VTR je na úpravy ideální protože je tam dost věcí na zlepšení a zároveň má motorka dost charakteru aby to mělo smysl. Samozřejmě to nikdy nepojede jako moderní sporty a nejvíc se to pozná na okruhu, ale dá se z toho postavit docela příjemná silniční motorka.
Většinu toho co na motorce proběhlo realizoval a někdy pomohl vymyslet assassin kterému patří dík
Napište i svoje zkušenosti.
úpravy v příspěvcích:
#1-7
#55
#71-74
Naposledy editováno 12.05.2012 23:33:20
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
EDIT: na svych nekdejsich strankach to psal G. Nemish
What are the best brake pads/lines combination for the VTR? EBC HH pads combined with Galfer or Goodridge braided SS brake lines and a CBR929RR master cylinder. This combination absolutely ROCKS! The performance is about 90% of those on the RC51, and I don't think I'll ever use all the brake on the RC.
Naposledy editováno 17.10.2011 08:45:11
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
Postupovali jsme s assassinem podle obecnejch zásad ladění který jsem vyčetl na Superhawk foru, opět
Takže obecný zásady pro ladění karburátorů bez Dynojet kitu, to je s původníma pružinama jehel, jsou:
- zaslepená jedna přední podtlaková dírka ovlivňující rychlost jehly
- zadní jehla zvednutá o 0.5mm (nebo jeden zářez) víc než přední. Jehly můžou bejt různě podložený podle toho jak je potřeba, ale zadní o těch 0.5mm víc
- zadní hlavní tryska o číslo větší než přední, stejně jako v sérii
Víceméně se dá říct že pokud dáte na vtr laďáky, mělo by stačit poštelovat jehly, případně dát 48 volnoběžný trysky který trochu obohatí směs v celym spektru otáček.
Moje nastavení: Změna volnoběžných trysek z 50 na 48, jehly Factory Pro přední na prostředním zářezu, zadní o jeden výš, hlavní trysky jsme nechali 180 a 182. S nastavením šroubků volnoběžný směsi nebylo třeba hýbat, dělá se podle Idle Drop Procedure popsaný v manuálu.
Další změna je přední dlouhej náfuk v airboxu, stejnej jako zadní. Teoreticky posiluje zátah ve středních otáčkách.
Jede to teď v podstatě od volnoběhu (mám zvýšený na 1500), střed se zdá opravdu silnější, a zatahuje až do omezovače bez zaváhání. Navíc se spotřeba dostala na hodnoty co jsem měl v sériovém stavu, bere většinou kolem 8 litrů, předtím 9-9.5.
48 volběžný trysky
Materiál se odebírá jen na ocelovém prstenci, ne na magnetu, doporučený nový průměr je 146mm a tloušťka 10.15mm.
Tahle úprava má svoje rizika, asi se trochu rozhodí vyvážení kliky, setrváky na sobě maj vyvrtaný vyvažovací dirky který odebráním materiálu zmizí, navíc je otázka jakým způsobem vlastně byl ten setrvák vyváženej – jestli jen setrvačník, nebo dohromady s klikou ... Takže tuhle úpravu nemůžu jednoznačně doporučit.
Každopádně to teď má veselejší projev, motor se líp vytáčí. Negativa jsem při jízdě nepozoroval.
Původně jsem objednal nějaký levný čínský z ebay ale moc nepasovalo, měl jsem pocit že časem rozláme kapotáž. Tak jsem našel F.Fabbri z R2R, kde je dokonce levnější než v zahraničí.
Funguje, líbí se mi, pasuje (i když taky ne úplně dokonale) – takže spokojenost.
Vlevo čína, vpravo Fabbri
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
(líbila by se mi v Africe)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
Stev píše: Ďuričko> šlape v pohodě, jediný starosti jsou, že po zimě, kterou baterka nabitá nevydržela, jí musíš odpojit a nabít. Levná nabíječka z lídlu za 200 to zvládá, ty chytřejší bych radši nepoužíval. Napiš kdyžtak assassinovi jak je to s nabíjením
Díky moc!
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
Písty s vyšší kompresí jsou celkem vyzkoušený že fungujou co jsem tak viděl, třeba JE pistons, ale asi to chce i vačky, úpravy hlav, zapalování.
Jenom pro zajímavost, co na tom motoru všechno máš kromě turba? Já se v tomhle moc nevyznám, nejsem technik, takže ani nevím jestli jsou tady potřeba další úpravy. Ta nižší komprese asi vyhovuje, ale co třeba vačky a zapalování?
Naposledy editováno 11.01.2013 10:35:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
No a upravy na VTR turbo mám : snížená komprese 8:1 at ,přečasování vyfukovích vaček,uprava karburátorů na přeplnování- komplet utesněné a používám 3 bar palivovou pumpu, regulátor paliva na závislosti na plnícím tlaku turba, upravená spojka pro max výkon,a používám seriové zapalko, podvozek je upraven pro kategorii modified street twin. jo a pouzil jsem rám z varadera- pevnost, ale budu ho měnit zpet za origo vtr,snižuji váhu. No a na nadcházející sezonu jinej rám, jiné zapalko ignitech, a plno jinejch drobností. A hlavne palivo do ted jsem jezdil závodní benzin VP racing C16 litr za 150kča ted pojedu vervu 100. Provozní náklady jen se chci zeptat, ty máš namontované ty civky z cbr1000RR, rad bych to vyzkoušel. Diky Mr.Housenka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
Ty cívky tam určitě dej, má to trochu vliv na výkon, a u dragstera by se to mohlo projevit víc. Úprava je snadná, spočívá jen v tom sehnat si cívky i s kabeláží, a přepájet dva drátky. Cívky můžou bejt z více hond, starý CBR 600 (i CBR600F myslím), 1000, od roku 08 (poslední generace 600 a 1000) už jsou jiný, tak nevím jestli se vlezou.
Ještě se zeptám, to přečasování vaček jsi dělal sám a na původních?
Naposledy editováno 11.01.2013 12:38:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |