bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úpravy VTR1000F
20.9.2011 v 21:49
Napíšu pár poznatků z úprav VTR. Většina jich pochází z US fora http://www.superhawkforum.com/forums/index.php a něco se dá najít i na UK http://www.vtr1000.org/. Hodně mi pomohl po mailu i Roger Ditchfield z http://www.revolutionuk.co.uk/ kterej toho ví o ladění vtr asi nejvíc.
VTR je na úpravy ideální protože je tam dost věcí na zlepšení a zároveň má motorka dost charakteru aby to mělo smysl. Samozřejmě to nikdy nepojede jako moderní sporty a nejvíc se to pozná na okruhu, ale dá se z toho postavit docela příjemná silniční motorka.
Většinu toho co na motorce proběhlo realizoval a někdy pomohl vymyslet assassin kterému patří dík

Napište i svoje zkušenosti.

úpravy v příspěvcích:
#1-7
#55
#71-74

Naposledy editováno 12.05.2012 23:33:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

23.5.2013 v 09:08 | Nahoru | #1
Cumho>

Celej předek z CBR954 se dává a funguje, ono se možná brýlemi změnila i geometrie, neměl by být problém. Asi bys to poznal při hodně prudkym brždění, motorka se vlní jak had a skoro chce spadnout. Aspoň to je můj poznatek když jsem měl hodně povolený předpětí pružin (taky je při brždění geometrie dole).
Vyšší řídítka jdou bez problémů - VFR800fi, stačí jen přehodit, snad by mohly pomoct.

Dával jsi tam i tu zadní kyvku? Tam už bych si pohlídal hlavně ať to není moc vysoko, ale to asi budeš vědět sám

Jen pro zajímavost, za kolik jsi Brno jel?

Asi taky něco málo připíšu když to vidím

e: koukám že o kyvce jsi předtím nepsal, tak nic ...

Naposledy editováno 23.05.2013 09:11:27

(reakce na) Úpravy VTR1000F

23.5.2013 v 23:28 | Nahoru | #2
S radostí jsem koukal na to VFR, ale jsem zklamám ono nemá upsidy. Takže nejspíš nebude sedět průměr přírub řídítek.

Čas bohužel nevím. To Brno jsem dostal jako dárek od Moji. Byla to motoškola s tím Sršněm. Myslel jsem,že nám čas na konci nějak zdělí a ono nic. Kluci měli nějakou aplikaci v telefonech co jim to měřila s pomocí navigace.

S vlněním při prudkém brždění nebyl sebemenší problém... na cílovce bylo na budíku kolem 220 pak je tam ten pravý vracák a ani náznak neklidu. Jen si budu muset pohrát s hladinou oleje ve vidlích....mám pocit jako by narážely na šutr a to nejsou úplně vespod... takže si myslím, že je v nich moc oleje.

Zadní kyvku mám doma. Podle mých sběžných měření si nemyslím, že tam půjde vmáčknout.
Zadní tlumič ovšem vleze A s mezikusem je na mm stejně dlouhý jako origo.......Navíc pánové je tohle řešení levnější než starší VTR jednotka.

Naposledy editováno 23.05.2013 23:41:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist