globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč ano, proč ne?
Znáte konkrétní důvod, proč ji nekoupit? Resp. máte osobní zkušenosti s TNT? Případně doložené fotečkou?
Líbí se mi to kuva. FEST!!!

Uzavřeno 04.04.2012 v 21:59 uživatelem Marex
Předchozí
1 2
Následující

Proč ano, proč ne?

5.10.2011 v 21:45 | Nahoru | #1
Taky se mi to zatraceně líbí ,je to luxusní mašina,ale představ si ,že ti to někde spadne(niomu to nepřeju,le bohužel se to stát může) ,kde na to budeš shánět díly? To bys musel všechno nový a to se sakra prodraží.Jinak nevidim důvod proč ne

1 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?

5.10.2011 v 21:46 | Nahoru | #2
Najdi majitele současné i minulé a ptej se jich! O těch italských krámech nemajitelé moc vědět nebudou

Jinak nice!!!

Naposledy editováno 05.10.2011 21:47:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?

5.10.2011 v 22:04 | Nahoru | #3

ST3 píše: O těch italských krámech nemajitelé moc vědět nebudou



Jen bych dodal, že výrobcem těchto ,,italských krámů" je čínská firma.

1 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?

5.10.2011 v 22:08 | Nahoru | #4
Velmi vysoká spotřeba. Stačí se na ni podívat zblízka. Ta elektrika je doslova k popukání. Máš pocit že to musí shořet jen když na to bafneš.
Navíc Beneli je celkově taková maličká. Malinký stupačky, malinký páčky, malinký všechno. Pro malinký Italy. Od známého itala jsem onehdá slysel že i italové sami Beneli nekupují, protože se ji bojí kvůli spolehlivosti. Vloni na podzim jsem seděl na několika modelech v Miláně a fakt divná motorka. Jen pro lidi co se chtějí extrémně odlišovat a jsou za to ochotni trpět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?

5.10.2011 v 22:12 | Nahoru | #5

LovecTaťka píše: Jen bych dodal, že výrobcem těchto ,,italských krámů" je čínská firma.



Beneli se stále vyrábí v Itálii. Čínská firma je jen majitel. Stejně jako majitel Volva, Jaguaru a za nedlouho Saabu. To je jako bys řekl že KTM je indické, když má indického majoritního akcionáře

(reakce na) Proč ano, proč ne?

5.10.2011 v 22:16 | Nahoru | #6

seikos píše: Beneli se stále vyrábí v Itálii. Čínská firma je jen majitel. Stejně jako majitel Volva, Jaguaru a za nedlouho Saabu. To je jako bys řekl že KTM je indické, když má indického majoritního akcionáře



To já samozřejmě vím, že se vyrábí neustále v Itálii, jen jsem chtěl podotknout že majitelé jsou Číňani.

(reakce na) Proč ano, proč ne?

5.10.2011 v 22:26 | Nahoru | #7

seikos píše: Od známého itala jsem onehdá slysel že i italové sami Beneli nekupují, protože se ji bojí kvůli spolehlivosti.

Slyšel jsem přesně to samý.
Jinak, já sem na tom "jenom seděl", a to asi 5 vteřin, ale už to je pro mě nezapomenutelnej zážitek, tak si ani nedovedu představit, jaký to na tom je jezdit, natož to vlastnit. To, že je to malý mi přišlo taky, ale u mě to bylo spíš tim, že jsem velkej do všech stran, pro normálního člověka mi to přišlo v normě. A abych odpověděl na to, na co se ptáš v názvu topicu - "Ano, protože Benelli - Ne, protože Benelli.

1 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?

5.10.2011 v 22:26 | Nahoru | #8
...a já jsem si vždycky myslel,že majoritní akcionář vlastní většinu....

Loni jsem byl v Milánu taky a třeba Tre-k mi moc malej nepřipadal a to měřim 194cm...Jinak co o tom vim já,tak to "jenom" trochu víc žere jinak je to naopak od převzetí číňanama kvalitnější,jenom má ta fabrika trochu osobitej přístup....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?

5.10.2011 v 22:42 | Nahoru | #9

zmulin píše: ...a já jsem si vždycky myslel,že majoritní akcionář vlastní většinu....

Loni jsem byl v Milánu taky a třeba Tre-k mi moc malej nepřipadal a to měřim 194cm...Jinak co o tom vim já,tak to "jenom" trochu víc žere jinak je to naopak od převzetí číňanama kvalitnější,jenom má ta fabrika trochu osobitej přístup....


A zrovna na tom Treku co tam stál u zdi jsem tam seděl taky . To byla nějaká zvýšená verze Amazonas. Jediné co na něm bylo veliké, byla výška sedla. Jinak vše malinké a fórové. Třeba zrovna ty stupačky, velikost jen na půl podrážky. Na to že to má být cestovní "enduro", asi by se to rozpadlo i při rychlejším přejezdu kolejí. Obyčejná verze byla ještě drobnější. A to mám 172cm.

Naposledy editováno 05.10.2011 23:02:28

Proč ano, proč ne?

5.10.2011 v 23:26 | Nahoru | #10
prej to zere i travu okolo silnice.. nekdy jsem tady na m.cz cet jak nekdo psal, ze ma kamose kterej se ale boji jezdit na vyjizdky aby ho to nekde nenechalo, ze kazdych 60km musi mit pumpu.

Jinac Design super, trosku mi to pripomina Transformers

1 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?

5.10.2011 v 23:29 | Nahoru | #11
si myslím, že bys měl napsat PMka lidem co jí měli/mají. Tady je to samý kdesi cosi...

Napiš uživateli "Scandal"

za mě? Benelli 1130? Pojď do mě a honem!!!! fofrníky pod zadkem, suchá spojka...

1 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?

5.10.2011 v 23:35 | Nahoru | #12
Každý čtvrtý je číňan v tomto vlákně je čtvrtý "LovecTaťka"

(reakce na) Proč ano, proč ne?

6.10.2011 v 00:38 | Nahoru | #13

mm-art-airbrush píše: Každý čtvrtý je číňan v tomto vlákně je čtvrtý "LovecTaťka"



No toto
Taková drzost

Naposledy editováno 06.10.2011 00:38:59

Proč ano, proč ne?

6.10.2011 v 07:50 | Nahoru | #14
kua to se mi líbí...někde jsem čet, že kámoš kámoše měl kámoše a ten že prej ... podle mě, pokud ji budeš mít jen na nějaké lítání kolem komína a za rok nenajedeš 10 000, tak to zkus. v nejhorším to prodáš

Proč ano, proč ne?

6.10.2011 v 09:44 | Nahoru | #15
Taky se mi líbí, klidně bych do toho šel...

Tenkrát na výstavě jsem na to šahal tak různě a každej plast mi přišel, že při při prvním padnutí ze stojánku upadně, ale to je u víc mašin...ale pojede to kurevsky

(reakce na) Proč ano, proč ne?

6.10.2011 v 10:17 | Nahoru | #16
seikos> Velkooffroad bych od toho ani nečekal,stupačky bych stejně vyměnil za zubatý s vyndavacíma gumama a páčky to má stejný jako cokoli jinýho.Teda vlastně ne-Benelli je má stavitelný...
Co jsem v Děčínskym MotoArte vyzvídal,tak dnešní Benellky už pár let žádný zásadní problémy nemaj.Jenom to prostě žere od 7-mi vejš.
Velký jako GSA to neni,aly myslim,že ty se tam zrovna podle fotek za origo plexi vpohodě schováš a řidítka úzký taky moc nejsou...
Ostatně srovnání je jasný : http://srovnani.kat...onas/yamaha-tdm-900/

2 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?

Skvělá odpověď, děkuji! 6.10.2011 v 11:15 | Nahoru | #17
Kámoš ji má třetí sezonu, první jahr výroby 2004 a je pravda, že nějaké problémy (spíše větší než menší) s tím má prakticky neustále od doby co ji koupil. Ty pozdější ročníky už ale byly opravdu vychytanější.
Motorka jede vskutku dobře, když jede... Jen co vím o jeho nejhorších problémech: Od začátku problém s poddimenzovaným alternátorem, jakmile se sepnou ventilátory (ve městě běžej skoro non-stop), zhasínaj světla. Problémy se startem - ohřátý motor absolutně ne a ne. Sem tam to chcípne samo od sebe (ne během jízdy, jen na neutral) Motor sám o sobě je bez obtíží, ale eletrika je opravdu zbastlená a to doslova. Stačí přijít blíž a mrknout na hlavní kabel. svazek
Teď už asi 3 měsíce nejezdí - pro změnu KO volnoběžka.

Souhlas, že motorka je to opravdu nádherná, kompaktní, super ovladatelná a ta spotřeba není až tak hrozná, jak se řiká. Kámoš jezdí za cca 7,5 (motorka v serii, bez laďáku, KN filtru apod.) - svižnější ale pořád normál tempo do cca 140-150km/h, pak už to leze nahoru jako u každý motorky.

Pokud ji budeš brát, určitě sáhni po novějším ročníku, měl by být prost většiny problémů.

Kdyžtak napiš přímo jemu - uživatel Buteo tady v databázi

Jen si neodpustím poznámku na závěr... TNT 1130 jede o malinkej chlup méně než Tuono 2006+, tím nemyslím na top speed, ale pružnost motoru v různých rychlostech - osobně vyzkoušeno

Dobře vyber
W.

(reakce na) Proč ano, proč ne?

6.10.2011 v 11:35 | Nahoru | #18
Wilder> jj..Buteo vyborne poradi a ferove rekne a vysvetli vsecko co se mu prihodilo..

(reakce na) Proč ano, proč ne?

6.10.2011 v 12:23 | Nahoru | #19

VlastíkPlamínek píše: si myslím, že bys měl napsat PMka lidem co jí měli/mají. Tady je to samý kdesi cosi...

Napiš uživateli "Scandal"

za mě? Benelli 1130? Pojď do mě a honem!!!! fofrníky pod zadkem, suchá spojka...



Bebecko ji ma taky...

Proč ano, proč ne?

6.10.2011 v 15:51 | Nahoru | #20
Nikdy jsem tuhle motorku nevlastnil,ale kamarád ji před 3 roky zakoupil (Benelli) a pokud nebyl potřeba servis tak nebylo nad ni.Ovšem opravit tuhle motorku zkoušelo jen co ja vim asi 3 servisy ale nedokázal ji opravit ani autorizovaný servis v Brně proto ji prodal.
Takže za mě kupovat bežne mototorky které v sevisu aspoň 5 x do roka vidí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?

6.10.2011 v 18:06 | Nahoru | #21

Wilder píše: Kámoš ji má třetí sezonu, první jahr výroby 2004 a je pravda, že nějaké problémy (spíše větší než menší) s tím má prakticky neustále od doby co ji koupil. Ty pozdější ročníky už ale byly opravdu vychytanější.
Motorka jede vskutku dobře, když jede... Jen co vím o jeho nejhorších problémech: Od začátku problém s poddimenzovaným alternátorem, jakmile se sepnou ventilátory (ve městě běžej skoro non-stop), zhasínaj světla. Problémy se startem - ohřátý motor absolutně ne a ne. Sem tam to chcípne samo od sebe (ne během jízdy, jen na neutral) Motor sám o sobě je bez obtíží, ale eletrika je opravdu zbastlená a to doslova. Stačí přijít blíž a mrknout na hlavní kabel. svazek
Teď už asi 3 měsíce nejezdí - pro změnu KO volnoběžka.

Souhlas, že motorka je to opravdu nádherná, kompaktní, super ovladatelná a ta spotřeba není až tak hrozná, jak se řiká. Kámoš jezdí za cca 7,5 (motorka v serii, bez laďáku, KN filtru apod.) - svižnější ale pořád normál tempo do cca 140-150km/h, pak už to leze nahoru jako u každý motorky.

Pokud ji budeš brát, určitě sáhni po novějším ročníku, měl by být prost většiny problémů.

Kdyžtak napiš přímo jemu - uživatel Buteo tady v databázi

Jen si neodpustím poznámku na závěr... TNT 1130 jede o malinkej chlup méně než Tuono 2006+, tím nemyslím na top speed, ale pružnost motoru v různých rychlostech - osobně vyzkoušeno

Dobře vyber
W.


Dík. Tohle mě zajímá.
Co se týče Tuňáka, tak ten se mi nelíbí. Není to v podstatě ani naháč. Jen odstrojili silnici a oplastovali nevzhledná místa....takovej sérovej street fighter.
Už jsem dokonce přemýšlel o Speed Triplovi,ale nějak mi to nesedí opticky...... je to málo hranatý.
Superduke by mě sežral i s botama.....
Těžký to mám... těžký.

Naposledy editováno 06.10.2011 18:07:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?

8.10.2011 v 20:06 | Nahoru | #22
Marex> Ještě k těm plastům.V Motoarte mi taky u nějaký karbon verze připadaly fórový,načež mě mechanik ujistil,že je to vpoho,protože jsou jenom zlehka namontovaný a ne napevno napasovaný,jak by to udělal před následnym prodejem v rámci předprodejního servisu a je fakt,že ta vedle byla uplně vcajku,takže tam bych taky moc problém neviděl.
V nějakym testu jsem o TNT čet,že trochu víc hrčej větráky,páč ty chladiče po stranách maj víc práce.Každopádně tomu na rozdíl od Tuona určitě brzdí líp zadek,jestli ho aspoň trochu používáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?

8.10.2011 v 22:11 | Nahoru | #23

zmulin píše: Marex> Ještě k těm plastům.V Motoarte mi taky u nějaký karbon verze připadaly fórový,načež mě mechanik ujistil,že je to vpoho,protože jsou jenom zlehka namontovaný a ne napevno napasovaný,jak by to udělal před následnym prodejem v rámci předprodejního servisu a je fakt,že ta vedle byla uplně vcajku,takže tam bych taky moc problém neviděl.
V nějakym testu jsem o TNT čet,že trochu víc hrčej větráky,páč ty chladiče po stranách maj víc práce.Každopádně tomu na rozdíl od Tuona určitě brzdí líp zadek,jestli ho aspoň trochu používáš.


Jestli používám zadní brzdu? Většinu ubrzdí motor (V2) a zbytek nechávám na zadním kole, ať je nějaká zábava.

(reakce na) Proč ano, proč ne?

8.10.2011 v 22:40 | Nahoru | #24
Marex> 3V už tolik motorem brzdit nebude,aby nebylo tý srandy moc

2 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?

8.10.2011 v 22:53 | Nahoru | #25
když k tomu nemám co říct, tak aspoň napíšu:
"nekdy jsem tady na m.cz cet jak nekdo psal, ze ma kamose kterej se ale boji jezdit na vyjizdky"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?

8.10.2011 v 23:20 | Nahoru | #26
lichořešnice> Někdo má a tají,jinej zas aspoň hodně čte a ptá se http://translate.go...-tnt-1130-88988.html

(reakce na) Proč ano, proč ne?

8.10.2011 v 23:39 | Nahoru | #27

lichořešnice píše: když k tomu nemám co říct, tak aspoň napíšu:
"nekdy jsem tady na m.cz cet jak nekdo psal, ze ma kamose kterej se ale boji jezdit na vyjizdky"


Stydí se za svoji ošklivou a nudnou Japonku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?

9.10.2011 v 11:22 | Nahoru | #28

zmulin píše: lichořešnice> Někdo má a tají,jinej zas aspoň hodně čte a ptá se http://translate.go...0-88988.html [/quote]

anebo se podívá do starších diskuzí, je tam toho dost, aby si udělal obrázek

Naposledy editováno 09.10.2011 11:23:21

(reakce na) Proč ano, proč ne?

9.10.2011 v 22:04 | Nahoru | #29

lichořešnice píše: anebo se podívá do starších diskuzí, je tam toho dost, aby si udělal obrázek


Kdyby se četly jenomm starý diskuze,tak už se nikdo nic novýho nedozví

1 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?

18.10.2011 v 18:30 | Nahoru | #30
Něco dalšího např. zde.
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 Temue 13 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty
Nastavení odpružení a průběh trakce... Benelli TNT 1130 MTNT 3 2.9.2014 v 11:53 kennypool
Na co si dat pozor pri koupi TNT Benelli TNT 1130 valdavalda 13 19.6.2013 v 14:08 Buteo
Resetování servisního intervalu Benelli TNT 1130 jelelen 2 17.6.2013 v 19:57 Zx-10RCarlos
Kterou z těchto italek by jste bral... [1 ... 7, 8] Benelli TNT 1130, MV Agusta Brutale 910 S Ryuichi 215 28.2.2013 v 19:36 zmulin


TOPlist