globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600
Ahoj, přečetl jsem toho tady spoustu o banditech, kawe er-5, ale nikde jsem nenarazil na nikoho kdo by přesedlal z Kawa er-5 na Bandit 600. Chtěl bych na jaře vyměnit svou stávající Er-5 za Bandit 600, mohl by se se mnou někdo prosím podělit o pocity a dojmy z přechodu z teto moto na Bandit?
A ještě jedna otázka... pořád se nemohu rozhodnout jestli vzít 600 nebo 600s (s polokapotou).
Víc se mi líbí bez polokapoty, ale na Er-5 jsem ji něměl a dost se mnou nějakej vítr házel.

Děkuji za reakce.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 08:26 | Nahoru | #1
A jak dlouho jsi na tý kawě jezdil? K čemu si jí používal? Jezdíš dálky? Ve dvou? Cestuješ nějak výrazněji?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 08:41 | Nahoru | #2
todvora> Jezdil jsem vlastně jenom asi 7 měsíců. Mám ji jen na jezdění do práce, asi 5 km a 3 x do roka výlet po ČR a když je čas tak se jedu jen tak projet tak 40 km po práci. Ve dvou moc nejezdím. Přijde mi slabá a při rychlostech okolo 120 km/h lehce nestabilní (možná to je váhou moto). Nevím :.....
Přemýšlel jsem i o ZR 7, ale nevím všude čtu, že tam chybí ta 6-ka, jinak moto se mi moc líbí, je to taková starší ségra od er-5.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 08:45 | Nahoru | #3
MartinG007> Vidíš, nenapadlo mě dopuručovat ti mou motorku :) Šestka mi nijak nechybí, možná by jí člověk užil na dálnici, od 150, ale to je stejně nepříjemný jak fouká a takovejm přesunům se vyhejbám. A díky absenci 6 jsou převody delší, člověk tolik neřadí a na 4 a 5 se dá jet pořád. Spotřebu mám okolo 5/100, ať jedu sám a ženu to, nebo jedu v klidu ve dvou. Takže pokud se jí bojíš jenom kvůli chybějící šestce, dal bych jí šanci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 09:00 | Nahoru | #4
todvora> Máš pravdu, já na svojí Er-5 pořád jenom řadím. Máš nějaké zkušenosti nebo někoho kdo vyzkoušel Bandit 600 a Kawu Zr 7. Jestli je znát těch 150 ccm.?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 09:06 | Nahoru | #5
MartinG007> Bandita jsem nezkoušel, ale byl to jeden z kandidátů o kterých jsem uvažoval. Takže přímý srovnání nemám. Snad se ozve někdo jinej jinak jsem zkoušel hornety, 6 i 9 a nějak mi to nesedlo. 6 byla maličká a taková na blbnutí, 9 už zas moc raketa jako první motorka. Pak jsem narazil na zr7, zamiloval se a najezdil letos 9000km. Trochu jsem se bál větší váhy, než má třeba ten hornet, ale není to podle mě znát.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 09:12 | Nahoru | #6
nevím jestli ti v něčem pomůžu, nevlastnil jsem ani jednu, ale jezdil jsem na obou.
tak jak bych to zhodnotil já:
ER-5 - lehká, ovladatelná, na obyč ježdění mně dokonce i ten motor přišel příjemný. nepopiratelný fakt je, že je to "slabé"
- jelikož je to V2 tak hodně brzdí motorem, což mně docela vadilo. moje nynější RSV oproti kawě nebrzdí motorem vůbec
- trošku divně působí zadní bubnová brzda, ale funkčnost obstarává úplně stejně jako kotoučová, jde spíš o vzhled
Bandaska - oproti kawě postrádá takovou tu lehkost, ale taky je dobře ovladatelná, motor čtyřvál je příjemný, ani nováčka nevyleká (narozdíl od kawy, třeba při podřazování dokáže vysrašit zablokovaným kolem)
- musí se točit a taky dost řadit

závěrem bych řekl, že ty motorky jsou si dosti podobné. každá je sice jinší koncepce, ale v globálu když změníš kawu za bandasku, tak v tom moc velký rozdíl není

moje rada spotřebyteli by byla: nech si er-5 ještě rok a pak si kup silnější

(reakce na) Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 09:12 | Nahoru | #7
todvora> Popřemýšlím, pojedu se na nějaký mrknout a uvidím. O hornetu přemýšlím taky, tak uvidíme. Ta větší váha myslím že nebude zas takovej problém, aspoń to bude líp sedět na silnici a ne jako er-5, která při malém poryvu větru se vlnila jako moře.
Zatím dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 09:18 | Nahoru | #8
Kubát> Chtěl bych něco silnějšího, ale ne zase moc, protože jsem blázen a znám se a budu za to tahat co se dá.... ( v rámci bezpečnosti ). Brzdy jsou sice v poho, ale jel jsem jednou ve dvou a z mírného kopečka a měl jsem co dělat abych ubrzdil pro odbočení ( přesněji, přejel jsem to asi o 30m a musel se otáčet ).
Asi to bude chtít projet obě dvě a vybrat tu která padne lépe do ruky....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 09:25 | Nahoru | #9
MartinG007> tak brzdy budou na všech +/- stejné. všechno jsou to dvoupístky, takže záleží hlavně na stavu (brzdovka, desky , kotouče) maximálně něco málo ještě udělá hmotnost. na ježdění ve dvou bude určitě ta bandaska lepší, protože je větší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 09:32 | Nahoru | #10

Kubát píše: MartinG007> tak brzdy budou na všech +/- stejné. všechno jsou to dvoupístky, takže záleží hlavně na stavu (brzdovka, desky , kotouče) maximálně něco málo ještě udělá hmotnost. na ježdění ve dvou bude určitě ta bandaska lepší, protože je větší


nebudou +- stejne, er 5 je jednokotouc

jinak ja jezdim gsxf ( v podstate kapotovanej bandit kdyz to zjednodusim) a v autskole byla er 5, co jsem postrehl tak kawa je lehoucka jede taky slusne ale proste je slabsi, myslim ze na vyuziti jaky popisujes kup polokapotu bandoura a budes spokojenej, je pohodlnej i pro dva, udrzba minimalni, provozni naklady v pohode, pripadnejch dilu vsude plno...

(reakce na) Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 09:36 | Nahoru | #11
Kubát> Brzdy budu určitě řešit, protože ve dvou naložená moc skvěle nebrzdí (v porovnání s moderníma strojema). Takže tam chci dát pancéřový hadice a vyměnit destičky. Ale to samý asi bude u všech strojů v týhle kategorii a věku. Kawa u mě nad hornetem zvítězila i tím, že je vzduchem chlazená a karburátorová, chtěl jsem co nejjednodušší stroj (i když starši hornety 6ky mají taky karburátor, ne?).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 09:49 | Nahoru | #12
DrnoniuS> Vím, že má polokapota výhody, ale mě se to nějak nelíbí...
Našel jsem fotku bandita, kde byl takovej větší štítek, myslím že by to jako ochrana proti větru mohlo stačit, ale na netu jsem takový štítek v obchodech nenašel...

(reakce na) Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 09:50 | Nahoru | #13
MartinG007> me se to taky nelíbí ale je to silene praktický premejslel si treba o fazeru?
ad stitek on nemusi byt primo na bandoura ale je to nejakej uni treba od ermaxu, puig...

Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

Skvělá odpověď, děkuji! 17.10.2011 v 10:11 | Nahoru | #14
Taky na jaře vyměním Kawu za něco většího ... Mám ji už 3 roky a najeto skoro okolo 18 tis. Ale rozhodně půjdu do polokapoty - vidím to na hornet S nebo bandit S (na Fazera asi nebudou zlaťáčky). Polokapotu už proto, že jezdím občas i dál - vloni Kawa celkem v pohodě zvládla Švýcarsko, ale pokud se jede trochu svižněji, tak ten vítr už pak unavuje - a ležet na nádrži, když před sebou máš tankvak taky není moc příjemné.
Tak dobře vyber - za mě se teda s touhle motorkou budu loučit těžce. Byla moje první, poctivě jsem si na ni sama vydělávala a naučila mě toho hodně.

Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 10:14 | Nahoru | #15
Na fazeru jsem jel a přišel mi jako trhac asfaltu i když jsem měl tenkrát 250MZ,tak možná proto.Jinak fazer vypadá s polokapotou asi nejlíp z polokapot.

Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 10:16 | Nahoru | #16
Taky mi příjde, že bez kapoty je to při delších cestách nepříjemný. Ale štítky ani polokapoty se mi na ty motorky nelíběj ani trochu. Takže příště to vyměním spíš za nějakej stroj na to dělanej. Buď velkýho stroma, 1150gs nebo jiný cestovní enduro.

Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 11:10 | Nahoru | #17
Pokud chceš jezdit jen po silnicích a chceš praktickou motorku, tak rozhodně jdi do kapot a to kde to jen jde. Nemyslím teď jen Plexi a ochranu jezdce, ono poryv větru, který zasáhne kapotovanou motorku tě rozhodí mnohem méně než pokud ti to foukne do členitého motoru. Samozřejmě nevýhoda je, že ty plasty jsou docela nizko, takže při nějakém terénu je můžeš odřít a různý stěrk na silnici který lítá od kol ti je může poškrábat (není to zase tak strašný, když jedeš trochu pomaleji, tak to na kvalitním plastu nic moc neudělá).
Pokud jde přímo o Bandita, tak je to 4 vál, takže řadit tam budeš i tak. Pokud chceš motorku co méně točí a jede od spoda bude lepší spíše nějaký dvouvál, ten výběr tam je také velký.
Stabilita se zvyšuje se šířkou gum i váhou motorky.
Jinak, pokud jde o šestky obecně, tak na silnice a předjíždění ti to bude bohatě stačit a na dálnici nějaké extra zrychlení nepotřebuješ a jízda v rychlostech nad 200 mi připadá extrémě nepohodlná a tudíž i nepotřebná, takže myslím, že ti v tomto ohledu bude zcela stačit.

Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 11:50 | Nahoru | #18
Špatně si se díval já šel z er-5 na bandasku 650 naháče,,akorát jsem tam měl takovou menší masku ve předu.... no co se týče přechodu,tak ze začátku to byl rozdíl že to jelo jak kráva brzdy oproti er-5 to je 100 a jedno,,měl jsem i ABS..každopádně pohodlná motorka i na delší štreky..dá se stím jezdit i slušná palba jak to vytočíš troche víc..no a co se týče jestli esko nebo naháč..tak já bych bral naháče je líbivejší..ta kapota je divná,,můj názor!..tak se toho určitě neboj bandit není zlá motorka takže vpohodě..dobrou výměnu..

Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 11:58 | Nahoru | #19
I Malej Strom dokáže udělat Velkou Parádu proč jinak by zvítězil v Alpentestu a porazil i Brambůrku

Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 17:12 | Nahoru | #20
jak tady uz nekteri psali, s bandourem by sis moc nepomohl. Urcite by to byla zmena k lepsimu, ale myslim, ze ne tak velka. Fazer by pro tebe mohl byt idealni, takovy univerzalni a nenarocny stroj. Taky porad vybiram nejakeho nahace. Ale radsi bez jakekoliv kapotaze, protoze te to aspon v te rychlosti omezi. Co se mi treba libi je fazer s prednim kulatym svetlem

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 20:14 | Nahoru | #21
Jestli hodláš cestovat, tak koukni na to esko. Ještě bych třeba rok počkal a šel bych do tý dvandy, ale jak ty píšeš, bude asi rozumný koupit tu šestku. Jestli máš na tý kawě natočeno dost, tak ten přestup pro tebe nebude složitej, jestli ji máš měsíc, tak to pocejtíš. Stejně po půl sezóně, až se bandou zžiješ a přijdeš na to, že zase až tak moc nejede. Chce to zkusit.

(reakce na) Přechod z Kawa Er 5 na Bandit 600

17.10.2011 v 22:56 | Nahoru | #22
motodawe> tak tak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 106 17.5.2024 v 15:44 osiris
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist