos na kokos?

25.10.2011 v 22:18 | Nahoru | #11

Boris. píše: Jo je to jak píše Sally,lepší jsou dvě helmy a proto jsem si koupil jednu,ale univerzální.Shark Evoline.Když je teplo,mám ji překlopenou dozadu a když začne pršet,lítat mouchy nebo jiné svinstvo překlopím dopředu a je to.



jojo presne tuhle chcu...dela se ted nejaka druha edice...tak po te pokukuju ,ale je to modelovej rok 2011, tak nevim jestli jeste nepockat do noveho roku co udelaji pro rok 2012 :)

Nová motka a kokos na kokos?

26.10.2011 v 20:12 | Nahoru | #12
Já mám Evolainu dvojku,ale velký rozdíly tam nejsou.Má o 1,5 cm delší tmavé plexi a je upravena na Sharktoot.V podstatě jenom vevnitř v polystyrenu vydlabaný díry pro baterku.To je vše

Nová motka a kokos na kokos?

26.10.2011 v 20:22 | Nahoru | #13

(reakce na) Nová motka a kokos na kokos?

26.12.2012 v 11:42 | Nahoru | #14
Boris.> tak to maš pravdu take mam introše 750 a asi nema v cajku tlaky,a než aby zjistili proč řeknou G.O přitom to muže bej i jen pouhej kroužek jinak je to hezke stara mašina do klasickeho chopera,a tim že sou tak stare byvaj i středem pozornosti,a co se tyče helmy tak mi řekl znamej policista pořid si stareho blembaka co měl tu kuži přes uši a maš klid ,tak jsem poslechl koupil za par korun dostala lak a je to
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
demontáž motoru Intruder vs 750 z r... Suzuki VS 750 Intruder maf26 2 20.5.2020 v 13:49 kutil1
Zapojení stojanu Suzuki VS 750 Intruder Pičma 0 16.5.2020 v 20:44 Pičma
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... HrnčířKraus 33 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01
Dílenský manuál na VS 750 Intruder ... Suzuki VS 750 Intruder Pičma 6 13.11.2018 v 14:42 Mocnář666


TOPlist