Sociologicko-behaviorální průzkum
Růžovka jaro 2017 se koná od 30.3. do 2.4.
Naše strategie na období 2012-2015 - aneb vlákno pro korporátní krysy
Taky dlíte podstatnou část pracovní doby na m.cz? Vadí vám když přijde kolega něco ukázat na vašem počítači a dole na liště vidí pootvíraný "autentický sexy fotky", "speedy dement" a podobně? Připadáte si nemístně, nebo snad jako kdybyste okrádali svého zaměstnavatele? Vítejte v maskovacím korporátním vlákně! Zde si můžeme ulevovat ze všech pracovních frustrací, vítané jsou zejména nadávky na mítinky, brífingy brainstormingy, prezošky, stížnosti na plat, poměry, na smejdy z jiného oddělení, na hajzly z mateřské korporace a na pablba z vedlejšího kanclu.
copyright ZuzukiB
Založeno generické zipové vlákno, které bylo k velké lítosti všech zavřeno.
Současný stav berušek a koťátek je zaznamenám níže
Pravidla:
- Tomíkovi a Doktorovi za (nehortenovsky) vyměklé chování
- Rentiérovi za nerentiérské chování
- Dizzi za argumentaci googlem a jinými výhradně elektronickými zdroji
- Vlastík za pohrdání lidmi bez vkusu, intelektu a kulturního rozhledu, upozorňování na vlastní vytříbenost, přehled a ostrovtip
- Ostatním za píčování a vysírání (zejména megerám)
Udělit může: kdokoliv komukoliv, v případě protestů trestaného rozhoduje to, zda se na vlákně najde kromě udílejícího ještě alespoň jeden uživatel, který do půl hodiny od vzneseného protestu potvrdí oprávněnost udělené berušky.
Za hustokrutý čin doložený důkazem získavá uživatel denní imunitu proti udělování berušek (hustokrutost musí odsouhlasit většina)
[img]
Naposledy editováno 01.01.2019 12:34:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
ZuzukiB píše: no tak nevylučuje se to, ale pokud jsou zákazníci, který zaujme barva, předpokládám, ze nepozná, jestli to bude funkcni. I když předpokládá, ze bude, vlastně se nenamáhá si to ověřit
lidi podle mě chtějí věci, co fungují a vypadají pěkně a klidně jsou i drahý, to je celá strategie apple, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
Dr.Houba píše: lidi podle mě chtějí věci, co fungují a vypadají pěkně a klidně jsou i drahý, to je celá strategie apple, ne?
Hej přesně tak já když vidím nějaký vybavení na kajak, který je funkční a ještě k tomu dobře vypadá, tak neodolám i když je třeba docela drahý a tak úplně moc ho zrovna nepotřebuju
Ale teda funkčnost a použitelnost apple výrobků bych radši nekomentovala