bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ladak
9.9.2011 v 19:12
Co za vyfuk na Buell 12 ??? Jardine asi klasika a neco jineho remus akrap Atd..... nebo nechat uropit u Rp tuningu???
a co s priverou jen odpojit lanko cije nutnai ,,race mapa,,

1 reakcí na tento příspěvek ladak

9.9.2011 v 19:33 | Nahoru | #1
Asi bych se spíš podíval na výrobce co dělají přímo pro HD a Buell,potom spíš renomované výrobce... rozhodně bych nešel do RP,osobně hodně špatná zkušenost.

ladak

9.9.2011 v 19:42 | Nahoru | #2
Jo no name vyrobci asineco vyrobi a chuj stim ale na sv celkem Creptus fungoval.....

1 reakcí na tento příspěvek ladak

9.9.2011 v 19:49 | Nahoru | #3
Zdravím tě. U XB12S mám laďák Vance a Hines, zvuk je poslechově příjemný. Servomotorek výfukové přívěry mám zapojený, koncovku pod sedlem rovněž, lanko jsem ani neoddělával, kdybych jel do zahraničí pro rychlou montáž origo výfuku. Elektronicky jsem nic neodpojoval, přesto kontrolka nesvítí a moto 6 let takto jezdí. U XB12X mám laďák Jardine, zvuk je mnohem mohutnější, plaskavější. Servomotorek mám zapojený, lanko demontované a kontrolka svítila. Po zakoupení odporu, který jsem instaloval zapojením do zdířky pod sedlem, kontrolka již nesvítí, bez sebemenšího problému funguje. Za sebe doporučuji uvedený odpor, ale Marťas (v DB Motorkářů "marnej") mi říkal, že se to dá i odpojit elektronicky přes PC. Zkoušel jsem to, ale nepodařilo se mi zaktivnit políčko odpojení výfukové přívěry. Možná byla chyba mezi klávesnicí a monitorem.

ladak

9.9.2011 v 19:57 | Nahoru | #4
Podle mě se opravdu vyplatí hodně vybírat a přemýšlet komu dám peníze za nějakou věc a koncovku hlavně... pomalu se tady stává pravidlo,že někteří vykukové jen řeší jak zákazníka nalákat a obrat na nekvalitním výrobku. Jinak obecně platí,že dvouválec někdy nerad karbon a podobné vymoženosti,titan je zase poměrně háklivej na praskání,takže moc prostoru na rozhodování tu není....
Dál se vyplatí asi řešit jestli homologaci a nebo ne... výrobci co nabízí tlumící vložku bez homologace jen balamutí,páč mě ta vložka je vlasně na nic.
Takže asi nejvíc bude záležet na penězích,estetice a parametrech každého jedince s tím co osobně bude preferovat.

(reakce na) ladak

9.9.2011 v 21:10 | Nahoru | #5
Amík> Ty jo Pavle , nějak jsem to už taky nedokázal rozběhat aby bylo to pole aktivní na ECMspy , musím se s tím pohrabat. Přitom sám jsem "white wire" deaktivoval na PC bez odpojování ...
Jinak co se týká laděnýho výfuku , mám koupenej origo race a spokojenost , i když ho mám na devítce , může být na dvanáctce , zvuk fajn , chování motorky taky ok (plus race mapy)... měl jsem štěstí a narazil na něj v inzerátu , jinak ale mám jeden origo rozřezanej a převařenej a zvuk je taky super , vykuchal jsem ho tak že jsem provrtal vnitřní trubky skrz naskrz a zkrátil ho na délku race , udělal dvě koncovky a má ho SANREAL ... a pohoda.
Viz fotky před dovařením a lakováním , bohužel vnitřní uspořádání toho rozvrtání origo trubek jsem nenafotil ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladak

10.9.2011 v 07:25 | Nahoru | #6

floyd05 píše: Asi bych se spíš podíval na výrobce co dělají přímo pro HD a Buell,potom spíš renomované výrobce... rozhodně bych nešel do RP,osobně hodně špatná zkušenost.



ahoj, jakou špatnou zkušenost máš s RP? když tak klidně PM...

já už RP mám, asi bych měl jít nechat si to změřit na brzdě...při jízdě ale žádné propady výkonu nepociťuji...musím to už konečně nahrát na video a dát všem k poslechu ten zvuk jako dvoutaktu

(reakce na) ladak

10.9.2011 v 08:40 | Nahoru | #7
čydlo> Tak moje zkušenost s firmou RP je taková,že mě byla jejich koncovka doporučená jako výhodný kompromis parametrů a ceny. Tak jsem se domluvil a objednal ji. Po dohodě a doporučení jsem jel přímo na firmu,že mě ji i odborně namontují a napasují. A tam to začalo,že nesmím být u motorky... takže když ke konci montáže se mě tam podařilo dostat,urgoval jsem že napasování se moc nepovedlo a že samotná koncovka není rovně v žádné rovině,její karbonový kryt neseděl vůbec a musel se pak demontovat.Doma jsem pak zjistil,že mě mechanik urval ze sedla takovou tu vložku se závitem za kterou se sedlo šroubuje.Po čase jsem demontoval zadní podsedadlový rám a zjistil jsem že veškeré držáky na rámu jsou proklepané a samotná koncovka nejde ani nasadit do rámu tak jak by měla být. Takže další reklamace s tím,že už nejsem ochotný jezdit přes celou republiku a posílám jim ji na předělání a zapůjčím i samotný zadní rám na napasování. To že to samotné předělání na reklamaci trvalo trošku déle už ani nehodnotím.Na obranu p.Pokorného to bylo zadarmo.Když už tam byla,požádal jsem,jestli lze dodělat ty úchyty na karbonový kryt.To udajně není problém. Když mě koncovka přišla po čase domů,je fakt,že už byla poměrně rovně a trošku seděla. Karbonový kryt nepasoval vůbec,takže jsem jsi ho upravil a předělal tak že poměrně moje uchycení bylo jednoduší jak to původní a dokonce i seděl ten kryt jak má.Původní držáky jsem musel odřezat a po nich zbyl jen poškozený obal(další paradox je v tom,že samotné držáky se jim nepovedlo ani přivařit tak aby opticky sedli do stejného místa).Znova jsem ji odesílal do RP že to nějak opraví a přeplátují. Když mě po přišla nazpět,nestačil jsem se divit,jak to bylo zase odfušované,oprava za 5 nimut a samotné záplaty vypadaly jako od amatéra,navíc každá jinde a jiného rozměru Takže jsem řešil,že bych chtěl vyměnit obal. Tam už po mě chtěl zaplatit práci a on zaplatí materiál... upozornuji,že pořád se řešila jejich výrobní chyba a ne že bych já jsi ji nějak sám poškodil.Po dohodě s termínem,mě p.Pokorný opět překvapil,že se mnou sice počítá,ale v den kdy bylo podle předpovědi být prudké ochlazení a průtrže. Snažil jsem se mu vysvětlit,že cesta na motorce v tomhle počasí je nereálná přes celou republiku... to už nějak nechtěl slyšet a tím pádem že mě to jindy neudělá. To už jsem se dohodl,že ji vracím a budu chtít peníze. Po doručení koncovky p.Pokornému,mě tvrdil že karbonový kryt je poškození a jak jsem ho špatně zabalil do krabice. Ani jsem to už neřešil a dohodl se na částce kterou mě vrátí,za peníze,tedy 3500 tisíce jsem přišel. To že to samotné vrácení peněz opět trvalo (že má ted výplaty a tak dál)už neřeším,peníze jsem nakonec dostal a objednal jinou koncovku od jiného výrobce. To že jsem myslel jak ušetřím koupí výrobku od RP jsem se nestačil divit na kolik mě vlastně ta koncovka u p. Pokorného vyšla... ještě víc jek daleko renovovanější výrobci. Perlička na konec je ta,že mě přišla informace od p.Pokornéhože ji už prodal dál a jak je zákazník spokojený a vlasně že jsem jsi jen vymýšlel. Paradox je ten že na zaslaných fotkách je vidět i ten můj předělanej karbonovej kryt,který asi zázrakem přišel o poškození,které jsem udajně udělal špatným zabalení. Takže u mě je tohle jedná velice nečestné a od p.Pokorného nikdy nic. Navíc je ho jedná mě jen potvrdilo,pravidlo... kup,zaplať a neotravuj. To že za ty peníze co jeho výrobek stojí bych měl být v pozici dobrého zákazníka neznám.

1 reakcí na tento příspěvek ladak

10.9.2011 v 14:41 | Nahoru | #8
to je vec nazoru ale ja mam s RP zase velice dobrou zkusenost

ladak

10.9.2011 v 17:59 | Nahoru | #9
Tež mám vcelku pozitivní zkušenost z RP. Přijel jsem na dílnu podle domluvy, u vlastní montáže jsem být nemohl, vše bylo hotové asi za 3 hodiny. Na práci a na motce jsem po montáži nezjistil žádné závady, jen leštěná koncovka byla trošku škráblá na co mě upozornil sám p.Pokorný. Stalo se to při montáži, ale je to miniaturní a neřešil jsem to. Uvidíme jak bude vypadat další servis po 10tis.km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladak

10.9.2011 v 20:41 | Nahoru | #10
MichaelaZX636> Ono je rozdíl udělat klasickou jednu koncovku po straně motorky a pak trošku složitější pod sedlo jak je zrovna na D999.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladak

10.9.2011 v 21:02 | Nahoru | #11

floyd05 píše: MichaelaZX636> Ono je rozdíl udělat klasickou jednu koncovku po straně motorky a pak trošku složitější pod sedlo jak je zrovna na D999.

jo jako verim tomu ze se to stalo to nerikam ale u p.Pokorneho na firme jsem se byla dvakrat mrknout kdyz vyrabel vyfuk znamemu a setkala jsem se s velice prijemnym jednanim a zodpovedel nam vsechny otazky i mimo te samotne montaze vyfuku a tak.

ladak

10.9.2011 v 21:04 | Nahoru | #12
Mám taky RP tuning a sednul mi na chlup!!!

(reakce na) ladak

10.9.2011 v 21:09 | Nahoru | #13
MichaelaZX636> Tak ono záleží na každém co se mu líbí a co mu vyhovuje... zavděčit se všem je nemožné. Ale to je už ted trošku mimo tohle téma
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider
dovoz motociklu, ze zeme mimo EU Buell XB12Ss Lightning Long kratas24 6 2.3.2017 v 08:39 Danny350
buell xb12ss Buell XB12Ss Lightning Long vercajk 2 30.12.2015 v 11:34 vercajk


TOPlist