Téma: Batůžek už má plechárnu.
 
19.9.2011 v 11:55
Čau nesmějte se, ale koumám co za plechovku si pořídit. Webovky "plechovkáři" jsem neobjevila. Právě jsem dodělala řidičák, ale vůbec nevim do čeho se pustit. Poradí někdo začátečníkovi? Nechci malý "dámský" autíčko, za prvý jsem dost vysoká, za druhý prťavejm autům nevěřim, že mě při bouračce ochrání a za třetí jelikož si auto chci nechat dýl, musí se tam vejít pak kočárek i s nákupem .

No aspoň základní požadavky:

1) kombík
2) diesel
3) tyrkysová modrá ( jako na obrázku níže )
4) denně s tím nalítám tak min. 60 km ( převážně přes město ) + výlety na víkendy
5) mělo by vydržet min. 5 let
6) cena max. do 150 tis. to už je velkej strop


Tak cooo, čekám na rady



Naposledy editováno 07.10.2011 09:32:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:19 | Nahoru | #1

Poggy píše: Nečetl jsem celou diskuzi. Tak se snad nebudu opakovat. Pokud nutně trváš na něčem v dieselu. Vzal bych v úvahu Octavia/Golf/Fabia/Polo 1,9 SDi. Nebo v benzínu nějakou 1,6 Mpi osmiventil. Vynhul bych se ale drahým autům typu Passat, BMW apod. Ty sice za 150 koupíš, ale účet za opravu/zprvoznění bude v servisu dalších 60-100 tis! Na A6 apod zapomeň úplně.
Druhá rada. Nekupuj auto v bazaru! 99% jsou pasti jak sviň. Vidím to v práci pomalu denně. Chceš-li pěkný auto tak od autorizovanýho prodejce. Neříkám, že všechny jsou OK, ale tak čtvrtina je pěkných a máš hlavně možnost uplatnit určité garance. U nás se do bazarovek obvykle před prodejem udělá komplet servis a další nezbytně nutné investice. Cena je ale obvykle vyšší.
Vyhnul bych se francouzkým autům. Jsou levný, ale od cca 100 tkm budeš jezdit čím dál víc do servisu. Nedejbože pokud se ti v tom začne sypat elektronika a to brzy začne. To se pak hroutí jak domeček z karet.
Japonci nevím. Asi držej, ale těch se mi do ruky moc nedostalo. Ford a Opel taky není žádná hitparáda co do kvality a trvanlivosti.



Já nechápu, co mají všichni proti novým frantíkům

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:26 | Nahoru | #2

S.i.i.i.s.a píše: Já nechápu, co mají všichni proti novým frantíkům


Čím novější, tím horší. To co vymysleli. Kabelová svazky motat jako copánky úplně na fest aby držely tvar i bez izolace! Navíc jsou brutálně našponovaný (vůle žádná, ideálně na motoru a nápravách - ABS...) a uchycený jen každých cca půl metru. Ty kabely se prostě musejí trhat a zkratovat zákonitě mezi sebou. Což už se děje. Za pět let z toho budou diagnostici v servisu šílet! Budou se měnit celé kabelové svazky za desítky tisíc!

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:30 | Nahoru | #3

S.i.i.i.s.a píše: Já nechápu, co mají všichni proti novým frantíkům



buď rád. Dává ti to šanci občas koupit slušný auto za babku jenom proto, že je to frantík Za předpokladu, že dobře vybíráš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist