globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr endura - přechod ze sportu
Tak jsem po se po několika letech opět rozhodl vrátit zpět na začátek. Tj. přesedlat ze supersportu na endurko. Technické parametry atd. znám, něco načteno mám taky, ale co chybí je zkušenost z provozu a relativního terénu. Proto budu rád za Vaše rady. Nastíním tedy situaci. Na motorkách mám naježděno něco kolem 80 000 km z toho nejvíc na FZS 600 a CBR 929RR.

Chci trochu zvolnit a pocestovat takže hledám to pravý vořechový. Jezdim primárně sám, ale sem tam se pojede ve dvou. 50% bude představovat cesta do práce po okresce, částečně dálnice a skrz prahu po spojce, když pojedu ven tak předpokládám horší cesty, počítám časem i s cestami do míň vyspělých zemí bez znalosti asfaltu, občas lesní cesta, polňačka.. Ve výběru jsou:

Honda XRV 750 Africa Twin - nebude pro cestování ve dvou už slabá?
Suzuki DL 1000 V-Strom - odjakživa se mi nelíbila
BMW R 1100 GS - cenově hodně přijatelná, líbí se mi, ale co ovladatelnost atd.?
BMW R 1150 GS - cenově asi hodně na hraně, zbytek jako 1100GS
Yamaha TDM 850
Yamaha TDM 900
Honda XL 1000V Varadero
Aprilia ETV 1000 Caponord - vůbec nevim co si o týhle Italce mám myslet

S hodně oplastovanýma kusama jako je DL a XL bych se asi na nějaký blátivější průjezdy bál.. možná neoprávněně

Finance hrají podstatnou roli, jako všude - co nejvíc muziky za nejmíň peněz. 120 tis. je naprostý maximum, vzhledem k tomu, že to bude první enduro od doby SLR 650 radši bych se pohyboval kolem kilča aby bylo na nějakou výbavu, prvotní servis atd..

P.S. kdyby někdo měl dost endura a chtěl třeba CBR tak lze domluvit i výměnu
Anketa: Kterou byste volili
Honda XRV 750 Africa Twin
14%
15
Suzuki DL 1000 V-Strom
12%
13
BMW R 1100 GS
3%
3
BMW R 1150 GS
31%
34
Yamaha TDM 850
4%
4
Yamaha TDM 900
8%
9
Honda XL 1000V Varadero
12%
13
Aprilia ETV 1000 Caponord
18%
20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu

3.8.2012 v 10:53 | Nahoru | #1

Spigr píše: Trochu jsem to tady pročetl a koukám že už Bramboru zase prodáváš ... Asi ti zapoměli říct , že to neni stroj na krátký výlety a pojíždění po městě a fakt nemá cenu si jí kupovat pokud nenalítáš X-tisíc ročně , nebo v čem je problém...? Já jsem s ní maximálně spokojenej a koníky mi teda vůbec nechyběj - ujedou mi jenom "rovinkáři" , ale v serpentinách maj hrůzu v očích když jedou kolínko na zemi a já jsem na Bramboře metr za zadním kolem , protože jek říká klasik - po rovinách a za slunečnýho počasí umí jezdit každej , kdo má do prdele díru... Evidentně hledáš pro sebe to pravý ořechový , tak ti můžu jenom popřát , aby ses našel a sehnal konečně něco , co ti bude pasovat ve všem co preferuješ ...



já za rok nalítám strašných km.. i na cbr sem jeden rok namotal 17 tis. km. Na GS už mám letos taky hrubě přes 10tis. I na to pojíždění je to ideál, do centra se s tim rozhodně nebojim a i s s těma rovinkářema máš pravdu, je to neuvěřitelnej stroj a i sportovně se s tim dá pojezdit. Bawora sem kupoval když sem si řikal, že rychlý jízdy bylo už dost no a prostě mi chybí za to zatáhnout a napumpovat do sebe emoce. Koukám se po KTM a nebo když by se brambůrka neprodala tak bych asi kouopil ještě znovu 929rr, to víš, že se mi bude dávat pryč s hodně těžkým srdcem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu

4.8.2012 v 21:00 | Nahoru | #2
mirazciny> ..no kucii nemecky u Maiera umi z 1150 dostat pres 120 koni, kdybys chtel utracet... vacky, ventily, hlavy, nova RJ, vyfukovej system.,.... jede to pak hrozne..

(reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu

4.8.2012 v 23:05 | Nahoru | #3
mirazciny> Tak teď už ti rozumím - taky máš malou helmu jako já a musíš si v garáži nejdřív vyndat mozek , aby šla nasadit... Já už se brambory jen tak nevzdám - spíš si opět pořídím druhou motku na kravení a pro ten nádhernej pocit...KTM tě asi moc neuspokojí , já spíš přemýšlím o Hayabuse - první řada , tacho do 340 , jednou jsem "ochutnal" a z hlavy jí už nevymažu - 5ku řadíš při 260km/h , velká jak autobus - pro pořádný chlapy... Brambora ale zůstane u mě číslo jedna - hlavně na to cestování po Evropě a mimo ni , protože lepší stroj jsem etě neměl , myslím tím co se týká spolehlivosti atd...Jinak je to nuda - občas si škrtneš padákama , ale pocit z jízdy nic-moc , i když letíš opravdu kudlu a nikdo ti nestíhá , protože ta motka je prostě taková - sedí to jak přibitý , v zatáčkách se to nevlní a poslouchá na slovo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 torturus 6 17.5.2024 v 19:17 crestik
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS Holton 3 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal
Elektrika Yamaha TDM 850 Secrets 12 3.5.2024 v 22:25 assassin
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas


TOPlist