Sociologicko-behaviorální průzkum
Růžovka jaro 2017 se koná od 30.3. do 2.4.
Naše strategie na období 2012-2015 - aneb vlákno pro korporátní krysy
Taky dlíte podstatnou část pracovní doby na m.cz? Vadí vám když přijde kolega něco ukázat na vašem počítači a dole na liště vidí pootvíraný "autentický sexy fotky", "speedy dement" a podobně? Připadáte si nemístně, nebo snad jako kdybyste okrádali svého zaměstnavatele? Vítejte v maskovacím korporátním vlákně! Zde si můžeme ulevovat ze všech pracovních frustrací, vítané jsou zejména nadávky na mítinky, brífingy brainstormingy, prezošky, stížnosti na plat, poměry, na smejdy z jiného oddělení, na hajzly z mateřské korporace a na pablba z vedlejšího kanclu.
copyright ZuzukiB
Založeno generické zipové vlákno, které bylo k velké lítosti všech zavřeno.
Současný stav berušek a koťátek je zaznamenám níže
Pravidla:
- Tomíkovi a Doktorovi za (nehortenovsky) vyměklé chování
- Rentiérovi za nerentiérské chování
- Dizzi za argumentaci googlem a jinými výhradně elektronickými zdroji
- Vlastík za pohrdání lidmi bez vkusu, intelektu a kulturního rozhledu, upozorňování na vlastní vytříbenost, přehled a ostrovtip
- Ostatním za píčování a vysírání (zejména megerám)
Udělit může: kdokoliv komukoliv, v případě protestů trestaného rozhoduje to, zda se na vlákně najde kromě udílejícího ještě alespoň jeden uživatel, který do půl hodiny od vzneseného protestu potvrdí oprávněnost udělené berušky.
Za hustokrutý čin doložený důkazem získavá uživatel denní imunitu proti udělování berušek (hustokrutost musí odsouhlasit většina)
[img]
Naposledy editováno 01.01.2019 12:34:06
2 reakcí na tento příspěvek Růžové doupě neřesti bez strategie
Motivovalo by to lidi ke studiu oborů, který se opravdu vyplatí studovat (tzn. zaplatím sice školné, ale až si pak najdu dobrou práci, nebudu platit daně - budu je mít v zásadě předplacené) , zároveň by byl tlak na hospodárnost školy (pokud by si student měl vybrat školu za 200 tisíc nebo 400 tisíc, jistě by v momentu rozhodování kalkuloval s tím, jestli ty peníze aktuálně má anebo nemá a tudíž by jistě uvítal, kdyby škola za 400 tisíc se chovala hospodárněji a byla třeba za 300. Pokud ty peníze aktuálně nemá, banka by si spočítala, jestli je realistické mu na toto vzdělání pučit anebo ne).
Já myslím, že klíčový je prostě nějak zahrnout osobu studenta do té roviny, kolik to celé stojí, protože takhle si hodně lidí studuje zadarmo obory, z jejichž vystudování pak společnost nemá absolutně nic a proto nevím, proč by to měla cálovat. Model "tržní přístup" je v tomhle úplně neprůstřelnej a jsem přesvědčená, že by fungoval v dlouhým období, ale uznávám, že v realitě nastává velmi zřídkakdy.