Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !
Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .
Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .
Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
125Marek> mrknu na ten kablík ono většinou to funguje jak má, jen občas zazlobí.....takže spojku raději pouštím pomalu, i když svítí neutrál
jinak díky za videa.....
jo a díval jsem se na tu PR5, ale ta cena 137 000,- mi přijde dost....opravdu se prodává za takové peníze nebo se dá sehnat levněji?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Vem si Hondu CRF 250L s cenou 110 - 120 00 kč . A to nabízí poměrně líný motor oproti AJP, váha je oproti AJP + 30 kg navíc!, měkoučký podvozek, mnohem nižší zdvihy a konstrukce stroje, která není určená čistě a jen do terénu.
Kawasaki KLX 250 Váha + 25 kg nahoře, zdvihy nizoučké (25 cm v předu, 23 vzadu vs. AJP 30 cm a 30cm) Výkon 22 koní, AJP 28 nebo 30... A cena cca 135 000 kč.
Yamaha WR 250R - nejpodobnější konkurent AJP PR5. Dejme tomu stejné parametry motoru, podvozku, váhy atd. A cena? Nová strojí přes 180 000 kč
Pak tu byla řeč o Gas Gas Cami 250. Ta nebyla tak radikální jako AJP a cena byla +- stejná, a však Cami zmizela z trhu a nikdo neví proč
Pokud narazíš nebo víš o podobném stroji jako je AJP, které má +- stejné vlastnosti, klidně to sem přidej Zde je forum právě o AJP, kde si počteš i o čínské konkurenci VV 250. Ta je s cenou úplně někde jinde. Jenže servis, neustálé opravy a neustálé upadávání věcí dává tušit důvod nízké ceny. Zrovna během testovačky jsme mluvili o tom, že VV sice jako kopie Hondy CRF v designově stejném rámu, možná vypadá bytelně... Ale kdo ti zaručí, že to VV dělá ze stejně kvalitního hliníku jako Honda.... Sice designově stejné, ale materiál asi už ne....
Proto má AJP nejnamáhanější místo stroje - krk řízení vyrobený jako ocelový svařenec, který je mnohem odolnější a pružnější než hliníkový svařenec
Proto bych byl s cenou opravdu opatrný Jasně, 137 000 kč je obrovský ranec peněz, na druhou stranu je na tom konkurence stejně nebo mnohem hůř
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... | Snasy_222 | 15 | 30.4.2021 v 09:17 mito7 |