globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "lehčí" nenáročné enduro
16.10.2011 v 15:34
Zdar,

rozhodl jsem se, že bych si pořídil k dakarovi něco lehčího, bez zbytečných plastů a dalších volovin, co nemůžu rozbít.. nemyslím ostrou krosku, ale něco na čem můžu jezdit i celý den, takže na značkách, něco nenáročného, nepotřebuju nejnovější podvozek ani výkon, takže něco spolehlivého..
asi něco jako TTR, nebo něco lehčího?
cenově co nejmín
Předchozí
1 2
Následující

"lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 15:37 | Nahoru | #1
DR, WR,

"lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 15:44 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 16:40 | Nahoru | #3
a co třeba Honda XR 400 R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 17:37 | Nahoru | #4

Bass píše: a co třeba Honda XR 400 R


Taky bych to tak viděl , pokud nevadí, že nemá startér.
Zase za ty prachy, za který se XR prodávají, seženeš novější dobrou ostrou EXC, WR, ...

1 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 19:18 | Nahoru | #5
YAMAHA XG 250 TRICKER
na tomhle jsem jezdil a byla to velká prča ...
zajímavé je, že když jsem ji prodával před 3 roky tak jsem za ní chtěl o 10 000,- míň než se prodává teď ...

(reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 19:18 | Nahoru | #6
Janek>
Ale zase TT je "šestka" ,takže už "plnokrevný slon" , není problém se účastnit mastodontích akcí ( a přitom na relativně lehké). Ale pro razantnější ježdění již uvedené XR 400, nebo něco z plnokrevníků. Ale požadavek je i na nízkou cenu, což lehké ostré tak úplně nesplňují. I údržba bude jinde. Nabízí se i evergreen Suzuki DR 400 v různých modifikacích. Pak už trochu postarší DR 350, ale asi žádný hit pro celodenní ježdění včetně silnic. Ta TT je asi univerzál...

Naposledy editováno 16.10.2011 19:23:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 19:51 | Nahoru | #8

naprcccs píše: ještě můžu mít tohle od kámoše, za 40. je to překopané na TTR, má stavitelný podvozek atd .. je to od majitele BIG HUSKY :)



Jestli se nepletu, tak ještě před dvěma týdny ji prodával za 35tis, nezdražil to teď jen kvůli tobě?

(uvažoval jsem o ní, když mi před třemi týdny ukradli jawu..)

(reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 19:58 | Nahoru | #9

jurajda píše: YAMAHA XG 250 TRICKER
na tomhle jsem jezdil a byla to velká prča ...
zajímavé je, že když jsem ji prodával před 3 roky tak jsem za ní chtěl o 10 000,- míň než se prodává teď ...


...tu jsem si chtěl pořídit,...na takové to "domácí" blbnutí,...ale prodává se šíleně předražená-za 80 kolíků. Za to už pořídíš krásnou ostrou lehkou. ....nebo cokoli jinýho. Kdyby se dala pořídit tak za 55, tak si jí hned koupím. Hrozně se mi líbí tohle video,..takový bezstarostný blbnutí. ....ale za...80 tyček ,...to ne. A hlavně,...moc jich na prodej nikde není,...v podstatě jen jedna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 19:59 | Nahoru | #10

c.j. píše: Jestli se nepletu, tak ještě před dvěma týdny ji prodával za 35tis, nezdražil to teď jen kvůli tobě?

(uvažoval jsem o ní, když mi před třemi týdny ukradli jawu..)



Já mám taky dojem, že jsem na ni koukal za menší peníz než teď...

"lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 20:11 | Nahoru | #11
ja jsem z ekonomickych duvodu přešel z ostre Husky WR 250 na Hondu XR 400 a jsem spokojeny,hmotnost je v pohodě,da se s tim aj slušně valit a je to bezudržbove takže doporučuju

(reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 20:27 | Nahoru | #12

Tank píše: Já mám taky dojem, že jsem na ni koukal za menší peníz než teď...



Určitě byla o mooooc levněji, protože jsem vybíral do 35tis.. Byla téměř určitě za 35

"lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 22:23 | Nahoru | #13
no prostě ted by bylo za 40.. mě jen připadá, že je to strašně malé.. jsem na tom seděl jak šulin, tak nevím, jestli jsou ostatní (XR, TTR apod) větší?

"lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 22:43 | Nahoru | #14
Měl jsem cca rok TT600E a je to moto do nepohody.Odpustí toho hodně.Také jsem hodn vybíral mezi KLR,DR,XT,KTM atd. a i kámoš co jezdí hlavně KTM mi ze všech vyjmenovaných doporučil jen to TT.Motor jednoduchý,bezúdržbový...výkonu akorát a s mojí výškou 184 jsem na zem dostal tak akorát.Podvozek u verze R je myslím ještě o malinko vyšší ale ne už o moc.Dyžtak mě opravte,nejsem odborník Kámoš tehdy s endurem skončil tak jsem to pak prodal taky.ALe ted toho docela lituju.Na takové moto je hafo zábavy a kolem komína se stím dá jet v pohodě taky.Byl to opravdu universal.Kam jsem chtěl..tam jsem projel.Samozřejmě je tu ještě zmiňovaná konkurence XR od Hondy.Ta je také vychvalovaná.Tak přeji dobrý výběr.Toť jen má zkušenost

(reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

16.10.2011 v 23:24 | Nahoru | #15

naprcccs píše: ještě můžu mít tohle od kámoše, za 40. je to překopané na TTR, má stavitelný podvozek atd .. je to od majitele BIG HUSKY :)



No kdyby to bylo TT-S, tak dobry. Jak prekopany na TTR? Tam nic takovyho nevidim, ikdyz fotka stoji za prd. Plne stavitelnej podvozek maj vsechny verze TT. Tohle je ta nejmin vhodna do terenu, je to TT-E ( ma to starter - coz muze bejt +, nejvic kilo ze vsech - provozni hmotnost nekde nad 160 kg, nizky zdvihy - predek 270mm a zadek 210mm, zprevodovani uz je vic do rychla )

"lehčí" nenáročné enduro

17.10.2011 v 03:11 | Nahoru | #16
Pokud chceš lehké a ne tolik ostré a bezúdržbové, tak jedině DR 400, XR400 a z těch větších XR600 a TT600R... potom už je všechno na to domací lítání celkem těžký. Za sebe můžu říct že jsem uvažoval přesně tak jako ty... vybíral jsem z těchle adeptů a nakonec vyhrála TTR, protože DR 400 v pěkným stavu nebyly, XR 400 měli cenovky nastaveny nesmyslně vysoko, XR 600 byly už starý vydechliny a když se mi objevilo TTR 2001 za 55 tyček v téměř A1 stavu, tak bylo vymalováno... na svou dobu genialně vymyšlená motorka, podvozek Paioli+ Ohlins, plasty od Acerbisu, takže za levno. Ke všemu je super přístup, žádná baterie... a díky klukům z Offmota rychlá pomoc při případných nesnázích nebo scháňce po ND

1 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro

17.10.2011 v 07:21 | Nahoru | #17
VojtasTTR: Koukal jsem ti do profilu,...ta je fakt jak čerstvá z fabriky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 00:11 | Nahoru | #18
Matess727x> jojo, je jak čerstvá z fabriky díky novej plastům, rám taky není ošoupanej a víka jsem taky ošoupal až já... vůbec to nechápu... to co bylo vidět bylo v A1 stavu... než jsem s tím zaparkoval do kaluže takovým stylem, že z vody čouhalo jenom půl přístrojovky... mám k tomu i starý plasty na dorajtování, takže plánuju to zase přehodit do starýho kabátu... jínak teďka v zimě se kouknu do motoru a preventivně vyměním pár dílů co nemaj vychytaný a pár věcí co se projevili až později... spojka, příruby karbec, ložiska v krku, repas vidle.. prostě spotřebák ... i tak je to v dílech cca 5000,- + ještě plánuju kouknout do přepákování a poslat Suchmanoj karbec na repas... takže plánuju v konečný fázi cca 8000,- ... na jaro plánuju ještě drapáky, ať se ten výkon má za co chytit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 00:19 | Nahoru | #19
VojtasTTR> o TTR uvažuji asi nejvíc.. kolik měříš? já mám 193 a potřebuji at se cítím pohodlně.. hlavně ve stupačkách atd. kolik to vlastně váží? tahle vypadá pěkně
co tlumiče, ok?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 00:33 | Nahoru | #20
naprcccs> když jsem se naposledy před 5 lety měřil tak jsem měl 188cm... takže počítám s +-190cm a mám 80kg, takže oblíknutej cca 90,95kg... pokud budeš jezdit sám (pro dva to má celkem krátkou sedačku, navíc spolujezdcovy stupačky jsou docela nahoře a strašně ve předu... mě se stává, že se mi kolikrát spolujezdcovy boty pletou při řazení, nebo brždění) tak je to pohodlná motorka... mám o cca 3cm zdvihnutý řidítka a postoj je celkem OK... ale chce to nazout pořádný kopáky a zkusit to ve zkutečném terénu...jinak podvozek... předek se dá štelovat jenom útlum a odskok(teďka půjde na komplet repas, tak čekám že to bude lepší)... , zadek má všechno... pružinu mám stáhlou v cca 2/5 jejiho maximálního předpětí a když si na motorku sednu a dám obě nohy dolů, tak jsem spíš na špičkách, než na celých chodidlech.. v zimě to půjde jestě povolit, protože když potřebuju motorku zatáhnout do zadu, tak to fakt nejde

E: jinak na těch fotkách se zdá pěkná.. na kilometry nemá cenu koukat, protože ta moje neměla na 100% najeto 24 tisíc, co jsem to kupoval .. jinak při koupi prohlídni všechno jako u ostatních motorek.. TTR nemá žádnou viditelnou a hmatatelnou chybu.. jediný co u ní odchází a doporučuje se měnit při každý koupi jsou kick plíšky a pera na klikovce a vyvažováku... rádi se střihaj ale je to spíš prevence než pravidlo. Jinak ohledně TTR doporučuju stránky offmoto.com, jsou tam kluci, který je jezdili ještě před tím, než přešli na ostrý a věděj kam šáhnout a co udělat, když už motorka skutečně nejede...

Naposledy editováno 18.10.2011 00:42:45

(reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 00:35 | Nahoru | #21
VojtasTTR> takže s velikostí by to mohlo být ok máš zhruba jak já..
se spolujezdcem nepočítám, takže to mi je jedno
a jak se na tom cítíš v terénu? spíš jakože se tam nehodí, nebo naopak? chci totiž jezdit větší hardcore než s Dakarem

"lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 00:41 | Nahoru | #22
ještě se mi líbí tohle XRkohttp://www.tipmoto.com/motorky/honda/194674-xr-400-r.html jen mi pripadá, že oproti TTR je to taková babička ..

1 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 00:49 | Nahoru | #23
ještě jsem ti zeditoval ten muj předchozí příspěvek, tak si to kdyžpak přečti..na XR 400 do rv 2000 bacha... jsou tam nějaký průšvihy s hřídelema v převodovce. Do terénu určitě v tom bych neviděl žádnej problém.. mám zváženou motorku s cca 1/2 nádrže, hliníkovejma bástrama, neoprenama a jedním zrcátkem, jinak vše origo i s blinkrama na 150kg. Jinak bližší info v terénu ti dají spíš kluci z offmota (Navrc, Suchman, Raduz) ty je jezdili nebo ještě jezděj. Já mám motorku od dubna a po přechodu ze 125ccm jsem tuhle sezonu bral jako seznamovačku , takže jsem s tím moc po bahnách nelítal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 00:52 | Nahoru | #24
VojtasTTR> no, já mám strach, ze s tím budu jezdit podobně jako na dakaru.. dakar má 200cca, sice padesát kilo je dost.. musel bych se projet kurde prostě chci něco, na co jebnu drapáky a projedu všude tam, kde jsem s dakarem nechtěl, abych ho úplně neodrovnal víc, než je..

(reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 01:03 | Nahoru | #25
naprcccs> neprojedeš s tím tolik, co na ostrý... přece jenom 150kg je oproti 120 max co maj ostrý už taky rozdíl... na Dakaru jsem neseděl, takže to nemůžu porovnat... ale TTR je dělaný tak, že co z něho upadne, tak to tam je prostě navíc a z fabriky to tak nevyjelo , když už s tím někde flakneš, tak se tomu moc nestane... blbuvzdorný ... a kompletní plasty na CELOU motorku tě vyjdou asi na 3000,- takže to moc litovat nemusíš... lehčí 600ccm vzducháč už je jenom XR 600, takže pokud váha skutečně hraje takovou roli, tak moc na výběr nemáš...
jo teď jsem si vzpomněl na hlavní fatalitu u TTRek.... Převodovka , býva odešlá cementace na kolech a převodvka pak hučí a celkem to je pak i o zuby je to většinou u 2,3 stupně u motorek, který byly používány v terénu, 5 u jetejch po silnici



Naposledy editováno 18.10.2011 01:13:18

(reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 07:39 | Nahoru | #26
naprcccs> tak jde o to co chceš jezdit.. XR400 má s plnou nádrží 130kg (zváženo) a jde s tím odjet vše co s ostrou. To se slabší hřídeli převodovky je pravda, ale na motorářích i offmotu je zaznamenán jediný případ jednoho člověka.. Kdežto převodovky yamah se řeší pořád.

1 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 07:41 | Nahoru | #27
Než TTR bych volil DRZ 400S. To má 140kg a taky zvládne terén hravě. A hlavně má nízko těžiště. TTR je fakt už trochu velké.. Ale pokud máš hodně dobrou fyzičku, tak proč ne

(reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 13:06 | Nahoru | #28
c.j.> Mam celkem dobrou nabidku na to, co mas ty.. Od jednoho uzivatele fora.. Co ty na ni povis?

1 reakcí na tento příspěvek "lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 14:40 | Nahoru | #29
TT-R bych nechtěl, je dost problém to nastartovat. Nemá ochuzovač, takže pokud ji zahřeješ nebo převrátíš, tak si rovnou vybal svačinu, protože dřív jak za 10 minut neodjedeš .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "lehčí" nenáročné enduro

18.10.2011 v 17:12 | Nahoru | #30
Vespa> taky jsem to četl no.. ted řeším to EXC , takže uvidím
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Nastavení předpětí pružiny Yamaha T... Yamaha TT 600 R Blueracing 8 30.3.2023 v 20:55 Blueracing
Výměna oleje u TT600R Yamaha TT 600 R jent 15 30.3.2022 v 13:28 Wolf_64_2010
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist