globalmoto_kveten





Téma: první moto
1.9.2011 v 12:14
Ahoj.Z jara si budu dělat řidičák na A.Tak už teď pokukuju na jakou moto jít..Jestli raději začít na 125 nebo jít na 250...chtěla bych nějakou silniční..Budu ráda za každý typ.

1 reakcí na tento příspěvek první moto

1.9.2011 v 14:28 | Nahoru | #1
podle mě je to dost individuální, na něčem jsi dělala autoškolu a nějak Ti to šlo, nebo nešlo. Znám spoustu lidí i holek, kteří si jako první motorku vzali Fároše 929, nebo CBR 600 atd. Když člověk ví na co zhruba sedá a ví že musí ještě dlooouho opatrně, není podle mne problém. Absolutně nesouhlasím s postupkou typu Simson, MZ, Jawa 350,ER - 5 , Hornet 6 , pak 9 , a pak už je to fuk..blabla. to je podle mě totální demence. Z Tvé otázky jedině 250, jak píše Endurák11, 250, když sport tak jak on píše.

Naposledy editováno 01.09.2011 14:49:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) první moto

1.9.2011 v 18:09 | Nahoru | #2

Malus-Animus píše: podle mě je to dost individuální, na něčem jsi dělala autoškolu a nějak Ti to šlo, nebo nešlo. Znám spoustu lidí i holek, kteří si jako první motorku vzali Fároše 929, nebo CBR 600 atd. Když člověk ví na co zhruba sedá a ví že musí ještě dlooouho opatrně, není podle mne problém. Absolutně nesouhlasím s postupkou typu Simson, MZ, Jawa 350,ER - 5 , Hornet 6 , pak 9 , a pak už je to fuk..blabla. to je podle mě totální demence. Z Tvé otázky jedině 250, jak píše Endurák11, 250, když sport tak jak on píše.



KAždej považuje za demenci asi něco jinýho. Pokud ve 14ti splaší člověk ve vesnicí fíka a po udělání A25 nemá jako student peněz na rozhazování, rodiče ho v tom nepodporujou a myslí to s bezpečností vážně (pasivní bezpečností= pořádnou helmou, hadrama, botama a rukavicema), není ČZ/MZ/Jawa nejhorší volba. Navíc je to perfektní škola, co se týče spravování motorky. Taky ne každej musí bejt rozenej zmrzlinofil. Netvrdím, že je to nějaký dogma, ale jsem rád za každej přestup vejš, kdy má motorka pokaždý něco novýho- víc kvaltů, větší krouťák, startér navíc a pod. Prostě vždycky poznání nečeho novýho. Navíc u archaickejch dvoutaktů netratíš na ceně de facto nic, u půllitrů po sezoně max 5000 kč, ale to plno lidí nažene tím, že vyválí těžkou motorku, s kterou neumí ovládat někde na parkovišti, nebo štěrku a pak cáluje opravy. Každej ať si najde svojí cestu. Ale tvrdit o nějakým přístupu že je demence mi samo o sobě přijde jako demence.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist