globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chiptuning
13.10.2011 v 13:23
Máte někdo osobní zkušenosti s chiptuningem na autě? Chci si to nechat udělat na Ford S-max 2,0 TDCi. Co jsem zatím četl, tak zatím super.

Chiptuning

15.10.2011 v 09:40 | Nahoru | #91
S tocho sem selej pchriš to sy hasi nafuntuju do autfa taky Ten tam buuude mit šiptjunink taaky, še asi jo??!!!!§


Kto je chitreej, tak si sisti so to e

Naposledy editováno 15.10.2011 09:40:57

1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

15.10.2011 v 11:24 | Nahoru | #92
Mám osobní zkušenost s chipem na Peugeotu 307 2.0 HDI 66 kW. Po chipu má auto asi 83 kW (není čipnuto naplno) a rozdíl v krouťáku, akceleraci a zrychlení je proti nenachipovanému modelu neskutečný. Další pozitivum chipu je také ve snížení spotřeby - jedná se pouze o cca 500 ml na 100 km, ale když si vezmu, že auto jede o tolik líp a ještě míň žere - super!

Máme ještě Golfa VI 1.4 TSI 90 kW a taky půjde co nevidět na chip.

Když je motor naftový, či benzinový s turbem, chip ti hodí docela dost koní navrch. Když se jedná o motor atmosferický (bez turba) chip přidá absolutní minimum. To ale není tvůj případ.

Za mě určitě nachipovat!

Chiptuning

15.10.2011 v 11:44 | Nahoru | #93
pokaždý když mě předjede řidič s načipovanym turbochrochtem, musím použít mlhovky a stěrače. na rakovinu zatím nic není...

Chiptuning

15.10.2011 v 12:00 | Nahoru | #94
Hele jestli to auto je nový případně zánovní budiž ale u staršího cca víc jak dva tři roky už bych to spíš nedoporučoval. Pár takovejch fordů který už byli starší a majtele si je nechali chipnout tak se začali sr*t až to hezký nebylo ale to je můj názor a s chalanama na dílně otom byla taky řeč a fordy neupravovat PS: Taky jednoho doma máme a začíná se sypat bez úprav

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

15.10.2011 v 12:58 | Nahoru | #95

WhiteS píše: Mám osobní zkušenost s chipem na Peugeotu 307 2.0 HDI 66 kW. Po chipu má auto asi 83 kW (není čipnuto naplno) a rozdíl v krouťáku, akceleraci a zrychlení je proti nenachipovanému modelu neskutečný. Další pozitivum chipu je také ve snížení spotřeby - jedná se pouze o cca 500 ml na 100 km, ale když si vezmu, že auto jede o tolik líp a ještě míň žere - super!

Máme ještě Golfa VI 1.4 TSI 90 kW a taky půjde co nevidět na chip.

Když je motor naftový, či benzinový s turbem, chip ti hodí docela dost koní navrch. Když se jedná o motor atmosferický (bez turba) chip přidá absolutní minimum. To ale není tvůj případ.

Za mě určitě nachipovat!



tak si nachipuj tu suuper 1.6hdi a uvidis jak dlouho budes chipovat
To ze motor 2.0hdi je povedenej a atomovej nadimenzovanej jak stare tdi 1.9 tak se pak nemuzes divit ze to funguje a misto 500tis ti plecka vydrzi 250

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

15.10.2011 v 13:08 | Nahoru | #96

z-x-r píše: tak si nachipuj tu suuper 1.6hdi a uvidis jak dlouho budes chipovat
To ze motor 2.0hdi je povedenej a atomovej nadimenzovanej jak stare tdi 1.9 tak se pak nemuzes divit ze to funguje a misto 500tis ti plecka vydrzi 250



1.6 HDI (a kord ve verzi 80 kW) byly totální průser, co znám z doslechu). 1.6 HDI 66 kW prý tak poruchové nebyly =).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

15.10.2011 v 13:44 | Nahoru | #97

WhiteS píše: 1.6 HDI (a kord ve verzi 80 kW) byly totální průser, co znám z doslechu). 1.6 HDI 66 kW prý tak poruchové nebyly =).



a myslíš si, že to jsou konstrukčně jiné motory?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

15.10.2011 v 14:47 | Nahoru | #98

WhiteS píše: 1.6 HDI (a kord ve verzi 80 kW) byly totální průser, co znám z doslechu). 1.6 HDI 66 kW prý tak poruchové nebyly =).



můžeš mi sepsat ty totálně průserové motory od všech výrobců?? nebo ty spolehlivé? to bude asi jednodušší jak tak od tebe čtu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

15.10.2011 v 17:14 | Nahoru | #99

uku_lele píše: a myslíš si, že to jsou konstrukčně jiné motory?



Co si myslím já je úplně jedno. 1.6 HDI 80 kW se prostě nepovedly.

1.6 HDI 66 kW byly spolehlivější a odspodu prý daleko líp táhnou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

15.10.2011 v 17:16 | Nahoru | #100

Lion píše: můžeš mi sepsat ty totálně průserové motory od všech výrobců?? nebo ty spolehlivé? to bude asi jednodušší jak tak od tebe čtu...



Nejspolehlivější turbodiesel? Tak jestli hodnotíš jenom spolehlivost, tak 1.9 TDI 66 kW. 1.9 TDI 81 kW sice jede líp, ale už zde bývají problémy s turbem.

1.9 TDI-PD (74, 77, 85, 96, 110 kW) - občas zlobí váha vzduchu (v dnešní době maličkost). Jinak, pokud s tím člověk jezdí jak se sluší a patří, zahřívá motor, mění pravidelně olej, nebývají problémy =).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

15.10.2011 v 17:23 | Nahoru | #101

WhiteS píše: Nejspolehlivější turbodiesel? Tak jestli hodnotíš jenom spolehlivost, tak 1.9 TDI 66 kW. 1.9 TDI 81 kW sice jede líp, ale už zde bývají problémy s turbem.

1.9 TDI-PD (74, 77, 85, 96, 110 kW) - občas zlobí váha vzduchu (v dnešní době maličkost). Jinak, pokud s tím člověk jezdí jak se sluší a patří, zahřívá motor, mění pravidelně olej, nebývají problémy =).



ne... obecně, který motor je dobrý... protože jsi psal že hroznej je 2.5 TDI V6, pak že 2.0 TDI, tedka čtu že 1.6HDI je mega průser... kdybych prošel fórum tak budou napiču všechny kromě 1.4 TSI že?

(reakce na) Chiptuning

15.10.2011 v 17:44 | Nahoru | #102

WhiteS píše: Co si myslím já je úplně jedno. 1.6 HDI 80 kW se prostě nepovedly.

1.6 HDI 66 kW byly spolehlivější a odspodu prý daleko líp táhnou.



nejspíš byl totiž motormanagmantem vyhnaný na výkon na který nebyl dimenzovaný... chipchipchip a dejl...

edit: písmenko

Naposledy editováno 15.10.2011 17:45:44

(reakce na) Chiptuning

15.10.2011 v 19:13 | Nahoru | #103

uku_lele píše: a myslíš si, že to jsou konstrukčně jiné motory?



mno, konstrukcne jine motory to jsou... 80kw ma stavitelny lopatky turba...

(reakce na) Chiptuning

15.10.2011 v 19:20 | Nahoru | #104

Lion píše: ne... obecně, který motor je dobrý... protože jsi psal že hroznej je 2.5 TDI V6, pak že 2.0 TDI, tedka čtu že 1.6HDI je mega průser... kdybych prošel fórum tak budou napiču všechny kromě 1.4 TSI že?



Mysli si co chceš . 1.6 THP od Peugeotu prý taky není špatnou volbou, 1.8 Turbo 110, 120, 132, 140, 154, 165 kW a mnoho dalších stejně tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

15.10.2011 v 20:15 | Nahoru | #105

Sisina píše: Vy toho naděláte
Na některý motory se to doporučuje, na některý ne...
Třeba motorů 2,0TDi to narozdíl od 1,9TDi nedělá dobře, praská hlava a po opravě se to stane klidně zase, pokud to auto nešetříš. Pokud ho chceš šetřit, tak je ti chip k ničemu.

My chip máme (8 let staré BMW), u naftovejch motorů to udělá hodně s výkonem v otáčkách, spotřeba určitě neklesne, je pak taky problém s emisema a musí se nechat delší dobu "doběhnout" turbo



Toto je taková polopravda, ony totiž motory 2.0tdi jsou jenom u Passatu dva typy, 8ventil a 16ti ventil. Prasakají jenom ty 16V protože mají stejnou stavbu jako 8V, ale jsou víc provrtaný kvůli těm 8mi ventilům navíc. U osmiventilu jsem v životě neslyšel o prasklé hlavě. Jeden mám doma, tak zjišťuju co to jde.

Chiptuning

15.10.2011 v 20:16 | Nahoru | #106
WhiteS strikes back ou máj

1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

15.10.2011 v 20:56 | Nahoru | #107
hlavne nechipovat naftu s filtrem pevnych castic jinac se s nim muzete rozloucit

Chiptuning

15.10.2011 v 22:00 | Nahoru | #108
no k to mu můžu napsat jenom jedno, a je to docela náhodička, že mám se všema těma motorama co k dočinění. Takže 1,6hdi peugeot 80 kw - máme jich 10 služebních na firmě, rok 2006 , teď najeto cca 200tis a ani jeden žádnej problém.... (sice teď budem obněňovat za jinou značku , ale to je jiná)doms máme 4 auta (je nás dost) je to 1,9 tdi 81kw a 110 kw - obě seat rok 2002 najeto cca 150 tis a taky žádnej problém, pak 2x superb 2,5 tdi 120kw 2004 najeto cca 180tis , zatím bez žádné poruchy, sice jdou za měsíc do světa ale max. spokojenost, je fakt, že každých 10-15tis výměna všech fitrů a oleje(nějak nevěřím longlajfům) ,jízda - v klídku za studena, když se to žene, tak dochladit turbo,atd atd...

(reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 11:24 | Nahoru | #109

uncompromised píše: Toto je taková polopravda, ony totiž motory 2.0tdi jsou jenom u Passatu dva typy, 8ventil a 16ti ventil. Prasakají jenom ty 16V protože mají stejnou stavbu jako 8V, ale jsou víc provrtaný kvůli těm 8mi ventilům navíc. U osmiventilu jsem v životě neslyšel o prasklé hlavě. Jeden mám doma, tak zjišťuju co to jde.



Ano, osmiventily tak poruchové nejsou. Je to v podstatě jen převrtaná devatenáctka! Pokud se ale nepletu, 8V motory mají vždy filtr pevných částic. Ale ten se dá dneska snadno odstranit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 11:25 | Nahoru | #110

knedlo píše: hlavne nechipovat naftu s filtrem pevnych castic jinac se s nim muzete rozloucit



Když už kupuji auto, které má z výroby bohužel filtr pevných částic, nechám ho neprodleně odstranit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 11:37 | Nahoru | #111

WhiteS píše: Když už kupuji auto, které má z výroby bohužel filtr pevných částic, nechám ho neprodleně odstranit.



Proč?

1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

16.10.2011 v 12:01 | Nahoru | #112
Hele whitesi, já už nějak nemám sílu se s tebou hádat, jen ti doporučím jedno.
Snaž se co nejméně vyjadřovat k věcem, o kterých toho skutečně moc nevíš.Ono je tady totiž doopravdy docela dost lidí, jejichž znalosti téhle problematiky jsou nepoměrně hlubší nežli tvoje - no a ve výsledku to vede jen k tomu, že kdyby ses naučil bučet, tak už budeš totální vůl...

Chiptuning

16.10.2011 v 14:30 | Nahoru | #113
Správní chipař není levný, ale přesně ví, co si může dovolit. DPF - odstranit až když zlobí, bohužel je to spíš antiekologická záležitost, která zvyšuje spotřebu, chipovat auto s DPF jde, musí se to ale umět. Já jsem schopnej nalít SW stažený z netu, ale nikdy bych to neudělal, je to prasečina. Správný chipař stáhne SW z auta včetně adaptačních hodnot a ten upraví podle přání zákazníka a dá zpátky, včetně záruky a bezplatného vrácení do původního stavu. Samozřejmostí je měření výkonu před i po. 2,0 tdci umí tuším Dieselpower - špička v chiptuningu, na moravě v bystřici je dobrý chiptuner. Kdo to dělá jinak, dopadne často blbě - propálené písty, ojnice z bloku atd. V tomhle je ověření dodavatele a nedůvěra na místě, je spousty nalejvačů, kteří třeba legálně koupí úpravu a lejou to tam hlava nehlava bez ohledu na stav a stáří motoru a jeho modifikaci.

Naposledy editováno 16.10.2011 14:31:35

5 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

16.10.2011 v 16:18 | Nahoru | #114
nějak mi uniká smysl celého tunění produkčních motorů....sám mám(vaším měřítkem) chcípáka 66kW a to mám ještě těch pár kiloweverek nějakejch unavenejch, po těch třinácti letech provozu a nějak nevnímám to, že bych strádal, nebo nestíhal... zajímá mně smysl toho pinožení za výkony a číslíčky... to je pro někoho fakt tak tak důležitý, mít nejvýkonější auto na vesnici?(něco ve stylu" ty jardo, přestaneme mrdat ty ovce, a necháme si vytunit naše chrochtáky s větrákem, to bude prdel) aby mohl super předjíždět a aby to mohl natírat slabším a pomalejším? no tak to potom nechoďte k čiptuzikářovi, ale zajděte si na dopravku, tam odevzdejte řidičák, hned potom si zajděte na psychiatrii za chocholouškem a hned bezprostředně potom jděte do prdele...copak nevidíte, že právě kvůli lidem(dobytkům) jako jste vy, je ježdění po českejch silnicích nebezpečný, zahuštěný, nevypočitatelný...že právě vy, autoonanisti můžete za to, že je tu spousta zbytečnejch nehod, který jsou jen a jen zaviněný vlastní nekázní a naprostou netolerantností vůči ostatním...nevidíte, že ten provoz, je už tak nahovno, že každej další zběsilej element ohrožuje jeho funkci? vy, co si myslíte , že auto je středobod vesmíru, kterej musí každýho ohromit ať stojící, jedoucí, kouřící nebo bourající, vážně si myslíte, že to na normální lidi působí tak, že si řeknou, hmmm to je frajer..asi budoucí president....ne, nepůsobí...jste jen stejný kokoti jako ti kokoti s uřvanejma rádiama a světýlkama pod autem...jen trochu jiný...uřvanci jsou k smíchu...vy s přemotorovanejma historickejma TDI jste jen nebezpeční....

to jsem se zas nasral...tolik kokotství pohromadě...

Chiptuning

16.10.2011 v 16:33 | Nahoru | #115
Mám octávii 66kW chipnutou na 101kW (jiný turbo, bez vstřiků)
Aktuální stav tachometru je 258 000km a jediný co se dělalo tak ve 198 000 rozlisovalo turbo a vyčistil ten kroužek co nastavuje lopatky, bo se to zasralo sazema.
Spojku jsem preventivně přehodil za jednohmotu a drží.

Teď půjdu i do sprintů vstřiků, bo 258tkm je na ty původní už moc, a s novou úpravou mapy se dostanu ještě o cca 10kW víc.

Spotřeba při normální jízdě stejná, když se na to šlápne tak z auta padají formované brikety a žere to i trávu okolo cesty

Rozdíl ve výkonu obrovský, před tím se měl ješte octávku bez proměné geometrie lopatek a to se nedá vůbec srovnávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 18:51 | Nahoru | #116
Bandaska> Co takhle čtu po fóru, jsi ten kokot jenom ty ... kdo říká, že když si nechá nachipovat auto, mimochodem u nás doma Tuareg i obě oktávky, musí zákonitě jezdit jak piča? při stejným tempu bude mít auto s větším krouťákem menší spotřebu, protože nepotřebuješ tak šlapat na plyn, aby to vůbec trochu jelo ... a určitě bezpečnější oktáva chiplá na 100kw s vyježděným řidičem než děda ve felicii 1.3 53kw ...

(reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 19:22 | Nahoru | #117
Bandaska> moc peknej nazor. A ted si bez do koupelny voplachnout drzku studenou vodou dej si facku a koukni se na sebe z blizka do zrcadla. Az to udelas, tak prid a napis co si videl. Jestli -> slaboduchyho idiota s inteligenci jako hovno v trávě, tak je vsechno v poradku, jesi ne, tak je neco spatne a zkus celej postup este jednou a poradne...

Chiptuning

16.10.2011 v 19:25 | Nahoru | #118
Měl jsem asi v pěti autech změněný softwer a nikdy se mi vůbec nic nestalo
ZRS Fábie 180koní (najel jsem s ní asi 100tis km,lítal jsem s ní co to šlo),Peugeot 607 2.2 hdi cca 180koní,ujeto 130tis km,teď mám mondeo 2.2tdci 180koní,450 kroutící moment (změřeno) najetý 30 tisíc km a bez jedinýho problému.. Vše mi dělal jeden člověk-kamarád.Jednou jsem si koupil auto,ve kterým chip byl,dal jsem mu to ze srandy zkontrolovat a zjistil,že tam jsou totální sračky,kvůli kterým dochází k fatálnímu poškození motoru.. Když to udělá rozumný člověk,tak se nemusí nikdo obávat,třeba že bude dělat dvě turba za rok a podobně... Chipujeme i kamiony,které jezdí 15tis km měsíčně a auta jezdí naprosto bez jedinýho problému. Z Mercedesu 1851 V8 (510 koní) jsme udělali 590 koníků,krotící moment vzrostl o 400NM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 19:36 | Nahoru | #119

uncompromised píše: Proč?



Protože je jenom na škodu! Ubírá výkon, při častější jízdě po městě se zanáší, apod.

Chiptuning

16.10.2011 v 19:39 | Nahoru | #120
Bohužel Bandaska má částečně pravdu,většina mlaďochů si chipuje auto z těchto důvodú... Nezajímá ho nižší spotřeba,z optimalizování průběhu výkonu,zajímá ho jedno: naser mi tam co nejvíc koní,klidně ať to hulí,mě to nesere,hlavně ať to jede..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112


TOPlist