Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !
Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .
Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .
Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
(a doufám, že můj ročník už jí má taky )
Trochu odbočím od volnoběžky, ke svoji krasavici .....tak aktuálně má najeto lehce přes 200km (z toho najel tak 120 taťka, já pořád ještě nemám řidičák, tak to nechci moc riskovat), no zatím vše funguje jak má, tak doufám, že to tak i zůstane ...radost na ni jezdit
Dva týdny zpátky mi přišly blástry z číny (stály mě asi 830,-), s tím, že u spojkové strany sedly parádně, ale horší to bylo s pravou stranou, prostě přes nádobku na brzdovou kapalinu nešel napasovat....tak jsem poprosil strejdu, jestli by mi neudělal o 3cm delší ten kovový kousek byl tak hodný a uděla, akorát je z nějakého divného plastu, ale vypadá, že by to mohlo něco vydržet (je hodně pevný)_jen jsem to obalil hrubým alobalem aby to nevypadalo blbě
No tak to je vše....tady jen pár fotek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Kdyby jsi měl motarda, poradil bych ti zvýšit celý předek vidlicemi z endura . Zvednout masku je v podstatě vyloučené, jelikož je sešroubovaná s brýlemi vidlic v jeden celek, stejně tak blatník je přišroubovaný přímo v brýlích. Bez zásadní úpravy můžeš laborovat jedině s tou výškou řiditek. A tam existují v podstatě 3 varianty:
1) podložky pod řidítka (tzv. klemy )
2) otočné zvýšení řidítek (klemy Vario )
3) vyšší řidítka (více prohnutá)
Já používám 1. možnost. Je to asi nejpevnější řešení, ale nevýhodou je, že se řidítka mimo zvýšení také částečně posunou dozadu, což není u Blaty úplně žádoucí. Druhá možnost naopak nabídne velký rozsah nastavení, ale obával bych se pevnosti a hlavně je drahá jako pes . Třetí možnost vidím dnes jako nejlepší řešení, protože neovlivní polohu řidítek v podélném směru, je asi nejelegantnější, nezvýší příliš váhu a ve finále je i poměrně jednoduchá a levná . Jen pevnost takových řidítek je teoreticky trochu menší.
Jinak, v inzerátu mi ta modro/oranžová kombinace připadala divná, ale postupně se mi líbí víc a víc . Až budeš někde v přírodě, mohl by jsi nám ji vyfoit v plné kráse ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... | Snasy_222 | 15 | 30.4.2021 v 09:17 mito7 |