VTR je na úpravy ideální protože je tam dost věcí na zlepšení a zároveň má motorka dost charakteru aby to mělo smysl. Samozřejmě to nikdy nepojede jako moderní sporty a nejvíc se to pozná na okruhu, ale dá se z toho postavit docela příjemná silniční motorka.
Většinu toho co na motorce proběhlo realizoval a někdy pomohl vymyslet assassin kterému patří dík
Napište i svoje zkušenosti.
úpravy v příspěvcích:
#1-7
#55
#71-74
Naposledy editováno 12.05.2012 23:33:20
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
Stručný návod.
Komplet předek z CBR 954 i s přepínačema:
1.Spodní brýle.. je třeba ubrousit dorazy pro plný rejd
2.Chladiče musí jít dozadu.... pro plný rejd
3.Změnit pozici hadic (brzda, spojka) na páčkách....jinak se opřou o budíky
4.Upravit kapoty.... drhnou kolínka plynových lanek při rejdu
5.Vyměnit konektor pravého přepínače CBR za původní VTR
Bod 3 a 4 by vyřešily vyšší řídítka pokud existují.. nepátral jsem
Ložisko krku je shodné s VTR
Předek je o cca 3cm níže (rád bych přeměřil jiné VTR pro jistotu) což je podle mechanika Pepy Šilera na rozbití držky(Pepa chválil).....Brněnský okruh jsem přežil takže až tak horké to nebude. Do zatáček padá hezky a zvedá se taky pěkně. Při brždění přední kolo nepodkluzuje a ani se na něj nestaví, řidítka nevibrují. Neměl jsem odvahu na nějakou střelbu. Byl jsem na okruhu prvně a na vidlích a brzdách jsem měl najeto cca 12 KM.
Uvidíme další jízdy a chování celku. V provozu najeto cca 50KM na okruhu 4 jízdy.
Zadek CBR 954:
Třeba kousek vnějšího podsedláku z CBR, světlo a měl jsem i spodní(vnitřní) podsedlák s držákem SPZ a osvětlením SPZ- jednodušší než upravovat origo, COčko, montážka, lamino nebo ABS plast a kit.
Zadní tlumič 954:
Bez úpravy origo podsedláku... přesunutí batrky se to neobejde
Moje řešení = podsedlák z 954 a přesunutí ukostření motoru na zadní napínák nebo delší drát ukostření.
Samozřejmě vyrobit spodní mezikus pod tlumič.
Zadek jsem na okruhu neměl... nebyla odvaha to hned takhle zkoušet (pevnost mezikusu, natavení jednotky)
Foto dodám... umřel mi kabel od foťáku.
Naposledy editováno 23.05.2013 00:01:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
Celej předek z CBR954 se dává a funguje, ono se možná brýlemi změnila i geometrie, neměl by být problém. Asi bys to poznal při hodně prudkym brždění, motorka se vlní jak had a skoro chce spadnout. Aspoň to je můj poznatek když jsem měl hodně povolený předpětí pružin (taky je při brždění geometrie dole).
Vyšší řídítka jdou bez problémů - VFR800fi, stačí jen přehodit, snad by mohly pomoct.
Dával jsi tam i tu zadní kyvku? Tam už bych si pohlídal hlavně ať to není moc vysoko, ale to asi budeš vědět sám
Jen pro zajímavost, za kolik jsi Brno jel?
Asi taky něco málo připíšu když to vidím
e: koukám že o kyvce jsi předtím nepsal, tak nic ...
Naposledy editováno 23.05.2013 09:11:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |