Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !
Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .
Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .
Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04
Ozzy_ píše: po 11 tisich kilakach v prdeli retezovka ? Na 14 konovy masine ?
Jelikož je tam sériově montovanej netěsněný řetěz (a duralová rozeta), je výdrž celé řetězovky hodně individální záležitost, respektive hodně záleží na údržbě a druhu mazadla. Někdo ji měnil až snad po 5ti tisích. Já patlám řetěz olejem, tak 2x za rok ho vyperu a vydržel 20 tisic. Chvili jsem použival mazadlo od Motulu ve spreji, ale po tom šel řetěz rychle do kopru . Rozetu a pastorek mám zatím původní (cca 24t km).
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Aleš-ák píše: záleží na stylu jízdy.U BXE je to normální,že po 11000km odejde řetězovka.
Ok, me to jen prislo divny s fazerem, u kteryho se menila retezovka po 40 tisicich vicemene preventivne, a to ma 100 koni a byl i parkrat na dromu Ale je fakt ze bahno a jinej enduro bordel muze byt pro retez jina vyzva nez silnice. Sam sem zvedavej co da retez na mem Gasovi, coz je tak asi stejna kategorie 8 splasenych koni a 4T dvaca
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Menší ochutnávka z nedělní projížďky:
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
A myti je easy, vezmes wapku, a za 10 minut je cista jak detska prdelka ;) Pak jen oschnout, maznout to co ma bejt mastny, a je zas ready
Edit: ted v nedeli sem po prijezdu vzal wapkou i svoje nohy / boty na nohach TO fakt neslo
Naposledy editováno 11.03.2013 20:04:48
Jinak ještě k řetězům: jak tu píšete, dost záleží, jestli se jezdí na silnici nebo v terénu - blátě, prachu atd. A taky jak hodně se motorka trápí - zvedání na zadní, dobržďování, prudký trhání, zrychlování, údržba... My máme po cca 8 tisících např. primárko jako žraloka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Ozzy_ píše: Ok, me to jen prislo divny s fazerem, u kteryho se menila retezovka po 40 tisicich vicemene preventivne, a to ma 100 koni a byl i parkrat na dromu Ale je fakt ze bahno a jinej enduro bordel muze byt pro retez jina vyzva nez silnice. Sam sem zvedavej co da retez na mem Gasovi, coz je tak asi stejna kategorie 8 splasenych koni a 4T dvaca
40000km je pěkná porce O tom se může tomu netěsněnýmu řetězu za 450Kč leda tak zdát . U trialové motorky by asi teoreticky měl vydržel ještě méně, pokud bude namáhaný "trialovým" stylem (rozjezdy na jedničku, jízda po zadním atd. ) . Ale ze všeho nejvíc mu nakonec dá stejně asi zabrat bahno a prach než mechanický namáhání.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Martic píše: 40000km je pěkná porce O tom se může tomu netěsněnýmu řetězu za 450Kč leda tak zdát . U trialové motorky by asi teoreticky měl vydržel ještě méně, pokud bude namáhaný "trialovým" stylem (rozjezdy na jedničku, jízda po zadním atd. ) . Ale ze všeho nejvíc mu nakonec dá stejně asi zabrat bahno a prach než mechanický namáhání.
Jojo, taky si rikam ze nejhorsi bude prach .... jak brusna pasta, kdyz se to nalepi do malo odletujiciho mazani ... Mno uvidime ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
125Marek píše: Ozzy_> A natočíš v průběhu jara/léta nějakou malou ukázku z trialový sféry? Rád se přiučím
Hele, trial aby bylo na co koukat se trenuje 10 let :) Takze natocim tak maximalne jak si rozbijim usta pri pokusu preject 10 cm vysokou paletu
Beru to jako babetu, masinu na vyjezdy "kamkoli", a treningovej stroj na okruhy, rovnovahu a tak. Ze bych podaval jakykoli trialovy vykony si fakt nedelam iluze. Ale zkusim samo.
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Ale jestli to bude něco uvnitř motorky, tak to je blbý...
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Myslel jsem rozvodový řetízek ..Ventil to může dělat také.Kouknu se alespoň na vůli těch ventilů.Kolik jsou prosím Martine ventilový vůle na sacím a výfukovým ? Ty zvuky jdou jakoby od hlavy.
Jestli ti bliká ten "grafický" otáčkoměr, tak sis možná někdy (omylem) smáčkl za běhu motoru pravé tlačítko. Tím se totiž rozšteluje ta hodnota signalizce 11000 a místo toho se tam uloží hodnota momentálních otáček motoru.
Ventilový vůle Blata snad udává jen 0,1 +- 0,02mm na sání a výfuk, ale doma nastavujeme 0,1-0,12mm sácí a 0,12-0,15mm výfukový (takhle to má předepsaný i Sachs X-road 125 se stejnym licenčnim motorem).
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Pozn.: toto je neveřejné video, mělo by jít spustit pouze přes tento odkaz
Jinak příští týden by měla jít Blatka do opravy, jednak právě na výměnu kabelu (netroufneme si ho vyměnit) a na opravu staré známé volnoběžky
Dnes už přišla, měl by to být ten nejlepší suprčupr model s pružinami z pistole
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Ta volnoběžka je taková hezky barevná u těch svárů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Naposledy editováno 14.03.2013 15:25:01
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Z toho je vidět, že velké firmy mají zájem stále vyrábět tyto, pro někoho malé a zbytečné, modely. Co vím, tak v plánech Blatovské 250 není motor 250, ale klidně i větší Ta motorka je stavěná pro motor vyšší kubatury. Je tedy klidně možné, že půjde cestou KTM, která má v jediném rámu Duke 3 motory: 125, 200 a nový 390 ccm
Abych řekl pravdu, pořídit si třeba Hondu NC700 (v jakékoliv verzi), mi přijde jako kravina. Jasně, Honda je spolehlivá, OK, není to úplně špatná motorka, ale motorku si kupuji, že má srdíčko Tohle je bezpohlavní stroj, není mastný, není slaný, umí všechno, neumí zároveň nic, motor má sice krouťák, ale nemá výkonovou špičku. Ta motorka nemá koule
Většina dnešních motorek s bájným výkonem 35 kW (pokud nejsou seškrcené) je dělána jako stroj, nikoliv zdroj zábavy a potěšení Snad jste mě pochopili
Jinak, subdodavatelé - to je asi ten největší problém takového malého výrobce . Díly buď nejsou (dodavatel zkrachoval, nedodával díly jak měl atd.) a nebo je dodává, ale v naprosto neuspokojivé kvalitě . Oba ty faktory firmě Blata neskutečně ublížily
Naposledy editováno 14.03.2013 23:37:37
125Marek píše: Z toho je vidět, že velké firmy mají zájem stále vyrábět tyto, pro někoho malé a zbytečné, modely. Co vím, tak v plánech Blatovské 250 není motor 250, ale klidně i větší Ta motorka je stavěná pro motor vyšší kubatury. Je tedy klidně možné, že půjde cestou KTM, která má v jediném rámu Duke 3 motory: 125, 200 a nový 390 ccm
Abych řekl pravdu, pořídit si třeba Hondu NC700 (v jakékoliv verzi), mi přijde jako kravina. Jasně, Honda je spolehlivá, OK, není to úplně špatná motorka, ale motorku si kupuji, že má srdíčko Tohle je bezpohlavní stroj, není mastný, není slaný, umí všechno, neumí zároveň nic, motor má sice krouťák, ale nemá výkonovou špičku. Ta motorka nemá koule
Většina dnešních motorek s bájným výkonem 35 kW (pokud nejsou seškrcené) je dělána jako stroj, nikoliv zdroj zábavy a potěšení Snad jste mě pochopili
Souhlas . Do dnešní Evropy by se dle mého názoru velice hodila "legendární" kubatura 350, která by mohla nabídnout výkon blízký těm "bájným" 35 kw . Líbí se mi filozofie KTM, která vycítila šanci a tenhle objem nasadila u Freeridu a nyní uvádí na trh 390ku Duka a myslím že tím rozhodně chybu neudělala . A zároveň to jsou motorky, kterým nechybí zábavnost. V kubaturách 300-450ccm vidím do budoucna velký potenciál a rozhodně by to byla i velká šance pro Blatu .
Na té tvé teorii o Hondě NC700 něco bude
Jinak je opravdu škoda, že letos Blata na výstavách v Praze chyběla . I když teda né zas tak úplně, protože v Letňanech byl u stánku ČMN k vidění nový minibike pro rychlý špunty v kategorii Junior A
Naposledy editováno 14.03.2013 23:47:55
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... | Snasy_222 | 15 | 30.4.2021 v 09:17 mito7 |