globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čínské motorky ano či ne ?
 
29.8.2011 v 09:18
Čínské motorky ano či ne ?

Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.

motochina.webnode.cz

Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget

Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget


Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
Anketa: Moje vyjádření
mám doma
18%
54
měl jsem
7%
20
uvažuji o tom
7%
20
prodal jsem
3%
9
mám zkušenosti dobré
16%
48
mám zkušenosti špatné
49%
148

Čínské motorky ano či ne ?

20.9.2011 v 10:26 | Nahoru | #451

Čínské motorky ano či ne ?

27.9.2011 v 19:47 | Nahoru | #452
skoda toho kufra, mohol som dat dole
Yuki 350 SPT





Naposledy editováno 27.09.2011 20:00:58

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

7.10.2011 v 22:09 | Nahoru | #453

Lubos92 píše: Nechtěl bych ...

Ale připomnělo mně to tohle :


Být tím staříkem, tak se jich zeptám, jestli k tomu nechtěj pustit Dý áj es sí ou....
Nejvíc mě pobavila ta hláška o výchově... jako by to s tím mělo co do činění.

Čínské motorky ano či ne ?

7.10.2011 v 22:26 | Nahoru | #454
Mám ve svým profilu taky jednu zajímavou zkušenost. Servisák mě pak požádal, ať mu to tam už nevozím, že je mu blbý ze mě tahat pořád prachy.... a že toho bylo. Taky jsem tehdy tvrdil, že se toho blbě nakecá, že Číňani nemůžou být tak nechutně neschopní.... člověk se chybami učí.

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

19.6.2012 v 12:16 | Nahoru | #455
Yuki CSR 250
Tak se vracím na tyto stránky po delší době ,abych doplnil zkušenosti .
Stav 7.350km koupeno cca před rokem. Letošní sezóna zahájena v březnu po dobití baterky bezproblémový start i na loňský benzín.
Souhrn závad :
1/ nedotažený náhon tachometru při jízdě s prodejny, opraveno cestou.
2/v cca 2500km vyměněny orig. skleněné pojistky za pouzdra a pojistky nožové.
3/v cca 3500km ztráta závažíčka na řidítkách u plynu, vlastní blbost, bylo uvolněné utahoval jsem za jízdy rukou do té doby, než jsem zapomněl a skončilo někde u Příbramska ve škarpě.
4/ cca 7.000 prasklý chladič v dolní části lamel, začíná odkapávat , mrzuté. Reklamace v servisu uznaná, dík./ Auto Kunc s.r.o. Vejprnice, jinak chválím a doporučuji/.
5/současně praská i držák plastu podsedlovky kousek za šroubem.
6/ začíná se postupně uvolňovat spojení výfukových kolen před tlumičem. Ale faktem je , že jsem mu trochu asi pomohl při jízdě v kamenitém terénu , kdy jsem na jednom balvanu ,,zaparkoval" bez toho , že bych chtěl.

Provoz 1/4 po dálnici 2/4 po okreskách 1/4 po polních cestách loukama lesem.

Na dálnici to sice není to pravé, ale kamion není zas takový problém předjet . A trápit ji na plný plyn několikahodinovou jízdou není to pravé. Celkem snáší poryv větru a nebo turbulenci od kamionů vcelku dobře.
Okresky , tam je doma. Na dobrém povrchu je jízda zábavná a člověk si to užije při jízdě kolem 80 má možnost kochat se krajinou , zamávat děvčatům, nakukovat lidem do zahrádek.
Pružnej motor sice neohromuje výkonem, ale snese i když člověk zapomene podřadit i o dvě rychlosti. Ale bacha s tím kocháním to nesmí člověk přehánět , takový nájezd do výtluku, nebo poklopu od kanalizace dokáže díky krátkému zdvihu přední vidlice vyrazit řidítka s ruky!
A tím se dostávám i k jízdě mimo silnice . Překvapilo mne, jak se statečně drží v polních a kopcovitých ouvozkách , jízda končí prokluzem kola, než nedostatkem výkonu. Limitem je použité pneu jak vzorkem, tak rozměrem. A co naplat profil 130/90/15 je spíš frajeřina .
Přesto člověka doveze tam ,kam by se s harlejem nebo silniční motorkou nedostal.
:Konečné shrnutí:
Vidlice, motor bez úniku oleje , řetěz mazán po cca 500km nebo mytí, bez nadměrného opotřebení, údržba v podstatě minimální, nemám garáž a raději jezdím, než opečovávám.
Pneu , naučil jsem se jezdit v dešti, trochu jsem se těch ,,bakelitek“ bál, ale co vydrží na ostrých štěrkových cestách je neskutečné, 4cm hřebík jsem pro jistotu vytáhl před servisem a nic , byl krásně položen po délce ve vzorku, oprava se nekonala.
Chválím vstřikování to se povedlo , start bezva, jízda bez cukání prodlev .
Spotřeba , to je snad největší radost této motorky 2,5 litru snad jen opravdu po dálnici na plný heft. Brzdy brzdí sice žádný extrémní nástup, ale ubrzdí. Řazení o tom už jsem psal, prostě neutrál se musí hlídat není jednoznačný na semafor se musí podřazovat už předem na místě to člověk nenakope. Ale přes zmáčknutou spojku to člověk nastartuje i když to chcípne a pak tu jedna tam už dá, tak je to spíš o cviku.
Jízdní vlasnosti, motorka je trochu kratší, je potřeba ji vodit, ale zase pěkně padá do zatáčky je hravá. Omezeno ale pérováním, tlumičema , nějaké výtluky při položení do zatáčky ráda nemá. Kupodivu i za sucha použité originál pneu zvládá dobře, ale chce hustit ke krajní spodní hranici. Za jízdy nemám pocit , že by docházelo ke kroucení, jak se píše někde na netu a to nějaké kilo mám.
Proč jí mám rád ?
Není to motorka, která upoutá výkonem , rychlostí na silnici, nepojedete na ní cross, nesbalíte na ní roštenku před gymplem, občas i někdo zvědavě koukne, než zjistí, že je to číňan. Prostě ego si s ní nespravíte, ale je tady a s plnou nádrží Vás odveze 800km kamkoliv a s tabletkou brufenu uděláte i 400km za den, vyzkoušeno. A nakonec, kdo není vyznavačem surround soundu a Arkapoviče , uzná, že před ním neprchaj veverky v lese a nestřílej myslivci brokama, což se taky někdy hodí.
Takže do práce , do školy, proč ne. Na výlet po české krajině, když člověk raději pozoruje přírodu, než tachometr určitě .
Zápory:
Nevím proč,ale pořád si při manévrování okopávám holeně od stupaček , přemýšlím o změně stupaček, nebo uchycení snad po záruce něco vymyslím. Váha , ač by to vypadalo jako ideální motorka pro začínající něžné pohlaví, není opravdu to pravé,ale dá se .
Má právo být na trhu ?
Tak porovnávám k čemu bych , je to těžké, prostě přední výrobci jsou o třídu výš, jak ve výkonu tak v jízdním komfortu. Napadá mne i pocitově s jízdy Jawa 250 panelka na 16 gumách. Cena 39.900,- Kč se zárukou 2 roky ? Rád bych věděl co napíšu po 25 tis. km nebo 5 letech .
Přeji všem sluníčko suché cesty a dojezd bez nehod.

Tak ještě malý dodatek pošilhával jsem původně po Jawa Travel 250, nakonec jsem viděl 125 a bavil se s majitelem dlouhou dobu. těch závad měl daleko víc a najeto 3000km. Vím, může to být kus od kusu. Ale když porovnávám motor Jawy 250 a csr , tak je csrko modernější a výrobce stejně s východu . Cena dvojnásobná a vlastně dnes už ukončená výroba jawy Travel.
Škoda rám, se pořád líbí takovej universal retro ,v tom měla jawa pro mne + nebo už jen nostalgie ?

Naposledy editováno 19.06.2012 22:36:28

Čínské motorky ano či ne ?

19.6.2012 v 15:54 | Nahoru | #456
Chválím ti ji, myslím že to je z tvé strany objektivní recenze a neboj, já mám na 350 nalítáno 22 tkm, copo už 32 tkm a budoucnosti se rozhodně nebojíme

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

19.6.2012 v 22:49 | Nahoru | #457
Forget>

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

19.6.2012 v 23:12 | Nahoru | #458
moje zavady:
do 1000km vsetko odstranene, to na co cinan zabudol!
- vymenene palivove hadice - preventivne
- prasknute ovladanie plynu - cinan frezoval, ako sa vyspal
- výmena jednej sklenenej poistky - obcas vyplo vstrekovanie
- slabe svetlo - vymena za xenon
- uz ani neviem, ale len nejake blbosti, v podstate preventivna kontrola motorky
- po 15 000km zacal ukazatel rychlosti nepresne ukazovat, km ubehnute ukazuje dobre

Zapory:
- slabe osvelo - uz je v pohode
- mohla by mat o nejaky ten kw viac - na pohodovu jazdu postacuje
- prehrievanie zadneho brzdneho kotuca, je akurat na okrasu. Uz riesim novy

Klady:
- pohodlna, po 700 km som nevedel, ze som sedel na moto
- siroke riadidla, fajn riadenie
- mala spotreba
- dostatok miesta na veci pod sedlom /lekarnicka, naradie, ziarovky, multimerer, poistky.../
- presne radenie
- v serii velmi dobre pneu
- nikde ma nenechala /CZ, SK, PL, rakuske Alpy/
- vo dvoch si motorka drzi svoje jazdne vlastnosti, vykon je minimalne obmedeny aj v kopcoch

moto uz pravdepodobne u nas v rodine dozije a ked tak si necham doviest rovno novu od sikmacov.

Zatial najvecsia chyba je v neschopnosti v dodani pozadovanych dielov a servise!

Čínské motorky ano či ne ?

20.6.2012 v 07:27 | Nahoru | #459
A to není chyba číňanů, protože jäk jsi psal, díly z Číny jsou a za pusu proti dovozci do ČR.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

20.6.2012 v 09:55 | Nahoru | #460
copo>
Recenze o něčem, co nemám.
Zdarec Copo, četl jsem Tvůj příspěvek co se týká SPT 350, nakonec jsme si vyměnili na fóru i pár zpráviček.
A děkuji za příspěvek k tématu: ,,Čínské motorky,ano či ne ", myslím si že i objektivnímu, vím, že jsi srdcař a o tu svoji krásku obhajuješ navzdory útokům jak se dá a je to dobře . Musíme ty svoje ,,holky“ ochraňovat, vždyť jsou to naše společnice a kolikrát jim svěřujeme i svůj život.
Ale zamilovanej člověk je někdy slepej a realitu vidí trochu jinak a neřeší spousta věcí, co vidí druhý s odstupem a nadhledem.
To proč já jsem zvolil CSR 250 vím, hledal jsem druhou motorku do domu , takovou nenáročnou děvečku pro všechno, které mně nebude líto, když získá nějaký šrám,zaparkuji jí bez obav na noc u kandelábru, bude mít levný provoz . Doveze mne občas do práce, když se mi nebude chtít popojíždět plechovkou v koleně, nebo na kopec do přírody s foťákem, nebo k rybníku na koupání do lesa na houby. A bylo jasné, že skůtr s malejma kolama a 50cm obsahu to nebude to pravé. A nebudu lhát, rozhodující pro mne byla i cena.
Odkojen v mládí čízama a jawou jsem hledat adekvátní náhradu prostě motorkou, se kterou můžu na silnici i na louku na velkej kolech lehkou ovladatelnou. Ale nechtělo se mi slepovat pořád nějakého veterána.
První návštěva byla samozřejmě u prodejce Jawy,ale dvoutakty už hrály labutí píseň a když jsem viděl nabídku s čínskejma agregátama ,a za ty ceny tak si říkám, sakra chlapče toto ne, utřel jsem českou slzičku a i když mi to bylo hrozně líto, šel jsem se podívat na Pyramidu k Yukině.
Nastalo studování, prohlížení webu , s panem Hošťálkem jsem projel na Yukině Hedvábnou stezku, znova prodejna a zkoušení, změnil se sortiment i ceny. Nakonec jsem dal přednost před endurem, které mi připadalo takové nedotažené surové a nepřesvědčivé nakedu.

V té době měli v prodejně i Tvou SPT 350, koukal jsem na to , říkám sakra docela pěknej a zajímavej ingot ,no nedalo to nevyzkoušet to s ,,laskavým“ souhlasem prodejce.
Pár metrů jízdy nahoru a dolů v areálu prodejny je jako, když sáhneš spolužačce na prsa v tunelu na školním výletě. Pocitově zůstaly jen rozpaky.

Nevím za jakou cenu si jí kupoval Ty, začínala na 80 tis. pak jí stáhli na 60tis., bez pár drobnejch.

A to je už relace, kdy si člověk řekne sakra, za to seženu už slušného japonce, či něco podobného, sice bez záruky ,ale je to opravdu zpracováním a vším o třídu víc, to je bez debat a kdo je omezen výkonem, tak uzavřenou motku není taky problém.

Takže mé rozhodnutí bylo, že jsme vzali prašule té nižší hranice, zajeli na inzerát do Bruntálu pro Pegaso s najetejma 1.4ookm , viz červené v profilu a ještě zbylo na benzín.
Tak a po právu ,,první noci“ sice v délce jednoho roku a najetejma 4,500km bez závad, si v pátek pro ní jede kluk.

Svět je ,,kurva“ a nebudu kazit svobodnému klukovi mladické ,,IN“ , když mne to vyjde na stejno a nebo se bát , že se mu někde povolí šroubek, praskne hadička .

Tak to je moje recenze k SPT 350 , kterou nemám.Ale přesto si dovolím, protože výrobce, technologie komponenty jsou velice blízké, nebo stejné s CSR 250. Vše s dílny Regal Raptor, Lifan.

Dopsal jsem článek, odešlu , skovám pod přilbu šediny , vemu foťák, venku je tak krásně objedu gymnasium obklikou a za městem zastavím a tu svou ,,děvečku pro všechno“ láskyplně pohladím, ač má šikmé oči, je moje a má taky ráda svět a asfalt a vyhlíží za novým dobrodružstvím.
Jo holt už se asi nezměním, občas čůrám proti větru a vlastní zážitky jsou vesměs nezdělitelné že,
[stream]http://www.stream.cz/uservideo/610503-yuki-csr-250[/stream]

Naposledy editováno 21.06.2012 08:38:34

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

20.6.2012 v 10:24 | Nahoru | #461
Forget> Pěkné

Čínské motorky ano či ne ?

20.6.2012 v 10:48 | Nahoru | #462
Taky napíšu recenzi, Yuki GY-2 Enduro:
Motorku jsem kupoval již jetou, ale byla v dobrém stavu. Je to jedna z prvních motorek, kterou si Yuki budovala svou ne příliš dobrou pověst. Moje motorka je vyrobená v továrně Qingqi, což je jedna z těch čínských nejkvalitnějších - ale setkal jsem se i se stejným modelem z jiné fabriky a to byl teda fakt děs - toto je třeba si při koupi u Yuki hlídat.
Zpracování je poměrně dobré, nikdy nic neprasklo ani se samovolně nepovolilo. Některé věci jsou trošku volnější a při jízdě to drnčí, ale to je výsledek mýho mladistvýho endurování v lese apod.

Klady: spotřeba do 3l
motor - jako skoro ve všech čínských strojích nejsilnější stránka, je bez zásahu, fakt není co vytknout
startuje vždy i po zimě na "zkažený" benzín
svítí dobře
vhodná i do terénu
lehká (dá se v podstatě odnést)
nikdo vám jí neukradne

Zápory: časté praskání drátů ve výpletu zadního kola - velká konstrukční chyba, motorka je převážená na zadek a dráty jsou moc slabé, po převrtání náboje na větší průměr drátů už to bylo dobrý
vibrace ve vysokých otáčkách - dost nepříjemné, dělá to motor - pomohl hustější olej

Sumasumárum: moje první motorka, zkusil jsem si vše co znamená být motorkářem. Pak přišla moje trochu srdeční záležitost (viz profil) a Jůlie stojí už nějákej pátek v garáži (jezdí na ní otec do lesa s motorovkou a tak).
Není to žádný technický skvost, ani designový šperk, je to normální motorka, kde za cenu, kterou za ní zaplatíte dostanete poměrně dost muziky. Byl to jeden z prvních čínských motocyklů tady, takže nedodělků bylo víc, ale pak už to bylo dobrý. Stejně, motorkář, co si neumí nic opravit je motorkář naprd - co pak bude dělat někde pod Fagarašem s banální závadou, když se to na ničem nenaučil opravit? Asi bude přes mobil zakládat ve fóru nové téma .
Mám dojem, že z domu již tato motorka nepůjde. Její prodejní cena by byla o dost nižší než její užitná hodnota - do lesa, do krámu a tak, se pořád hodí.

Najeto 25tkm .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

20.6.2012 v 10:54 | Nahoru | #463
Forget> Teda, to je ale doočíbijící chyba - ten pán se jmenuje Hošťálek a ne Košťálek.
Je to borec, to je pravá ikona českého motorismu. Hedvábnou stezku jsem taky četl - je to super, stejně tak jako Paříž - Peking - Paříž, doporučuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

20.6.2012 v 11:16 | Nahoru | #464
FiffiQ> omlouvám se za překlep

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

20.6.2012 v 12:25 | Nahoru | #465
Forget>

ked som ju kupoval, tak bola uz lacnejsia a tiez som rozmyslal, ze ci jazdenku, alebo vyskusam cinana.
Predajca mal na testovanie CSR, tak som sa den povozil a povedal som si, ze zoberiem SPT a vyplatilo sa.
SPT mam uz davno robotou preplatenu a aj cosi zarobila, tak aj keby mi uz zdochla, nic sa nedeje. Idem hned do dalsej, alebo aj Daytona sa mi celkom paci. Este je jedna v predaji.
SPt som vyuzil na jazdenie a aj na obehanie roboty, kedze spotreba je mala a autom sa mi nevyplatilo chodit. Kolko krat aj hodim do auta mercedes Vito cinsky skuter, doveziem sa dalej a ostatne si pobeham na skutriku. Skuter mam od yuki uz tusim siesty rok a stale facha bez problemov. Po zime som donho zainvestoval a vymenil 50ccm valec za 80 a ide este lepsie

2 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

21.6.2012 v 23:01 | Nahoru | #466
Čína mi do domu nesmí (osobní zkušenosti!!!),ale nikomu to brát nebudu. 1000 lidí, 1000 chutí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

22.6.2012 v 08:31 | Nahoru | #467

Marex píše: Čína mi do domu nesmí (osobní zkušenosti!!!),ale nikomu to brát nebudu. 1000 lidí, 1000 chutí.



ani nevieš, čo všetko máš doma čínske a si pokojný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

22.6.2012 v 11:33 | Nahoru | #468

copo píše: ani nevieš, čo všetko máš doma čínske a si pokojný

Ono neco jinyho je cinsky triko a cinska motorka. Kdyz ti na cinskym triku praskne sev, tak se vetisnou nezabijes. Kdyz ti na cinsky motorce praskne ram, tak je ta sance o poznani vetsi. Ja osobne jsem cin vyzkousel desitky a zhodnotil bych to tak, ze to byly vetsi mrdky a mensi mrdky. Na necem se dalo i pomerne normalne jezdit (treba Loncin) a naopak neco se behem 100 km rozpadlo na sracku (popraskany svary, bloky motoru, kola, ...), to byly treba znacky Apollo, AGB apod. Uzavrel bych to tak, ze cina je kvalitativne srovnatelna s fichtlem nebo simsonem, akorat stoji nekolikrat vic a hur se na to shani dily A cina do terenu, to musi bejt clovek sebevrah

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

22.6.2012 v 15:36 | Nahoru | #469

Uvalak píše: Ono neco jinyho je cinsky triko a cinska motorka. Kdyz ti na cinskym triku praskne sev, tak se vetisnou nezabijes. Kdyz ti na cinsky motorce praskne ram, tak je ta sance o poznani vetsi. Ja osobne jsem cin vyzkousel desitky a zhodnotil bych to tak, ze to byly vetsi mrdky a mensi mrdky. Na necem se dalo i pomerne normalne jezdit (treba Loncin) a naopak neco se behem 100 km rozpadlo na sracku (popraskany svary, bloky motoru, kola, ...), to byly treba znacky Apollo, AGB apod. Uzavrel bych to tak, ze cina je kvalitativne srovnatelna s fichtlem nebo simsonem, akorat stoji nekolikrat vic a hur se na to shani dily A cina do terenu, to musi bejt clovek sebevrah



kazdy podla svojho vkusu a moznosti kupuje. Ja som kupil cinu a za tie peniaze som mohol mat niekolkonasobne lepsieho jazdeneho japonca. Prebehol som si zahranicne fora a zhodnotil som, ze to co sa mi zapacilo nie je az take zle. Oplatilo sa! A hlavne necakam od cinana nemozne.

Ono najvecsi problem je v majiteloch, ulakomia sa na peniaze a kupia cinu od ktorej chcu nemozne a potom zacnu len nadavat. A tak zacina vznikat odpor voci cine.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

22.6.2012 v 17:34 | Nahoru | #470
copo> Neboj, ja bych za to nedal korunu, vsechno byly testovacky. A kdyz chtit po enduru jezdit enduro se mi nezda prehnany A praskajici svary, upadavajici srouby atd. se mi nezda moc v pohode.

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

22.6.2012 v 20:48 | Nahoru | #471

Uvalak píše: copo> Neboj, ja bych za to nedal korunu, vsechno byly testovacky. A kdyz chtit po enduru jezdit enduro se mi nezda prehnany A praskajici svary, upadavajici srouby atd. se mi nezda moc v pohode.



na take jazdenie by som urcite nesiel do ciny, ked tak cinske enduro s kosikom na hriby akurat

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

24.6.2012 v 22:52 | Nahoru | #472
Copo: Tak já osobně Čínu nesnáším i z jiných důvodů, než je jedna stopa.

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

25.6.2012 v 00:35 | Nahoru | #473
Marex> No jo, ale teď už ten Tibet asi neopustí, co myslíš?

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

26.6.2012 v 13:32 | Nahoru | #474

copo píše: Ono najvecsi problem je v majiteloch, ulakomia sa na peniaze a kupia cinu od ktorej chcu nemozne a potom zacnu len nadavat. A tak zacina vznikat odpor voci cine.



Úplně největší problém je v marexech a pödobných, kteří si tu ventilují svůj podnikatelský krach /aniž by to férově napsali/ a pomlouvají, co doma nemají, ve stylu "stojí to úplně za ho" /možná před 7 lety a možná jen ty levné střepy, s kterými tenkrát chtěli obchodovat, a to samozřejmě taky férově nenapíšou/.
K smíchu prostě... kdyby to nebylo mimo téma a nezamořovalo jinak dobré téma. Co třeba trochu promazat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

27.6.2012 v 15:33 | Nahoru | #475
Marex> Čína mně domů nesmí, co je s číny stojí za hov.., co dodat k tomuto výroku . Každý máme doma 9o% procent elektroniky ,,MADE IN CHINA“ 80% plastů,60% látek asi tolik i hraček a nářadí, byť někdy skované pod nálepkou významných značek a spousty moto-auto výrobců si už zadává do číny výrobu komponentů , nebo celé montáže .
Nechci se tady pouštět do rozsáhlých společensko-ekonomických a kulturních debat, je to především motorkářské fórum. Má založená rubrika měla za snahu trochu oddělit zrno od plev a dát trochu přehled o tom co je zde k dostání a pokud možno s osobními zkušenostmi.
A to že vše není ok víme taky.
Ale ono opravdu nejde s kafemlínkem z obchoďáku přemlít vagón obilí a nebo porovnávat Škodovku s Mercedesem. Každé je na jiné úrovni jak technologické, tak cenové .
A jak čas prověřil i dovozci a prodejci , kteří to myslí vážně a nešlo jim o jednorázové zbohatnutí už si taky dokáží vybírat a nenabízí vyslovené plečky. A pokud jo, tak tomuto mělo právě i toto fórum přispět a zabránit .
A pokud jde o závady, nechci tady líčit své odježděné kilometry a roky za řídítkama, ale za tu dobu vím, že za víc jak za polovinu závad si člověk může sám a tím víc, čím využívá svůj stroj na doraz a jeho možnosti a pak o péči jakou mu věnuje .
A pokud musí taky koukat na stav konta a má i povinnosti a radost někde jinde, tak nejde zakoupit vše ,,nej“ a nebo obměňovat po sezóně.
Jo ,ale jsem starej ,, taťka , takže už mám trochu jiný názor , stačí mi abych dojel s rozevlátejma šedinami i když se taky občas zapomenu a adrenalin se ozve.
Jo a taky člověk časem pozná , že ne vždy, když je na hlavní má přednost, že v té krásné zatáčce je kurňa vysypaná šotolina a nebo stojí traktor , že zpětná zrcátka na plechovkách jsou taky dobrá na líčení a nebo na pověšení plavek od rybníka . Že ta slípka za vsí na poslední chvílí skočí pod kolo, a že se na peří blbě klopí zatáčka to mi věřte .
Ale dost mentorování, na to si každý musí přijít sám, tak nenechte doma rozum, předvídavost , srdce, radost a hlavně ,,kliku“ bez té to bohužel taky nejde. A jezdit a jezdit ,život naučí a držím palce, ať nepřebývá seznam černé kroniky.
A k tomu MADE IN CHINA , ne vše je zlaté to víme , ale tato země je pro mne oblast , která vzbuzuje nevím jestli obdiv, ale respekt určitě. Smějeme se jí, ale posouvá se , učí se nejen kopírovat, ale roste i moderní technologická vyspělost, jsou nesmírně pracovití a mají oproti západnímu světu motivaci. A začíná mít i obrovský ekonomický potenciál, kterého se trochu západ bojí a řekl bych , že současné době trochu zachraňuje jeho bankovnictví, ekonomiku .
Pracovní podmínky lidí tam a tady ? určitě všude není ,,HI“ ,ale dělal jste někdo v supermarketech u nás nebo na linkách výrobců ? A co platově taky dobré , že ?
Lidská práva ? V 60tých letech jste se nesměl jako černoch posadit USA v autobuse, v zemi udávající tón ,,demokracie“ ,která vyvraždila 80 mil. Indiánů, vyzkoušela první atomovou bombu na lidech a na svých dělala lékařské pokusy. A dnes v zájmu svých ,,sfér zájmů“ rozpoutává rozmíšky po celém světě, aby si ohlídala naleziště surovin a dolet svých raket .
Nebo ,,hliněnej medvěd“ , bývalé CCCP, který dokázal žít jen s utrpení vlastních lidí a nejen z nich ?
A zpátky k Číně , rozhodně se mi nelíbí popravy a bezpráví ,ale je to země, která se vyvíjí , prodělala si své , po komunismu a revoluci v bídě, materiální i duševní . Nevím, jak řídit národ v řádu miliard obyvatel, ledacos se s v pozdálí snadno radí, natož s neznalostí kultury tradic a útržkovitých informací.
Prostě ať to slyšíme rádi , či spíše neradi, Čína za chvilku západní svět dožene, má na to pěkně našlápnuto a podceňovat to, by dobré nebylo. A jaká bude pak zahraniční politika Číny, to si nikdo nedokážeme nyní představit ,ale není to jen Čína je to i zbytek východní Asie a v závěsu arabské státy které, jestli přijdou o ropu budou trochu závidět a určitě se neradi vrátí k chudobě .
Ale to je už opravdu na jiná témata a rubriky v jiném blogu.

Naposledy editováno 27.06.2012 15:41:59

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

27.6.2012 v 15:39 | Nahoru | #476
Forget> Přeji všem na víkend dobré chlazení a asfalt co se nelepí

Naposledy editováno 29.06.2012 13:06:51

Čínské motorky ano či ne ?

4.7.2012 v 23:54 | Nahoru | #477
Vozím s sebou kolo vázacího drátu a několik izolačních pásek a pevnou (montážní) pásku. Taky nějaké náhradní šrouby a nějaké to nářadíčko. Opravdu sem tam něco upadne. Ale jsem manuálně zručný a vynalézavý, poradím si. Po večerech vyměňuju postupně různé díly za jiné.
Když jsem si kupoval čínskou motorku věděl jsem do čeho jdu. Ale měl jsem představu, jak má moje motorka vypadat, a nehodlal jsem od té představy ustoupit jen proto, že nemám dost peněz. Tak mám motorku jako šperk a miluju ji.
Teď zitra zase až do neděle se budeme spolu pohybovat po celé republice a moc se na to těším. Až uvidíte někoho na motorce s rukama a nohama roztaženýma do prostoru a se šťastným úsměvem na tváři, jsem to já.
A VO TOM TO JE.

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

5.7.2012 v 07:46 | Nahoru | #478
Forget: mě se na Číně popravy líbí. Ostatní věci ze života běžných občanů rozhodně ne, ale popravy jo. Trest smrti nemá žádnou odstrašující roli, ale je to 100% prevence opakování. Navíc je lepší, když provinilec ještě může společnosti něco splatit. Orgány se hodí.

Ohledně techniky, vyrobí vše od šroubku po bitevní loď, od modelu pro děti po vlastní stíhačku. O tom si může zbytek světa nechat leda zdát. Amíci teď lítají do kosmu (a ještě dlouho budou) 50 let starými Sojuzy. Rusové taktéž. Zato číňani mají vlastní vesmírnou stanici.

Není chyba Číňanů, že je všechno zboží v Evropě čínské. To je chyba "světových" výrobců počítačů nebo i blbých kopaček, že jsou Adidasy made in China, nově taky Vietnam nebo výjimečně Malaysia Ono totiž není pravda, že Číňan maká za hrst rýže. Výroba se už stěhuje do levnějších zemí a nejsou to Číňani, kdo ji tam zadává.

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

5.7.2012 v 07:56 | Nahoru | #479

rrss píše: Forget: mě se na Číně popravy líbí. Ostatní věci ze života běžných občanů rozhodně ne, ale popravy jo. Trest smrti nemá žádnou odstrašující roli, ale je to 100% prevence opakování. Navíc je lepší, když provinilec ještě může společnosti něco splatit. Orgány se hodí.

Ohledně techniky, vyrobí vše od šroubku po bitevní loď, od modelu pro děti po vlastní stíhačku. O tom si může zbytek světa nechat leda zdát. Amíci teď lítají do kosmu (a ještě dlouho budou) 50 let starými Sojuzy. Rusové taktéž. Zato číňani mají vlastní vesmírnou stanici.

Není chyba Číňanů, že je všechno zboží v Evropě čínské. To je chyba "světových" výrobců počítačů nebo i blbých kopaček, že jsou Adidasy made in China, nově taky Vietnam nebo výjimečně Malaysia Ono totiž není pravda, že Číňan maká za hrst rýže. Výroba se už stěhuje do levnějších zemí a nejsou to Číňani, kdo ji tam zadává.


S popravama souhlasím,ale ty orgány,to není pravda. Z popravených se orgány neberou.

Čínské motorky ano či ne ?

5.7.2012 v 09:31 | Nahoru | #480
Jsou čínský výrobky co se serou a co jsou kvalitní...

dneska se i spousta pneumatik který máte nazutý na autě vyrábějí mimojiné v číně a jsou stejný jako ty v evropě. Včetně českýho (pro mě hroznýho) Barumu.
A není to jen s tím, když bude tričko adidas z číny tak bude stejný jako z evropy nebo ameriky. Z toho důvodu že maj k dispozici to samý nářadí a material jako jinde. Podle toho usuzuju jak se věci mají....
Mezitím co jedna továrna bude kvalitní, tak ta za rohem bude sračka.... stejně jako tady.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist