globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úpravy VTR1000F
20.9.2011 v 21:49
Napíšu pár poznatků z úprav VTR. Většina jich pochází z US fora http://www.superhawkforum.com/forums/index.php a něco se dá najít i na UK http://www.vtr1000.org/. Hodně mi pomohl po mailu i Roger Ditchfield z http://www.revolutionuk.co.uk/ kterej toho ví o ladění vtr asi nejvíc.
VTR je na úpravy ideální protože je tam dost věcí na zlepšení a zároveň má motorka dost charakteru aby to mělo smysl. Samozřejmě to nikdy nepojede jako moderní sporty a nejvíc se to pozná na okruhu, ale dá se z toho postavit docela příjemná silniční motorka.
Většinu toho co na motorce proběhlo realizoval a někdy pomohl vymyslet assassin kterému patří dík

Napište i svoje zkušenosti.

úpravy v příspěvcích:
#1-7
#55
#71-74

Naposledy editováno 12.05.2012 23:33:20

1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F

12.5.2012 v 23:24 | Nahoru | #1
Doladění směsi

Postupovali jsme s assassinem podle obecnejch zásad ladění který jsem vyčetl na Superhawk foru, opět

Takže obecný zásady pro ladění karburátorů bez Dynojet kitu, to je s původníma pružinama jehel, jsou:
- zaslepená jedna přední podtlaková dírka ovlivňující rychlost jehly
- zadní jehla zvednutá o 0.5mm (nebo jeden zářez) víc než přední. Jehly můžou bejt různě podložený podle toho jak je potřeba, ale zadní o těch 0.5mm víc
- zadní hlavní tryska o číslo větší než přední, stejně jako v sérii

Víceméně se dá říct že pokud dáte na vtr laďáky, mělo by stačit poštelovat jehly, případně dát 48 volnoběžný trysky který trochu obohatí směs v celym spektru otáček.
Moje nastavení: Změna volnoběžných trysek z 50 na 48, jehly Factory Pro přední na prostředním zářezu, zadní o jeden výš, hlavní trysky jsme nechali 180 a 182. S nastavením šroubků volnoběžný směsi nebylo třeba hýbat, dělá se podle Idle Drop Procedure popsaný v manuálu.
Další změna je přední dlouhej náfuk v airboxu, stejnej jako zadní. Teoreticky posiluje zátah ve středních otáčkách.

Jede to teď v podstatě od volnoběhu (mám zvýšený na 1500), střed se zdá opravdu silnější, a zatahuje až do omezovače bez zaváhání. Navíc se spotřeba dostala na hodnoty co jsem měl v sériovém stavu, bere většinou kolem 8 litrů, předtím 9-9.5.

48 volběžný trysky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F

11.1.2013 v 10:17 | Nahoru | #2
Stev> nazdarek, koukám, že jezdíš podobné nastavení jako já, ve vtr do provozu používám dynojet,Kn a vyfuky scorpion. A v druhém vtr které jsem používal na závody dragsteru mam factory kit a měl jsem namontovanou i zapalovací hvězdici factory+4 stupně předstihu v celém pásmu. S factory kitem byla motorka ostřejší od startu. zkoušel jsem i vysokokompresní písty vlastní upravy, ale nevydržely to pístní čepy. Nyní již používám factory kit ve vtr které přeplnuji turbem. přeplnuji karburátory. Mám namontované pevné sponováky rozvodáčků, pro jistotu, vyroba samo doma Přes zimu opet upravuji nastaveni pro větší výkon. foto motorky na profilu Mr.Housenka Moc rád se podělím o zkušenosti s VTR
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist