Chci trochu zvolnit a pocestovat takže hledám to pravý vořechový. Jezdim primárně sám, ale sem tam se pojede ve dvou. 50% bude představovat cesta do práce po okresce, částečně dálnice a skrz prahu po spojce, když pojedu ven tak předpokládám horší cesty, počítám časem i s cestami do míň vyspělých zemí bez znalosti asfaltu, občas lesní cesta, polňačka.. Ve výběru jsou:
Honda XRV 750 Africa Twin - nebude pro cestování ve dvou už slabá?
Suzuki DL 1000 V-Strom - odjakživa se mi nelíbila
BMW R 1100 GS - cenově hodně přijatelná, líbí se mi, ale co ovladatelnost atd.?
BMW R 1150 GS - cenově asi hodně na hraně, zbytek jako 1100GS
Yamaha TDM 850
Yamaha TDM 900
Honda XL 1000V Varadero
Aprilia ETV 1000 Caponord - vůbec nevim co si o týhle Italce mám myslet
S hodně oplastovanýma kusama jako je DL a XL bych se asi na nějaký blátivější průjezdy bál.. možná neoprávněně
Finance hrají podstatnou roli, jako všude - co nejvíc muziky za nejmíň peněz. 120 tis. je naprostý maximum, vzhledem k tomu, že to bude první enduro od doby SLR 650 radši bych se pohyboval kolem kilča aby bylo na nějakou výbavu, prvotní servis atd..
P.S. kdyby někdo měl dost endura a chtěl třeba CBR tak lze domluvit i výměnu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
Spigr píše: Trochu jsem to tady pročetl a koukám že už Bramboru zase prodáváš ... Asi ti zapoměli říct , že to neni stroj na krátký výlety a pojíždění po městě a fakt nemá cenu si jí kupovat pokud nenalítáš X-tisíc ročně , nebo v čem je problém...? Já jsem s ní maximálně spokojenej a koníky mi teda vůbec nechyběj - ujedou mi jenom "rovinkáři" , ale v serpentinách maj hrůzu v očích když jedou kolínko na zemi a já jsem na Bramboře metr za zadním kolem , protože jek říká klasik - po rovinách a za slunečnýho počasí umí jezdit každej , kdo má do prdele díru... Evidentně hledáš pro sebe to pravý ořechový , tak ti můžu jenom popřát , aby ses našel a sehnal konečně něco , co ti bude pasovat ve všem co preferuješ ...
já za rok nalítám strašných km.. i na cbr sem jeden rok namotal 17 tis. km. Na GS už mám letos taky hrubě přes 10tis. I na to pojíždění je to ideál, do centra se s tim rozhodně nebojim a i s s těma rovinkářema máš pravdu, je to neuvěřitelnej stroj a i sportovně se s tim dá pojezdit. Bawora sem kupoval když sem si řikal, že rychlý jízdy bylo už dost no a prostě mi chybí za to zatáhnout a napumpovat do sebe emoce. Koukám se po KTM a nebo když by se brambůrka neprodala tak bych asi kouopil ještě znovu 929rr, to víš, že se mi bude dávat pryč s hodně těžkým srdcem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |