globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výbrus=Větší tryska?
 
26.9.2011 v 20:17
Chtěl bych se zeptat znalých,jestli má cenu po výbrusu(650jednovál) řešit nějak tryskování.Ne že by mi to nejelo,ale prostě mně zajímá,jestli se parametry natolik změní aby to mělo smysl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbrus=Větší tryska?

27.9.2011 v 12:18 | Nahoru | #1

Janek píše: Ty ses sekl taky
Pokud je kompresní poměr 9,5, tak pokud by se jen změnil díky vrtání (počítám o 0,5 mm) jen objem nasáté směsi, kompresní poměr by se zvedl na cca 9,6:1.
Jenže díky vrtání se změní i prostor nad pístam a proto se zvětší i prostor pro stlačení směsi. Pokud bys do toho tedy započítal celý zvýšený objem stlačené směsi o zvětšené vrtání (0,5 mm), zůstane celkový kompresní poměr téměř stejný.
Tady bych komplikace nehledal.
Pokud má Anti nějaký pochybnosti, jak jsem psal, na brzdu s tím a doladit pořádně. U nás to odbrždění stojí 500,-, se seřízením (výměna trysky) je cca 1000,- , což si myslím, není tak moc v porovnání s domácími pokusy.



jako že se bavíme o rozdílech 00prd-to je mi jasné,ale nejde mi do hlavy,že s větším průměrem pístu klesne tlak.
podle mně musí jít nahoru,né dolů.

Naposledy editováno 27.09.2011 12:19:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbrus=Větší tryska?

27.9.2011 v 12:31 | Nahoru | #2

Dolph-cz píše: jako že se bavíme o rozdílech 00prd-to je mi jasné,ale nejde mi do hlavy,že s větším průměrem pístu klesne tlak.
podle mně musí jít nahoru,né dolů.



tlak je síla (F) na plochu (S) tedy P=F/S. Když zvětšíš plochu (pístu) zmenší se ti celkový tlak. Ale jak řekli kluci, to jsou tak malé změny že nemá smysl se tím zabývat.

to je hodně elementárně ale podaný

jinak kompresi kdybys honil tak než vybrusem tak spíš tvarem pístu a profilem hlavy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist