globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úpravy VTR1000F
20.9.2011 v 21:49
Napíšu pár poznatků z úprav VTR. Většina jich pochází z US fora http://www.superhawkforum.com/forums/index.php a něco se dá najít i na UK http://www.vtr1000.org/. Hodně mi pomohl po mailu i Roger Ditchfield z http://www.revolutionuk.co.uk/ kterej toho ví o ladění vtr asi nejvíc.
VTR je na úpravy ideální protože je tam dost věcí na zlepšení a zároveň má motorka dost charakteru aby to mělo smysl. Samozřejmě to nikdy nepojede jako moderní sporty a nejvíc se to pozná na okruhu, ale dá se z toho postavit docela příjemná silniční motorka.
Většinu toho co na motorce proběhlo realizoval a někdy pomohl vymyslet assassin kterému patří dík

Napište i svoje zkušenosti.

úpravy v příspěvcích:
#1-7
#55
#71-74

Naposledy editováno 12.05.2012 23:33:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

11.1.2013 v 12:18 | Nahoru | #1
Stev> abych po pravdě řekl, tak rozdíl s hvězdicí factory je minimální, jen reakce na plyn je asi lepší. jj přesně tak používám kit 1.7 tam se vrtají vzdušníka v karbcech, nevratná uprava. k těm pístom seriové vtr má kompresi 9.5 at a mé písty měly 12,5 at odjel jsem na nich jednu závodní sezonu a cca 500 km v provozu a začaly klepat pístní čepy. Kamarad co si ode mne koupil před pár lety moje závodní vtr tak používá pisty JE piston, a závodí a zatim ok.
No a upravy na VTR turbo mám : snížená komprese 8:1 at ,přečasování vyfukovích vaček,uprava karburátorů na přeplnování- komplet utesněné a používám 3 bar palivovou pumpu, regulátor paliva na závislosti na plnícím tlaku turba, upravená spojka pro max výkon,a používám seriové zapalko, podvozek je upraven pro kategorii modified street twin. jo a pouzil jsem rám z varadera- pevnost, ale budu ho měnit zpet za origo vtr,snižuji váhu. No a na nadcházející sezonu jinej rám, jiné zapalko ignitech, a plno jinejch drobností. A hlavne palivo do ted jsem jezdil závodní benzin VP racing C16 litr za 150kča ted pojedu vervu 100. Provozní náklady jen se chci zeptat, ty máš namontované ty civky z cbr1000RR, rad bych to vyzkoušel. Diky Mr.Housenka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

11.1.2013 v 12:37 | Nahoru | #2
Mr-Housenka> díky za popis Já pravě slyšel že ten ignition advancer má smysl jen u novějších vtr, kde je ten motor už takovej měkčí, a teď co píšeš o něm nebudu dál uvažovat. Těch 12.5 už je asi moc, JE má kolem 11? To už si nevybavuju.
Ty cívky tam určitě dej, má to trochu vliv na výkon, a u dragstera by se to mohlo projevit víc. Úprava je snadná, spočívá jen v tom sehnat si cívky i s kabeláží, a přepájet dva drátky. Cívky můžou bejt z více hond, starý CBR 600 (i CBR600F myslím), 1000, od roku 08 (poslední generace 600 a 1000) už jsou jiný, tak nevím jestli se vlezou.
Ještě se zeptám, to přečasování vaček jsi dělal sám a na původních?

Naposledy editováno 11.01.2013 12:38:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

11.1.2013 v 13:21 | Nahoru | #3
Mr-Housenka> Ahoj, ten Tymákov je kousek od Šťáhlav, ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist