globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?
Dobrý den vinčuji! Jak pozoruji tak u Suzuki se dělá "GO" mezi 15 a 20tis.km jak je tomu u KTM EXC 450? Na motor EXC 450 slyším jen chválu a tak mne zajímá jak je na tom s výdrží oproti drz 400 sm. Musím poznamenat že oba motocykl bych využíval jako motárd! Čili převažně silnice sem tam nějaký skok.

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

18.10.2011 v 19:38 | Nahoru | #1
kdyz si vezmes ze drz je tupy a exc ostry tak hadej.....
hlavne zalezi jak se k tomu kdo chova

Naposledy editováno 18.10.2011 19:39:18

(reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

18.10.2011 v 20:02 | Nahoru | #2
Jindrs> spíše bych rád slyšel nějakou zkušenost k motoru exc 450 pužívaném na "silnici"

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

18.10.2011 v 20:07 | Nahoru | #3
co?? po 15-20 tis km GO? to je nejaka blbost ne? DRZ je normalni "civilni" motorka, ktera vydrzi jako bezne stroje

Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

18.10.2011 v 20:09 | Nahoru | #4

Jak pozoruji tak u Suzuki se dělá "GO" mezi 15 a 20tis.km



To by mě zajímalo, kde jsi to vypozoroval

(reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

18.10.2011 v 20:31 | Nahoru | #5

Rakeťák píše: co?? po 15-20 tis km GO? to je nejaka blbost ne? DRZ je normalni "civilni" motorka, ktera vydrzi jako bezne stroje



Jednovalec nevydrzi jako "bezne stroje" (4V sestky nahace?), ale 15-20 je fakt blbost, videl bych to tak na trojnasobek. Oproti tomu EXC 450 ma motor s udrzbou podle motohodin, ten bude mit zlomkovou vydrz, v enduru najizdi tak 200MTH na pistni sadu - takze placnu 10000-15000km na silnici?

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

18.10.2011 v 20:35 | Nahoru | #6
Pár krát už jsem v inzerátech četl výměna pístu, nikasil a najeto měly oněch 15-20tis. a tady na fóru už jsem to také jednou četl. Pokud by vydržel motor 40tis. tak to je krásné

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

18.10.2011 v 20:43 | Nahoru | #7
U EXC by se píst měl měnit nejpozději v 200-300MTH, to už je celkem strop. V terénu odpovídá MTH cca 30-35km. Na silnici minimálně 2x tolik. Takže na silnici by to odpovídalo maximálně 5tis km. V terénu 10tis km. Ale to už s rizikem poškození nikasilu. Ale to je jen píst, je třeba počítat že bude na výměnu i rozvoďák i sací ventily. Navíc olej co 15MTH, tedy na silnici necelých 1000km.

Svezení na DRZ a KTM je ale zcela úplně jinde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

18.10.2011 v 21:31 | Nahoru | #8

c.j. píše: U EXC by se píst měl měnit nejpozději v 200-300MTH, to už je celkem strop. V terénu odpovídá MTH cca 30-35km. Na silnici minimálně 2x tolik. Takže na silnici by to odpovídalo maximálně 5tis km. V terénu 10tis km. Ale to už s rizikem poškození nikasilu. Ale to je jen píst, je třeba počítat že bude na výměnu i rozvoďák i sací ventily. Navíc olej co 15MTH, tedy na silnici necelých 1000km.

Svezení na DRZ a KTM je ale zcela úplně jinde



Mas to naopak, na silnici najedes za stejne motohodiny dvojnasobek km (podle me mene, prumernych 70km/h asi na DR-Z neudrzis kvuli prujezdum vesnic, semaforum, zatackam...), ne polovinu.

(reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

18.10.2011 v 21:34 | Nahoru | #9

_adrenalin_ píše: Pár krát už jsem v inzerátech četl výměna pístu, nikasil a najeto měly oněch 15-20tis. a tady na fóru už jsem to také jednou četl. Pokud by vydržel motor 40tis. tak to je krásné



Taky sem koupil motorku s 20000km "po vymene pistu a nikasilu" - realita byla ze vse bylo puvodni a po 5000km jsem pridrel, jo zcela bez zkusenosti a duverivej dvoutaktni dvacu jako prvni motku nekupuj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

18.10.2011 v 22:04 | Nahoru | #10

SirIndy píše: Mas to naopak, na silnici najedes za stejne motohodiny dvojnasobek km...



No jo Ale nadruhou stranu na silnici poběží motor určitě stále vy vyšších otáčkách než v terénu, takže na silnici stejně vydrží polovinu kilometrů oproti terénu (kde člověk plný výkon využije minimálně).

(reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

18.10.2011 v 22:14 | Nahoru | #11

c.j. píše: No jo Ale nadruhou stranu na silnici poběží motor určitě stále vy vyšších otáčkách než v terénu, takže na silnici stejně vydrží polovinu kilometrů oproti terénu (kde člověk plný výkon využije minimálně).



No nevim nevim jestli tohle plati, na silnici zase treba nebudes vytacet jednicku, zatimco v terenu v prudkejch vyjezdech a pri prodirani se prekazkama jo, taky se bude tim padem vice hrat motor a vzduch filtr se rychleji zanasi...

Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2011 v 08:40 | Nahoru | #12
Na asfaltu určitě vydrží kilometrově dýl, protože se pohybuje v konstantních otáčkách a nejsou tam takový rázy a extrémní výkyvy teplot jak v terénu. (pokud se teda nejedná o závodní supermoto)
Určitě to EXC (nejlíp 525) na asfaltu používat jde, ale musíš mu dát péči - olej po 1000 km, kontrolovat ventily a nejpozději kolem těch 10000 zkontrolovat píst a ev vyměnit a nebo aspoň dát kroužky.
Pokud se teda bavíme o starší generaci EXC do 07.

Od 08 je to už jiná motorka a tu bych doporučil jen na sport. Je o třídu ovladatelnější a živější, ale je potřeba se víc starat, píst tak 150 mth, ojnice atd.

Pokud to máš na silnici, a vyjímečně na okruh, tak bych bral spíš to DR-Z - je to už "hotová" motorka která nabídne skoro stejně za míň peněz. Ale pozor, neřiď se u DR-Z továrním intervalem 6000 km na olej - to je nesmysl, potřebuje měnit aspoň dvakrát častěji (3000) a na okruhu stejně jak ostrá (1000km) protože dostane štos. Jeden kluk tady na to už doplatil.
Viděl jsem i rozbor oleje z DR-Z a vyplynulo z něho že je radno vyměnit dřív.

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2011 v 12:45 | Nahoru | #13
Cau,
kup si uz hotovyho motarda, jednak nebudes mit problemy ze tam jsou jiny kola nez maji byt (stk, havarka...) a nebudes resit problemy s mekkym podvozkem a brzdou...
DRZ neni spatna volba, sice je to tezsi, moc to v zakladu nejede, ale je to drzak...EXC je uplne o necem jinym

Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

19.10.2011 v 13:13 | Nahoru | #14
našel jsem hezky udělanou exc 525 za 82tis.http://www.motoinzerce.cz/motorky/ktm/567714-525-exc-racing.html

ovšem drz 400 už se dá koupit už za 60tis. v originál stavu http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/560339-dr-z-400-sm.html

Finančně by mne tedy měla drz 400 sm vyjít o mnoho lépe i co se týče provozu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

19.10.2011 v 13:22 | Nahoru | #15
Bobulus> Čau díky a jak je na tom s km výdrží 660smc? koukám že je taky na prodej :) Osobně bych nejraději volil jakou svou další motorku "nejaponce" ale ta cena a výdrž drz 400 sm...

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

19.10.2011 v 14:30 | Nahoru | #16
Hele já myslel, že u KTM se má dělat "GO" motoru vždy po 7 dnech ježdění, né ???
Vřdyť to mají přímo v názvu: "Každej Tejden Motor"

EDIT: tak do mě

Naposledy editováno 19.10.2011 14:30:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

20.10.2011 v 11:38 | Nahoru | #17
_adrenalin_>

kdyz jsem si vybiral motku, taky jsem to tak resil...pokud mozno co nejostrejsi a servisni intervaly idealne po 20.000 .
Ale nic takovyho zatim soudruzi nevymysleli, tudiz jsem volil SMC, pac to je relativne lehky, jede to a nepotrebuje to po kazde projizdce servis....podle manualu olej 2500km...atd - celkove ke spolehlivosti a vydrzi dobry v podstate se me tam nikdy nic nevysypalo - co jsem menil, tak preventivne...

Vybiral jsem mezi Bergem FS650 a timto...Berg je sice lepsi, ale narocnost na servis(vsechno se pocita na hodiny)...to uz je fakt moc

Nemam tucha, jak jezdis, nebo co od toho cekas, ale DRZ v zakladu fakt moc nejede, aby to lip jelo tak to chce min. karbec, filtr, lauf....tim se dostanes taky na jiny servisni intervaly a stejne vykon a podvozek porad nebude tam, kde trebas SMC bo FS, nebo nejaka Huska a nehlede na to, kolik do toho vlastne ve finale nahazes

(reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

20.10.2011 v 11:48 | Nahoru | #18
Aaronek>

Tak jelikoz uz jsi mel nekolik KTM (jak je videt na profilu ) tak se neni cemu divit. Staci se podivat treba na startovni pole nejakych malych offroad zavodu - trebas Erzberg rodeo....tam je krasne videt, jak jsou ty KTMa uplne naprd

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

20.10.2011 v 12:03 | Nahoru | #19
TO: Bobulus
No vždyť... já si prostě rýpnoum musel...

(reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

20.10.2011 v 13:06 | Nahoru | #20
Aaronek>

Vsak jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

20.10.2011 v 16:46 | Nahoru | #21
Bobulus> Peněz moc není tak asi žádnou ostrotu jako Berg nepřipadá v úvahu. Od motorky taktéž požaduji co nejdelší servisní intervaly a co největší výkon (stejně jako jsi psal ty). Chci aby se s ní dalo jezdit po předním po zadním a sem tam někde povyskočit :))) Hodně se mi líbí Husqvarna Nuda 900 sice už je to jiná kategorie ale myslím že takhle nějak bych si představoval motorku pro sebe. Ovšem než se Husqvarna přiblíží mým finančním možnostem asi sáhnu ač nechtěně opět po japonci drz400sm.

Naposledy editováno 20.10.2011 16:48:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

20.10.2011 v 16:52 | Nahoru | #22

_adrenalin_ píše: Bobulus> Peněz moc není tak asi žádnou ostrotu jako Berg nepřipadá v úvahu. Od motorky taktéž požaduji co nejdelší servisní intervaly a co největší výkon (stejně jako jsi psal ty). Chci aby se s ní dalo jezdit po předním po zadním a sem tam někde povyskočit :))) Hodně se mi líbí Husqvarna Nuda 900 sice už je to jiná kategorie ale myslím že takhle nějak bych si představoval motorku pro sebe. Ovšem než se Husqvarna přiblíží mým finančním možnostem asi sáhnu ač nechtěně opět po japonci drz400sm.



jo , ale co nejdelší servisní intervaly a největší výkon fakt nejde do sebe

(reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

20.10.2011 v 17:04 | Nahoru | #23
naprcccs> ano to vím :D

1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

7.11.2011 v 20:54 | Nahoru | #24
nevíte někdo jestli se vejde dozadu 160 guma? tušim že by DRko SM mělo mít přední vidli a kyvku z RM 250, tudíž asi něco podobnýho co má RM-Z 450, takže teoreticky si myslim že by to šlo, je jasný že v případě nehody od toho dá pojišťovna ruce pryč, ale zase se asi budou líp schánět jetý gumy

(reakce na) Výdrž motoru EXC 450 a DR-Z 400 SM na silnici!?

6.12.2011 v 17:47 | Nahoru | #25

Johnny83 píše: nevíte někdo jestli se vejde dozadu 160 guma? tušim že by DRko SM mělo mít přední vidli a kyvku z RM 250, tudíž asi něco podobnýho co má RM-Z 450, takže teoreticky si myslim že by to šlo, je jasný že v případě nehody od toho dá pojišťovna ruce pryč, ale zase se asi budou líp schánět jetý gumy



Měl jsem tam 150ku Dunlop,ale musel jsem při nandavání sundat vodítko na řetěz,protože šrouby vyčnívaly hodně přez.Ale jinak v poho.Myslím,že by se tam i ta 160ka vešla.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 12 18.3.2024 v 16:44 krokoš
Smazat prosim KTM EXC 450 Tutor 0 7.3.2024 v 14:20 Tutor
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 0 7.3.2024 v 13:59 Tutor
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Musilll 1 28.2.2024 v 18:54 Norous123
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06


TOPlist