Sociologicko-behaviorální průzkum
Růžovka jaro 2017 se koná od 30.3. do 2.4.
Naše strategie na období 2012-2015 - aneb vlákno pro korporátní krysy
Taky dlíte podstatnou část pracovní doby na m.cz? Vadí vám když přijde kolega něco ukázat na vašem počítači a dole na liště vidí pootvíraný "autentický sexy fotky", "speedy dement" a podobně? Připadáte si nemístně, nebo snad jako kdybyste okrádali svého zaměstnavatele? Vítejte v maskovacím korporátním vlákně! Zde si můžeme ulevovat ze všech pracovních frustrací, vítané jsou zejména nadávky na mítinky, brífingy brainstormingy, prezošky, stížnosti na plat, poměry, na smejdy z jiného oddělení, na hajzly z mateřské korporace a na pablba z vedlejšího kanclu.
copyright ZuzukiB
Založeno generické zipové vlákno, které bylo k velké lítosti všech zavřeno.
Současný stav berušek a koťátek je zaznamenám níže
Pravidla:
- Tomíkovi a Doktorovi za (nehortenovsky) vyměklé chování
- Rentiérovi za nerentiérské chování
- Dizzi za argumentaci googlem a jinými výhradně elektronickými zdroji
- Vlastík za pohrdání lidmi bez vkusu, intelektu a kulturního rozhledu, upozorňování na vlastní vytříbenost, přehled a ostrovtip
- Ostatním za píčování a vysírání (zejména megerám)
Udělit může: kdokoliv komukoliv, v případě protestů trestaného rozhoduje to, zda se na vlákně najde kromě udílejícího ještě alespoň jeden uživatel, který do půl hodiny od vzneseného protestu potvrdí oprávněnost udělené berušky.
Za hustokrutý čin doložený důkazem získavá uživatel denní imunitu proti udělování berušek (hustokrutost musí odsouhlasit většina)
[img]
Naposledy editováno 01.01.2019 12:34:06
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
A to skoro 300kg má samotná motorka, nemluvě o třech naložených kufrech.
Já prostě potřebuju motorku na které když pojedu na lehko sám bude dostatečně mrštná a agilní abych si užil sportovnější jízdu, když pojedu ve dvou na dovolenou aby měla dostatečnej výkon jet svižně i plně naložená a když najedu na polňačku nebo na louku v pohodě to zvládne a já ji zvládnu z takovéhoto terénu dostat na kola a ven.
Tzn. velká (c)endura parníkoidního typu nepřipadají absolutně v úvahu, stejně jako (c)endura kolem 600ccm. Chce to prostě motorku střední třídy 800-1000ccm s dostatečným výkonem a vzpřímeným posezem. To všechno v cenové relaci rozhodně do 100.000,-Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
Danny350 píše: valibuk> no jo a teď si vem že s tím pojedu někde ve velmi lehkém terénu po polňačce na dovolené hledajíc přespání na kraji lesa a někde se mi to zaboří nebo spadne. Tak su v prdeli, můžu to tam nechat a jít na nejbližší silni stopovat traktory.
A to skoro 300kg má samotná motorka, nemluvě o třech naložených kufrech.
Já prostě potřebuju motorku na které když pojedu na lehko sám bude dostatečně mrštná a agilní abych si užil sportovnější jízdu, když pojedu ve dvou na dovolenou aby měla dostatečnej výkon jet svižně i plně naložená a když najedu na polňačku nebo na louku v pohodě to zvládne a já ji zvládnu z takovéhoto terénu dostat na kola a ven.
Tzn. velká (c)endura parníkoidního typu nepřipadají absolutně v úvahu, stejně jako (c)endura kolem 600ccm. Chce to prostě motorku střední třídy 800-1000ccm s dostatečným výkonem a vzpřímeným posezem. To všechno v cenové relaci rozhodně do 100.000,-Kč
tímhle jsem si taky prošel hledal jsem rok co by mi vyhovovalo, pak jsem si uvedomil co budu jezdit a koupil si cesťáka. Mám pocit, že si moc nevybereš.
Danny350 píše: valibuk> no jo a teď si vem že s tím pojedu někde ve velmi lehkém terénu po polňačce na dovolené hledajíc přespání na kraji lesa a někde se mi to zaboří nebo spadne. Tak su v prdeli, můžu to tam nechat a jít na nejbližší silni stopovat traktory.
A to skoro 300kg má samotná motorka, nemluvě o třech naložených kufrech.
Já prostě potřebuju motorku na které když pojedu na lehko sám bude dostatečně mrštná a agilní abych si užil sportovnější jízdu, když pojedu ve dvou na dovolenou aby měla dostatečnej výkon jet svižně i plně naložená a když najedu na polňačku nebo na louku v pohodě to zvládne a já ji zvládnu z takovéhoto terénu dostat na kola a ven.
Tzn. velká (c)endura parníkoidního typu nepřipadají absolutně v úvahu, stejně jako (c)endura kolem 600ccm. Chce to prostě motorku střední třídy 800-1000ccm s dostatečným výkonem a vzpřímeným posezem. To všechno v cenové relaci rozhodně do 100.000,-Kč