globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr endura - přechod ze sportu
Tak jsem po se po několika letech opět rozhodl vrátit zpět na začátek. Tj. přesedlat ze supersportu na endurko. Technické parametry atd. znám, něco načteno mám taky, ale co chybí je zkušenost z provozu a relativního terénu. Proto budu rád za Vaše rady. Nastíním tedy situaci. Na motorkách mám naježděno něco kolem 80 000 km z toho nejvíc na FZS 600 a CBR 929RR.

Chci trochu zvolnit a pocestovat takže hledám to pravý vořechový. Jezdim primárně sám, ale sem tam se pojede ve dvou. 50% bude představovat cesta do práce po okresce, částečně dálnice a skrz prahu po spojce, když pojedu ven tak předpokládám horší cesty, počítám časem i s cestami do míň vyspělých zemí bez znalosti asfaltu, občas lesní cesta, polňačka.. Ve výběru jsou:

Honda XRV 750 Africa Twin - nebude pro cestování ve dvou už slabá?
Suzuki DL 1000 V-Strom - odjakživa se mi nelíbila
BMW R 1100 GS - cenově hodně přijatelná, líbí se mi, ale co ovladatelnost atd.?
BMW R 1150 GS - cenově asi hodně na hraně, zbytek jako 1100GS
Yamaha TDM 850
Yamaha TDM 900
Honda XL 1000V Varadero
Aprilia ETV 1000 Caponord - vůbec nevim co si o týhle Italce mám myslet

S hodně oplastovanýma kusama jako je DL a XL bych se asi na nějaký blátivější průjezdy bál.. možná neoprávněně

Finance hrají podstatnou roli, jako všude - co nejvíc muziky za nejmíň peněz. 120 tis. je naprostý maximum, vzhledem k tomu, že to bude první enduro od doby SLR 650 radši bych se pohyboval kolem kilča aby bylo na nějakou výbavu, prvotní servis atd..

P.S. kdyby někdo měl dost endura a chtěl třeba CBR tak lze domluvit i výměnu
Anketa: Kterou byste volili
Honda XRV 750 Africa Twin
14%
15
Suzuki DL 1000 V-Strom
12%
13
BMW R 1100 GS
3%
3
BMW R 1150 GS
31%
34
Yamaha TDM 850
4%
4
Yamaha TDM 900
8%
9
Honda XL 1000V Varadero
12%
13
Aprilia ETV 1000 Caponord
18%
20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu

4.8.2012 v 21:00 | Nahoru | #1
mirazciny> ..no kucii nemecky u Maiera umi z 1150 dostat pres 120 koni, kdybys chtel utracet... vacky, ventily, hlavy, nova RJ, vyfukovej system.,.... jede to pak hrozne..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu

4.8.2012 v 23:10 | Nahoru | #2

Bubak z Nemecka píše: mirazciny> ..no kucii nemecky u Maiera umi z 1150 dostat pres 120 koni, kdybys chtel utracet... vacky, ventily, hlavy, nova RJ, vyfukovej system.,.... jede to pak hrozne..


Já spíš hledám dobrýho servisáka někde poblíž u nás na severu - čeká mě kardan a ložisko , nevíš o někom kdo dělá brambory a nechce za to nekřesťanský peníze jako v Drážďanech apod + nekonečná čekačka na pořadí...?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 torturus 4 Dnes v 18:00 torturus
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS Holton 3 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal
Elektrika Yamaha TDM 850 Secrets 12 3.5.2024 v 22:25 assassin
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas


TOPlist