Líbí se mi to kuva. FEST!!!
Uzavřeno 04.04.2012 v 21:59 uživatelem Marex
2 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?
Motorka jede vskutku dobře, když jede... Jen co vím o jeho nejhorších problémech: Od začátku problém s poddimenzovaným alternátorem, jakmile se sepnou ventilátory (ve městě běžej skoro non-stop), zhasínaj světla. Problémy se startem - ohřátý motor absolutně ne a ne. Sem tam to chcípne samo od sebe (ne během jízdy, jen na neutral) Motor sám o sobě je bez obtíží, ale eletrika je opravdu zbastlená a to doslova. Stačí přijít blíž a mrknout na hlavní kabel. svazek
Teď už asi 3 měsíce nejezdí - pro změnu KO volnoběžka.
Souhlas, že motorka je to opravdu nádherná, kompaktní, super ovladatelná a ta spotřeba není až tak hrozná, jak se řiká. Kámoš jezdí za cca 7,5 (motorka v serii, bez laďáku, KN filtru apod.) - svižnější ale pořád normál tempo do cca 140-150km/h, pak už to leze nahoru jako u každý motorky.
Pokud ji budeš brát, určitě sáhni po novějším ročníku, měl by být prost většiny problémů.
Kdyžtak napiš přímo jemu - uživatel Buteo tady v databázi
Jen si neodpustím poznámku na závěr... TNT 1130 jede o malinkej chlup méně než Tuono 2006+, tím nemyslím na top speed, ale pružnost motoru v různých rychlostech - osobně vyzkoušeno
Dobře vyber
W.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?
Wilder píše: Kámoš ji má třetí sezonu, první jahr výroby 2004 a je pravda, že nějaké problémy (spíše větší než menší) s tím má prakticky neustále od doby co ji koupil. Ty pozdější ročníky už ale byly opravdu vychytanější.
Motorka jede vskutku dobře, když jede... Jen co vím o jeho nejhorších problémech: Od začátku problém s poddimenzovaným alternátorem, jakmile se sepnou ventilátory (ve městě běžej skoro non-stop), zhasínaj světla. Problémy se startem - ohřátý motor absolutně ne a ne. Sem tam to chcípne samo od sebe (ne během jízdy, jen na neutral) Motor sám o sobě je bez obtíží, ale eletrika je opravdu zbastlená a to doslova. Stačí přijít blíž a mrknout na hlavní kabel. svazek
Teď už asi 3 měsíce nejezdí - pro změnu KO volnoběžka.
Souhlas, že motorka je to opravdu nádherná, kompaktní, super ovladatelná a ta spotřeba není až tak hrozná, jak se řiká. Kámoš jezdí za cca 7,5 (motorka v serii, bez laďáku, KN filtru apod.) - svižnější ale pořád normál tempo do cca 140-150km/h, pak už to leze nahoru jako u každý motorky.
Pokud ji budeš brát, určitě sáhni po novějším ročníku, měl by být prost většiny problémů.
Kdyžtak napiš přímo jemu - uživatel Buteo tady v databázi
Jen si neodpustím poznámku na závěr... TNT 1130 jede o malinkej chlup méně než Tuono 2006+, tím nemyslím na top speed, ale pružnost motoru v různých rychlostech - osobně vyzkoušeno
Dobře vyber
W.
Dík. Tohle mě zajímá.
Co se týče Tuňáka, tak ten se mi nelíbí. Není to v podstatě ani naháč. Jen odstrojili silnici a oplastovali nevzhledná místa....takovej sérovej street fighter.
Už jsem dokonce přemýšlel o Speed Triplovi,ale nějak mi to nesedí opticky...... je to málo hranatý.
Superduke by mě sežral i s botama.....
Těžký to mám... těžký.
Naposledy editováno 06.10.2011 18:07:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Nastavení odpružení a průběh trakce... Benelli TNT 1130 | MTNT | 3 | 2.9.2014 v 11:53 kennypool |
Na co si dat pozor pri koupi TNT Benelli TNT 1130 | valdavalda | 13 | 19.6.2013 v 14:08 Buteo |
Resetování servisního intervalu Benelli TNT 1130 | jelelen | 2 | 17.6.2013 v 19:57 Zx-10RCarlos |
Kterou z těchto italek by jste bral... [1 ... 7, 8] Benelli TNT 1130, MV Agusta Brutale 910 S | Ryuichi | 215 | 28.2.2013 v 19:36 zmulin |