Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !
Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .
Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .
Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Protoze uz to znali, tak mi vlastne prislo zapalko s konektorama, takze tohle byla pohoda. Zapalko je "bateriovy", takze na rozdil od puvodniho se musi do nej privest 12V z baterky, naopak neni pouzity "cerveny" drat z napajeci civky na altiku. Konektory pro napajeni prisly taky, jen se rozpojil jeden konektor v kastliku a nacvakla se do nej propojka z odbockou na CDI. Celkove prace na ctvrt hodiny, z toho nejvic zabere sudnani originalni civky, protoze je k ni naprd pristup.
Co se tyce altiku, aby se zamezilo tomu zpetnemu zapalu co rozkopne volnobezku, je tam na magnetu druhy casovaci vybezek, zapalko tedy snad pozna, jakym smerem se toci motor. Vybezek je vlastne sroub M5 nasroubovany primo do magneta pred casovaci vystupek a zboruseny na vysku vystupku. Cili sundat kastlik, vyvrtat diru 4.2mm, vyrezat zavit, pripravit si sroubek a na lepidlo ho tam dat. To zabralo kus casu, delal jsem to primo na motoru, abych nemusel sudnavat magneto, stejne to delali i v Ignitechu. Trochu casu zabralo sundani stareho pripeceneho papiroveho tesneni, to do tech 2h nepocitam.
Zatim neni pripojeny chcipak, stojanek, budiky Acewell se daji pripojit podle vseho primo na otackomerovy vystup z CDI, protoze na prvni pokus otackomerovy cidlo na svicaku nejelo, ale bzucelo to v dilne jen chvili a nemam tam zadny odsavani, takze jsem dal nelaboroval.
CDIcko prislo uz naprogramovany, nicmene tahle verze jde Sw upravovat - krivka predstihu, vypinani od spinacu apd.
Cena byla DCCDIP 3629Kc a civka 656Kc.
Naposledy editováno 02.03.2015 12:31:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... | Snasy_222 | 15 | 30.4.2021 v 09:17 mito7 |