mike92> představuješ si to jako hurvínek válku kamaráde.. Ten přístup k datům a změnám na magistrátě je hodně zabezpečený. Ty, když necháš motocykl seškrtit, dostaneš typový list ke škrtící sadě, který odneseš na magistrát, a oni ti na základě tohoto listu přepíší výkon ve velkém TP a vystaví ti malý TP s 25kw. Jenže musí do archivu uložit i kopii toho typového listu aby věděli a mohli dodatečně dohledat, kdo nese odpovědnost za jeho montáž a že byl montován člověkem - firmou, která má na montáž oprávnění. Takže jednoduše ,,jen tak´´ ti tam přepsat 89 na 25, nikdo už není takový sebevrah. Pak je to prakticky napomáhání k trestnému činu a to si nikdo na hrb neveme, ani ten nejlepší kamarád na magistrátu. Jediná tvoje šance je, nechat si to seškrtit legálně, poté otevřít. Samozřejmě v případě nehody s horšímy následky je jasné, že soudní znalec ví, že český evergreen 25kw jen v papírech je normálka a okamžitě z ostatků motorky dokáže s klidem určit, jaký motorka měla reálný výkon..Taky jsem to řešil, ale nakonec jsem koupil v 18ti fireblade s 25kw v TP, a když to tak teď beru zpět, jezdil jsem rozumně, bez problému...Ale to, co by se mohlo stát v případě nehody mi za kriminál opravdu nestálo. Takže někomu, kdo řeší tenhle problém a neuvědomuje si (stejně, jako já v 18ti) že by mohl snadno zkončit v chládku ikdyby nehodu nezavinil, doporučuju, aby se nad tím pořádně zamyslel dřív, než na takovou mašinu sedne. Toť můj názor