globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vypuštění karburátoru
FZS 600 Fazer(99)Prosím radu kde je vypušták na karbce.Chtěl bych na zimu z nich vypustit palivo.Mnohokrate vám děkuju.

1 reakcí na tento příspěvek Vypuštění karburátoru

29.9.2011 v 12:17 | Nahoru | #1
Vždycky je ve spodní části plovákové komory. Ale jestli ti můžu poradit tak se na to vykašli, je to nesmysl. Vypusť ho raději až na jaře a nebudeš mít problémy se startem.

1 reakcí na tento příspěvek Vypuštění karburátoru

29.9.2011 v 12:18 | Nahoru | #2
Nejlěpší je párkrát za zimu motorku prohřát, třeba i jen na volnoběh. Ale karbce bych taky nevypouštěl.
Základ je natankovat jako posední opravdu dobrej benzin.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypuštění karburátoru

29.9.2011 v 12:23 | Nahoru | #3
Namork1> Jeste me napadlo nastartovat a zavrti kohout a moc by tam toho zustat asi nemelo.....Nevim proc,ale FZS ma kohoou pod nadrží a bez odklopení se na nej nelze dostat,leda ze japonci maji mensi ruceAsi tak 5x5cm))

Vypuštění karburátoru

29.9.2011 v 12:31 | Nahoru | #4
Vypustit ale až na jaře

(reakce na) Vypuštění karburátoru

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2011 v 12:31 | Nahoru | #5
LUBOS> Jak jsem psal .... doporučuju nic nevypouštět, jestli chceš udělat pro motorku na zimu maximum tak jen vyndej baterku a dobij ji a naplň nádrž až po víčko. Sem tam s ní popojeď a víc neřeš. Dělám to tak roky a nikdy jsem neměl problém se startem po zimě. Max. před prvním startem vypustit karburátor ale i na to jsem často kašlal a stejně hned chytla. Vypouštět na zimu je k ničemu, víc škody jak užitku ale to by zas bylo na dlouhé hádání ..... (vypustit-nevypustit, startovat-nestartovat,měnit-neměnit....apod.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypuštění karburátoru

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2011 v 12:41 | Nahoru | #6

Dřík píše: Nejlěpší je párkrát za zimu motorku prohřát, třeba i jen na volnoběh. Ale karbce bych taky nevypouštěl.
Základ je natankovat jako posední opravdu dobrej benzin.



o tom startovani by se dalo spekulovat...já to nedělám,kamaradum to nedoporučuju..ale pro mě za mě...vypouštět karbce taky ne, začnou uvnitř oxidovat, po naliti benzinu se bordylek uvolni,ucpe trysky..baterku vyndat,jestli maš naladu,jestli ne, nech jí tam, po zimě mužeš startnout přes káru...

1 reakcí na tento příspěvek Vypuštění karburátoru

29.9.2011 v 12:44 | Nahoru | #7
nechápu, proč by se nemohla nastartovat...? Nejlíp projet, ale když nemůžeš, tak aspoň na volnoběh. Promažeš co máš anebude Ti tam kondenzovat voda. Naopak doporučuju!
Spíš nevyndávat baterku je blbost. Vybíjení baterky pod určitou hodnotu ji ničí

(reakce na) Vypuštění karburátoru

29.9.2011 v 12:58 | Nahoru | #8

Axel píše: o tom startovani by se dalo spekulovat...já to nedělám,kamaradum to nedoporučuju..ale pro mě za mě...



Taky mám pár kámošů co to takhle dělají a nepodařilo se mi jim to vymluvit ale na druhou stranu proč taky.... ať si každý dělá co si myslí že je nejlepší, je to každého věc.
Můj názor je ten že v našich podmínkách není zima zas až tak dlouhá aby motoru vadilo odstavení na pár měsíců a naopak každý studený start dává motoru nejvíc na prdel tak proč mu takhle "pomáhat" když stejně nikam nejedu. Pouze můj názor.

(reakce na) Vypuštění karburátoru

29.9.2011 v 12:59 | Nahoru | #9
Dřík: Pokud je motorka v teplé garáži, startování je zbytečné.
Pokud je ve studené garáži, tak naopak po každém zahřátí motoru voda začne při chladnutí kondenzovat o to víc.
Lepší je držet se zásady "pokud nechceš nikam jet, nestartuj". Už proto, že nejvíc se motor opotřebovává při studeném startu, tak proč jich dělat zbytečně víc?

Karburátory má valnější smysl vypouštět až od dob, kdy po vyschnutí benzínu zůstávají na dně plovákovek medové sračky, takže posledních pár let. Nevím, jestli jsou to ty slavné biosložky nebo nějaká aditiva, ale preventivním vypuštěním človek rozhodně nic nezkazí.
(ale kdybych měl vypouštěcí šrouby nějak obtížně přístupné, asi bych se na to vykašlal)

1 reakcí na tento příspěvek Vypuštění karburátoru

29.9.2011 v 14:01 | Nahoru | #10
ona je to debata jako: měnit olej před zimou, nebo až na jaro
Já ji rozhodně dvakrát za zimu nastartuju a je klid. Nestalo se mi, že bych na jaře nenastartoval a myslím, že promazat a potáhnout, nakonzervovat olejovým filmem věci co můžou reznout (lapovaný a leštěný povrchy dost rychle). Navíc to člověk prostě nevydrží Vůči plovákovkám právě nevypouštět a to z důvodu jak Ty říkáš těch biosložek. Lepší je tam mít palivo, který obačas spálíš a tím je nahradíš dobrým z nádrže.
P.S. Spíš teď vidívám něco jakoby sádru z těch sraček co se tu čepují...

(reakce na) Vypuštění karburátoru

29.9.2011 v 14:59 | Nahoru | #11

Dřík píše: ona je to debata jako: měnit olej před zimou, nebo až na jaro
Já ji rozhodně dvakrát za zimu nastartuju a je klid. Nestalo se mi, že bych na jaře nenastartoval a myslím, že promazat a potáhnout, nakonzervovat olejovým filmem věci co můžou reznout (lapovaný a leštěný povrchy dost rychle). Navíc to člověk prostě nevydrží Vůči plovákovkám právě nevypouštět a to z důvodu jak Ty říkáš těch biosložek. Lepší je tam mít palivo, který obačas spálíš a tím je nahradíš dobrým z nádrže.
P.S. Spíš teď vidívám něco jakoby sádru z těch sraček co se tu čepují...



A to si jako myslíš, že v nádrži se biosložka z paliva nevylučuje? Doporučení výrobce paliva (čepro) je neskladovat palivo s příměsí biosložky déle jak 3 měsíce a to včetně "ležení" v nádrži. Bohužel jediné palivo vyskytující se v ČR a nemající v sobě biosložku je uloženo ve státních hmotných rezervách a dodává se pouze armádě (v rámci obměny ve skladech). Maximálně můžeš použít na zimu technický benzín z drogerie, když už biosložku nechceš .

Vypuštění karburátoru

29.9.2011 v 16:00 | Nahoru | #12
některý benziny dělají bordel jiný ne (řekl bych že je to kvalitou a poměrem mísení)...ověřeno praxí I proto bych to občas projel, nebo prohřál a dolil čerstvej benzin.

Naposledy editováno 29.09.2011 16:02:31

Vypuštění karburátoru

29.9.2011 v 16:01 | Nahoru | #13
Před zimou na poslední jízdy dej do nádrže čistící aditivum jednak kvůli kondenzované vodě a druhak aby na ten nechutný mrdník z biosložek, na zimu natankuj plnou ať zbytečně nerezne nádrž, a vypusť a nech povolené odkalovací šrouby. Na jaře akorát dotáhneš, zaplavíš a jedeš Stejně ty 2 max 3 měsíce, kdy člověk nejezdí, nemá cenu moc hrotit

Benzín v plovákovce není dobrý nápad - beztak tam nezůstane do jara ani omylem, pomalu se vypaří spolehlivě do týdne, zůstane tam z něj leda bílý slizovitý mrdník

Vypuštění karburátoru

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2011 v 16:51 | Nahoru | #14
nech to bejt jek to je něktré karburátory jak vyschnou tak se loupou/drolí a dělaj neplechu a nejde je doladit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer alinn 15 2.5.2024 v 20:39 alinn
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer salzi 0 23.3.2024 v 14:15 salzi
házení nových kotoučů [1, 2, 3] Yamaha FZS 600 Fazer alinn 62 17.2.2024 v 21:50 MilanR1
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer Langobardi 5 11.2.2024 v 20:39 Rooks
žárovka Osram Yamaha FZS 600 Fazer alinn 16 16.12.2023 v 13:40 Krovak


TOPlist