globalmoto_kveten





Téma: Batůžek už má plechárnu.
 
19.9.2011 v 11:55
Čau nesmějte se, ale koumám co za plechovku si pořídit. Webovky "plechovkáři" jsem neobjevila. Právě jsem dodělala řidičák, ale vůbec nevim do čeho se pustit. Poradí někdo začátečníkovi? Nechci malý "dámský" autíčko, za prvý jsem dost vysoká, za druhý prťavejm autům nevěřim, že mě při bouračce ochrání a za třetí jelikož si auto chci nechat dýl, musí se tam vejít pak kočárek i s nákupem .

No aspoň základní požadavky:

1) kombík
2) diesel
3) tyrkysová modrá ( jako na obrázku níže )
4) denně s tím nalítám tak min. 60 km ( převážně přes město ) + výlety na víkendy
5) mělo by vydržet min. 5 let
6) cena max. do 150 tis. to už je velkej strop


Tak cooo, čekám na rady



Naposledy editováno 07.10.2011 09:32:13

2 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:05 | Nahoru | #61
vyhni se fordu a francouzům

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:09 | Nahoru | #62

chanchez píše: FiZzeR> Pokud jí někdo vysvětlí jak se k turbu chovat a ona to bude dodržovat, tak bych z repase strach neměl. A s plánovaným nájezdem se jí nevyplatí nechat udělat přestavbu a tankovat LPG (a to nepočítám náklady na revize).



A jak?:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:12 | Nahoru | #63

nerjan píše: vyhni se fordu a francouzům



A důvod? Tohle může napsat jen nějakej blb. Tak aspoň napíšu důvod ne?

1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:13 | Nahoru | #64
A co třeba Renautl Clio? Kolem 200 tísíc se dá sehnat nový

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:17 | Nahoru | #65

2LEKO píše: Takže se to musí nějak shrnou!

Fiati a Italové špatné!
Francouzi na hovno!
Fordi 2x na hovno!
Koncernové drahé a olítané!
BMW a Audi se nedají za málo peněz sehnat zachovalé s málo km!
Škoda hnusná a nelíbivá!
Volvo nic moc.

Auto s turbem hrůza veliká a riziko jako svině, že turbo doturbuje!
..plyn nemá cenu!
..malé auto je na prd!
..tak co dál!?



Jo jo takže mě z toho nějak vyplývá: Že já kráva si dělala papíry mám jezdit zase MHD

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:18 | Nahoru | #66

han píše: 2LEKO> já myslím, že s tím co tady slečna/paní kolegyně píše by měla koupit Passata B5 1.9 TDi a hotovo



Neni 1,9 na začátečníka už kapku moc? Jen se ptám.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:18 | Nahoru | #67

Cammy píše: A jak?:)



jestli to myslis vazne tak nezatezovat motor dokud neni ohratej = zhruba jednou tolik nez vyleze teplomer vody na provozni teplotu, tzn jestli vyleze na provozni teplotu za 5km, tak bych tomu moc "neslapal" jeste dalsich 5km, kdyz prijedu v rychlejsim tempu treba po dalnici nekam na benzinku, odpocivadlo tak nechat bezet par minut motor na volnobeh (coz se na benzince praktikuje asi spatne no) to plati kdekoliv kam clovek prijede "rychle".. dojizdet do mista urceni poslednich par m-km klidne a neni treba to nechavat "vrcet"...

+ menit vcas olej(radsi driv nez pozdeji) a kupovat nakej trochu lepsi...

vic bych neresil....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:20 | Nahoru | #68
.."libové" auto pro holku..nové,záruka!

..klikni na to Clio

auto pro Batužka

Naposledy editováno 19.09.2011 16:22:05

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:22 | Nahoru | #69

assassin píše: jestli to myslis vazne tak nezatezovat motor dokud neni ohratej = zhruba jednou tolik nez vyleze teplomer vody na provozni teplotu, tzn jestli vyleze na provozni teplotu za 5km, tak bych tomu moc "neslapal" jeste dalsich 5km, kdyz prijedu v rychlejsim tempu treba po dalnici nekam na benzinku, odpocivadlo tak nechat bezet par minut motor na volnobeh (coz se na benzince praktikuje asi spatne no) to plati kdekoliv kam clovek prijede "rychle".. dojizdet do mista urceni poslednich par m-km klidne a neni treba to nechavat "vrcet"...

+ menit vcas olej(radsi driv nez pozdeji) a kupovat nakej trochu lepsi...

vic bych neresil....



vynechal jsi to nejpodstatnější, čili bod 1)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:24 | Nahoru | #70

2LEKO píše: .."libové" auto pro holku..nové,záruka!

..klikni na to Clio

auto pro Batužka



Však to jsem psal o čtyři příspěvky vejš. Myslím, že by to byla asi nejlepší volba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:26 | Nahoru | #71

assassin píše: jestli to myslis vazne tak nezatezovat motor dokud neni ohratej = zhruba jednou tolik nez vyleze teplomer vody na provozni teplotu, tzn jestli vyleze na provozni teplotu za 5km, tak bych tomu moc "neslapal" jeste dalsich 5km, kdyz prijedu v rychlejsim tempu treba po dalnici nekam na benzinku, odpocivadlo tak nechat bezet par minut motor na volnobeh (coz se na benzince praktikuje asi spatne no) to plati kdekoliv kam clovek prijede "rychle".. dojizdet do mista urceni poslednich par m-km klidne a neni treba to nechavat "vrcet"...

+ menit vcas olej(radsi driv nez pozdeji) a kupovat nakej trochu lepsi...

vic bych neresil....



..to se řeší pořád..prostě po městě to stejně "vytáčet" za normální situace a normální řidič, nejde...a po 5 min. lehké jízdy v letním období je to zahřáté!..tak si myslím,že to zase tak na prdel nedostane!
..to samé jako dojezd po "honičce" ..přes město se to ustálí...a ta dálnice to je pravda,tam u benzinky to je do diskuse to ochlazení..ale kdo zase to žene na plno při normální jízdě!

..a u 3 ani nemám teploměr..jsem v prdeli!

Naposledy editováno 19.09.2011 16:27:27

Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:31 | Nahoru | #72
Já jsem tak dlouho řešil auto nižší střední třídy v naftě do 200 tis až jsem nakonec koupil malý benzínový. Ale zato téměř nový.

Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:32 | Nahoru | #73
>4) denně s tím nalítám tak min. 60 km ( převážně přes město ) + výlety na víkendy

to mi vychazi cca 25-30 tisic rocne ... diesel je v tom pripade na hovno. Potrebujes benzinove auto ... nehlede na to, ze pokud pujdes do bazaru kupovat diesla za 150kKc (radeji za min), tak do nej pri trose "stesti" dalsich 50 - 70kKc narves behem prvniho roku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:33 | Nahoru | #74

2LEKO píše: ..to se řeší pořád..prostě po městě to stejně "vytáčet" za normální situace a normální řidič, nejde...a po 5 min. lehké jízdy v letním období je to zahřáté!..tak si myslím,že to zase tak na prdel nedostane!
..to samé jako dojezd po "honičce" ..přes město se to ustálí...a ta dálnice to je pravda,tam u benzinky to je do diskuse to ochlazení..ale kdo zase to žene na plno při normální jízdě!

..a u 3 ani nemám teploměr..jsem v prdeli!



jo jak rikas, beznej clovek tyhle starosti nema, ale spousta majitelu nektereho z VW zazraku s TDI motorem tomu slapou i ve meste, gumovacka na krizovatkach, dalnice 200 v kuse...

u 3? jakoze u nakyho toho bawa uz neni teplomer? my jsme tusim nemely teplomer v saxu a byl sem z toho nesvuj (byla tam kontrolka "prehrati").. ale tak ty mas samy novejsi auta a treba ty BMW diesely si i po tom zhasnuti motoru prohani turbo olejem elektrickym cerpadlem automaticky...(a to aby se motor rychle ohral zas resej ruznejma topnejma spiralama atd)

Naposledy editováno 19.09.2011 16:35:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:40 | Nahoru | #75
assassin>
330 D ..není!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:41 | Nahoru | #76

assassin píše: jestli to myslis vazne tak nezatezovat motor dokud neni ohratej = zhruba jednou tolik nez vyleze teplomer vody na provozni teplotu, tzn jestli vyleze na provozni teplotu za 5km, tak bych tomu moc "neslapal" jeste dalsich 5km, kdyz prijedu v rychlejsim tempu treba po dalnici nekam na benzinku, odpocivadlo tak nechat bezet par minut motor na volnobeh (coz se na benzince praktikuje asi spatne no) to plati kdekoliv kam clovek prijede "rychle".. dojizdet do mista urceni poslednich par m-km klidne a neni treba to nechavat "vrcet"...

+ menit vcas olej(radsi driv nez pozdeji) a kupovat nakej trochu lepsi...

vic bych neresil....



no jasne ze vazne:) mam vectru 1.9 CDTI a krome toho ze mi turbo zacalo tect, tak mam taky dojem, ze mu u studenyho motoru chvili trva nez zacne fungovat, nikdy mi nikdo nerekl, ze k turbu by se mel clovek nejak chovat:) co se tady clovek jeste nedozvi...

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:42 | Nahoru | #77

assassin píše: jo jak rikas, beznej clovek tyhle starosti nema, ale spousta majitelu nektereho z VW zazraku s TDI motorem tomu slapou i ve meste, gumovacka na krizovatkach, dalnice 200 v kuse...

u 3? jakoze u nakyho toho bawa uz neni teplomer? my jsme tusim nemely teplomer v saxu a byl sem z toho nesvuj (byla tam kontrolka "prehrati").. ale tak ty mas samy novejsi auta a treba ty BMW diesely si i po tom zhasnuti motoru prohani turbo olejem elektrickym cerpadlem automaticky...(a to aby se motor rychle ohral zas resej ruznejma topnejma spiralama atd)



..přesně ,proto jsou ty některé příspěvky srandovní..má to předehřev a zkrácené okruhy ...a obráceně to chladí i po vytažení klíčku!

Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:47 | Nahoru | #78
Zdarec.Ja mam Fiata Mareu 1,6 16v benzin+lpg,rv2000.Plyn tam je od novoty,auto ma najeto 280t km a zatim slouzi Bomba je na tech deset let,nova stoji cca7tkc a co dva roky se chodi na revizi.Kvuli stk.Koukni se na Fiat Stillo 1,6 16v.V kombu.

Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:49 | Nahoru | #79

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:49 | Nahoru | #80

S.i.i.i.s.a píše: A důvod? Tohle může napsat jen nějakej blb. Tak aspoň napíšu důvod ne?

ford - motor, francouz - zadní nápravy a toho blba si nech třeba pro kamarády do hospody

Naposledy editováno 19.09.2011 16:50:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:00 | Nahoru | #81

2LEKO píše: assassin>
330 D ..není!



no jo, tak to uz je tak dokonaly ze uz to teplomer nepotrebuje, taky to nema merku na olej a ted si nejsem jistej, ale mam za to ze to nema ani vypustak na olej, musi se z toho vysat spesl udelatorem, tzn doma ho nevymenis - ale tohle posledni si ted nejsem jistej jestli si to nepletu s jinym zazrakem techniky

Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:00 | Nahoru | #82
znacka :)

Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:00 | Nahoru | #83
..taky za 200 ..nový!

..

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:01 | Nahoru | #84

Cammy píše: no jasne ze vazne:) mam vectru 1.9 CDTI a krome toho ze mi turbo zacalo tect, tak mam taky dojem, ze mu u studenyho motoru chvili trva nez zacne fungovat, nikdy mi nikdo nerekl, ze k turbu by se mel clovek nejak chovat:) co se tady clovek jeste nedozvi...



no jestli uz to pres turbo basti olej tak uz bych mu moc dlouhej zivot nevestil...

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:03 | Nahoru | #85

nerjan píše: ford - motor, francouz - zadní nápravy a toho blba si nech třeba pro kamarády do hospody



a ty jsi trotl

jestli budeš courat po městě tak bych koupil benzín s obsah není potřeba nějak přehánět jedině pokud chceš platit velký pojištění. Já bych ti doporučil 1,4-1,6 víc není potřeba. Já mám Fort Fusion (malý velký vůz ) jede pěkně, je vyšší, není drahý. Pěkně se v tom sedí a má i pěknou průhodnost sněhem, blatem ... Jediný - je že jak ho točíš tolik si vezme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:03 | Nahoru | #86

assassin píše: no jo, tak to uz je tak dokonaly ze uz to teplomer nepotrebuje, taky to nema merku na olej a ted si nejsem jistej, ale mam za to ze to nema ani vypustak na olej, musi se z toho vysat spesl udelatorem, tzn doma ho nevymenis - ale tohle posledni si ted nejsem jistej jestli si to nepletu s jinym zazrakem techniky



....mají to osedlané,aby vše bylo ve spec.servisu a vše přes computer...a za vše brali prachy!...a ten olej nevypouští ,ale odčerpávají...tak mě to bylo řečeno..neviděl jsem to!

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:12 | Nahoru | #87

nerjan píše: ford - motor, francouz - zadní nápravy a toho blba si nech třeba pro kamarády do hospody



Teď jsi mě pobavil Jakej je problém u novějších frantíků s motorem? Docela rád bych se to dozvěděl. Protože mamka má C4 od nova a zatím bez jediného problému

Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:13 | Nahoru | #88

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:15 | Nahoru | #89

2LEKO píše: ....mají to osedlané,aby vše bylo ve spec.servisu a vše přes computer...a za vše brali prachy!...a ten olej nevypouští ,ale odčerpávají...tak mě to bylo řečeno..neviděl jsem to!



jo tak si to pamatuju dobre s tim olejem tak ono malo lidi si dneska u auta za milion meni doma olej ze jo.. ale proste me by to vadilo.. kamarad ma e92 a nema to hever, v podstate ani neni za co to auto zvednout... dneska uz snad kazda soucastka i ta nejblbejsi komunikuje se zbytkem auta po datovy sbernici a pokud ji neodpojis ve spravnem servisnim modu tak ikdyz to pripojis zpet spravne tak to proste nemaka.. tohle neni nic pro me

1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 17:16 | Nahoru | #90
Nečetl jsem celou diskuzi. Tak se snad nebudu opakovat. Pokud nutně trváš na něčem v dieselu. Vzal bych v úvahu Octavia/Golf/Fabia/Polo 1,9 SDi. Nebo v benzínu nějakou 1,6 Mpi osmiventil. Vynhul bych se ale drahým autům typu Passat, BMW apod. Ty sice za 150 koupíš, ale účet za opravu/zprvoznění bude v servisu dalších 60-100 tis! Na A6 apod zapomeň úplně.
Druhá rada. Nekupuj auto v bazaru! 99% jsou pasti jak sviň. Vidím to v práci pomalu denně. Chceš-li pěkný auto tak od autorizovanýho prodejce. Neříkám, že všechny jsou OK, ale tak čtvrtina je pěkných a máš hlavně možnost uplatnit určité garance. U nás se do bazarovek obvykle před prodejem udělá komplet servis a další nezbytně nutné investice. Cena je ale obvykle vyšší.
Vyhnul bych se francouzkým autům. Jsou levný, ale od cca 100 tkm budeš jezdit čím dál víc do servisu. Nedejbože pokud se ti v tom začne sypat elektronika a to brzy začne. To se pak hroutí jak domeček z karet.
Japonci nevím. Asi držej, ale těch se mi do ruky moc nedostalo. Ford a Opel taky není žádná hitparáda co do kvality a trvanlivosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist